karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 29 juli 2014

Niet lekker in mijn vel...21 juli tot 29 juli

Niet lekker in mijn vel...21 juli tot 29 juli
Ik heb al even niks geschreven laatste was 19 juli en nu is het al 29 juli..

Maandag 21 juli even gebuurt bij Loes
Even gebuurt bij Loes de overbuurvrouw en vrouw van mijn brandweercollega (Frank Verhoeven),even fijn om te buurten.
Ze had me op de koffie gevraagd .....(heb uiteraard toch maar weer geprobeerd die koffie)
Weer diarree en overgeven..........

Dinsdag  22 juli op ziekenbezoek bij Helga
Nog steeds wat weeïg gevoel in maag en buik en hoofd bleeh..
Helga is gisteren geopereerd aan haar kaak,ze hebben bot uit haar heup gehaald en ze had echt een mona toetje haha,hopen dat ze vlug van de pijn af is en een tijdelijk gebitje heeft.

Woensdag 23  juli Maastricht ct-scan 
In het gezelschap van Helga van der Ham.
Ik moest drie uur van tevoren nuchter blijven.
We waren er weer na ongeveer een uur en 10 minuten,heb maar niet bij oncologie geparkeerd alhoewel ik dat mag (gratis parkeren)maar daar waren ze toch de bestrating aan het verbouwen , en zo hoefde ik niet zo heel ver te lopen...

Na even wat zoeken toch de röntgenafdeling gevonden...
Ik was zo aan de beurt en voor ik het wist lag ik weer onder de ct scan met contrast vloeistof (jodium) lijkt iedere keer weer net alsof je in je broek plast..en dat warme gevoel en die vieze smaak...maar goed ik stond binnen 5 minuten weer buiten.
ik trakteerde Helga op wat drinken in het restaurant,want efkes buurten en wat kleins eten en drinken,want ik had lang droog gestaan....
Daarna weer terug naar huis rijden.
We waren gelukkig op tijd weer terug.

Donderdag 24  juli Handencentrum

De spalk zou af mogen,en alhoewel ik niet veel van mijn vinger zag bewegen,was eline wel tevreden en vertelde me dat ik de spalk nog om moest houden en 5 maal per dag nu af mocht gaan doen om oefening met die vinger te doen..
Bleh wat was ik teleurgesteld ,ik zeg maar hallo ik  zou het toch maar 6 weken om hoeven.
Nee duurt meestal tot 12 weken voordat pees volledig is hersteld ,als je nu teveel zonder spalk zou doen,scheurt hij weer af........pfffffffff bah bah
ik mag de spalk nu wel nat laten worden en af en toe mijn vinger op een gladde ondergrond laten rusten zonder spalk.
daarna boodschappen gedaan en met Ger naar Ysk en administratiekantoor spullen opgehaald voor Marion..

Vrijdag 25 juli: naar Henk en Helga
Na fysiotherapie en bij Marion en Helga wat afgeleverd te hebben.
Laatste bijeenkomst (vergadering?) voor motorvakantie om af te spreken hoe en wat..

Zaterdag 26 juli
Moe niet veel gedaan vandaag ..

zondag korte motorrit gehad.
Maar geestelijk zitten zowel Ger als ik niet lekker in ons vel...




Maandag 28 juli druk druk routes maken,hotel boeken en geestelijk een wrak...
 routes gemaakt en hotel in Luxemburg geboekt,en naar winkel geweest..
Ik voel me geestelijk een wrak,weet niet waar ik met mijn gevoelens en verdriet heen moet,
wil Ger ook niet meer belasten want die heeft het zelf ook moeilijk,omdat hij niet zonder mij kan zegt hij........pfffffffff nou ik wil ook niet dood nog lang niet...pfff
Op zon momenten voel ik me zo verdomd alleen,geen moeder of zus met wie ik kan praten mijn vriendinnen heb ik geappt en ze hebben het druk gehad,maar na mijn vakantie gaan we weer buurten........
Alleen daar heb ik nu natuurlijk niks aan,en ik snap ook wel dat anita het druk heeft met de zaak en haar zus  (Astrid) die borstkanker heeft gehad,en dat het voor haar en rosa heel moeilijk is dat ik ziek ben....ik snap alles maar mijn gevoel pffffffff
Want  ik kan mijn  zooi bij niemand anders kwijt voor mijn gevoel,
want met Anita en Rosa heb ik toch een band een soort van verleden met hun..
En ook al zien we elkaar niet veel ...........ik mis ze,
ik heb ze nu eigenlijk hard nodig...
Ik ben verdrietig ,maar het wil er maar niet uitkomen...
pff en 21 augustus kan ik pas bij psycholoog weer terecht...
Ach ja kop op gewoon net doen of er niks aan de hand is,maar das makkelijk gedacht...
Ik heb heel even gehuild,maar echt doorhuilen kan ik niet..
Toch gek......mijn gedachtes over de dood en mijn ziekte worden geestelijk steeds moeilijker.

Dinsdag 29 juli fysiotherapie en anita's verjaardag
Van morgen dus besloten om deze blog aan te maken,
mijn andere gratis website was bijna in bandbreedte benut,omdat ik veel kijkers heb,en ik moest anders gaan betalen.
hopelijk kan ik met deze wel genoeg foto's plaatsen en blijf ik in de lucht zonder ervoor te moeten betalen..
Maar ik ben tussendoor naar winkel geweest voor Terry wat spullen gekocht omdat ze met haar dikke voeten toch maar mooi blijft werken en naar fysiotherapie en daarna naar anita gegaan,en hoewel ik best emotioneel ben ,kan ik dat niet echt met andere mensen erbij,dus inslikken die tranen toen ik anita feliciteerde........

Toch nog even gezellig gebuurt met marina en Anja en Astrid en Anita
Met astrid en anja nog wat dieper op die chemopil en over de bijwerkingen,en een goed tip om voortaan altijd een tas mee te nemen,voor mijn kaartje van chemopil en een kleine tube zonnebrand...
En donderdag vragen naar iets tegen bultjes en de jeuk en of ik beter mijn nagels kan lakken ivm het dunner worden etc....
Thuisgekomen geen honger en moe,even geslapen op de bank,Ger wilde naar frietzaak,maar ik had buikpijn en geen honger.......ben moe zo moe soms..
Zo en nu heb ik deze nieuwe blog annex website bijna af...wat een werk..
morgen niks...nou ja moet zorgen dat huis in orde is voor zondag en alles gewassen en gestreken en nog wat routes maken en kettingspray halen etc etc etc druk druk..
Het weer ziet er gelukkig goed uit voor volgende week..ben zo benieuwd naar donderdag pffff

3 opmerkingen:

karin zei

test 123
Voor een reactie te plaatsen kies je anoniem of als je een Google account etc. hebt kies je dat....

Nou ik ben benieuwd of ik ook reacties kan ontvangen...

Es ther zei

Nogmaals.een reactie schrijven de eerste keer is het mis gegaan. Ben er ook allemaal niet zo held in. Maar wat ik zei was dat ik jullie een onvergetelijke motor vakantie wens. Probeer jullie zorgen eventjes los te laten, is.natuurlijk. weer makkelijk kletsen... i know
Genieten is de boodschap meisje en je bent niet alleen ook al voelt dat soms wel zo. Xxxx groetjes

karin zei

thanks Esther (lotgenoot) dus het werkt gelukkig reacties plaatsen...we hebben er wel zin in,hopen dat het weer goed blijft en proberen even alles los te laten inderdaad...hopelijk donderdag wat goed nieuws hé dat scheelt meestal ook weer wat..