karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

woensdag 13 oktober 2021

Uitslagen Longarts september en Mdl arts oktober

 Hoi hoi daar zijn we weer,in september heb ik weer een ct scan met contrast gehad en uitslag was wederom dat er niks is veranderd, de plekken blijven hetzelfde..over 6 maanden retour.



Verder afgelopen week colonscopie en gastrocopie gehad.


Heb officieel nog geen uitslag gehad,afspraak was afgebeld, maar ik kan inloggen gelukkig geen slechte uitslag...

Nou nek en rug wel wat last en nek vooral met motorrijden en haarspeldbochten en omdat ik de Dyna te zwaar en lomp vond deze ingeruild voor weer een sportster, das toch mijn motor.

Zo'n fijne motor nu de sport ,snelle uitvoering met dubbele remschijven en instelbare vóór en achter vering...

Weer met paardrijden begonnen met mijn vriendinnetje carin




Verder leuke weekendjes en uitstapjes en vakantie gehad met motorvrienden en onze kids en kleinkind...

COLLECT MEMORIES NOT THINGS.......heerlijk genoten afgelopen half jaar..

SCHOONMOEDER JARIG 🥳

AFDAK GEMAAKT 


VAKANTIE CENTER PARCS 2 KEER DIT JAAR


EFTELING 2 KEER DIT JAAR
LA FAMILIA 
Ladies on Harleys, 93 dames achter me🥳🌞
Achter ons huis,en bossen langs ons





Het wonen is hier heerlijk rustig ,en ondankswat pijntjes hier en daar gaat het oke...

Op naar de volgende blog


Geen opmerkingen: