karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 31 augustus 2014

drukke week....

Woensdag 27 augustus
S Morgens weer naar het handencentrum ,en gaf te kennen dat ik het eigenlijk wel beu ben al die bezoeken aan ziekenhuizen etc....
Ik mag nu oefenen op 4 cm en geleidelijk minder cm en spalkje mag af en toe al af..pff gelukkig want hij irriteert mijn huid verschrikkelijk..
Ik hoef pas begin oktober terug te komen pfff gelukkig want ik ga van ziekenhuis naar fysiotherapie naar ziekenhuis etc..

Buiten gekomen zag ik de muk in vrachtwagen van van Happen staan ,hij zag me pas toen ik hem belde hoe verwaand hij was....hahahaha
S Middags met Terry naar Kruidvat verf gehaald etc...en s avonds kwam Sharon onze haren doen...
s avonds gelukkig verder niks heerlijk rustig op de bank.


Donderdag 28 augustus
Drukke dag,s morgens lekker  grey's anatomy gekeken die ik opneem,
Toen met Terry grote boodschappen gedaan.
telefoon gehad van Catherina ziekenhuis,want ik heb ze aansprakelijk gesteld,over twee weken gesprek.
En het UWV moet ik 11 september heen..pff wat een trubel allemaal bah bah ,
maar ja that's life
Daarna even gerust en toen ovenschotel gemaakt.
Toen met Terry naar Anita om onze wenkbrauwen door Fatma te laten doen..
En s avonds heb ik Helga opgehaald om naar Wilma en Martine te gaan rikken,het was weer heel gezellig en we vergaten iedere keer wie er moest delen of aan de beurt was met uitkomen..hahahaha
Toon was niet echt heel fit,want hij had bij het helpen bij het huis van Rob en Martine een ongeval gehad en zijn ribben flink gekneusd auwwww gelukkig voelde hij zich nu met de nieuwe pijnstillers al wat beter,
En bij martrine liep een spin over de lijf........brrrrrrrrr en ik liep daarna Toon bijna omver omdat hun allemaal karin een spin riepen hihihihihihihi



Vrijdag 29 augustus

S Morgens weer Greys Anatomy gekeken en fotos van Rocky gemaakt,Tis zon knapperd
Want ik had weer hele erge diarree ,weer de hele morgen op de wc af en toe en tabletjes maar genomen.

kwam dhl met een pakketje van

www.bribosverwentasjes.nl


Even weer wat tranen in mijn ogen want er zit van alles in en het ruikt heerlijk, zelfs een motortje van zeep in met liefs erop dit allemaal dankzij Brigitte Bosman thanks meid en mede motor rijdster...en alle donateurs en vrijwilligers die dit mogelijk maken en kankerpatiënten zo weer opfleuren en van goede informatie voorzien.....

Ik wist ook nog  wel iemand die wel zon verwenpakketje kan gebruiken dus ben benieuwd ....



Daarna Fysiotherapie en met Danny (mijn fysiotherapeut) gepraat over zijn aankomend huwelijk vrijdag 5 september.
Als het even minder gaat met mijn lijf qua moe en misselijk etc moet ik het zeggen..



s avonds heerlijk rustig avondje samen..

zaterdag 30 augustus

Overdag gestreken en wat geslapen,ben benauwder,ook als ik loop dan wordt ik vlugger benauwd.
en heb af en toe pijn op mijn borst en die pijn op mijn sleutelbeen is ook weer vaker..
en krampen en mijn spieren die vlugger moe worden komt ook weer steeds vaker voor,
gestopt met de prednison afgelopen maandag dus..........
Soms heb ik toch het gevoel dat mijn longen achteruit gaan,en ben ik bang dat ik toch niet meer lang heb..
Merk dat ik nu wel van veel dingen emotioneler wordt,je let op andere dingen als eerst.
Maar alles is zo dubbel en soms zo moeilijk om mee om te gaan.
Terry had nasi gemaakt en s avonds kwamen Mathilde en Ad op bezoek ,was heel gezellig en het was twee uur door geworden...hebben heerlijk gebuurt Til..

Ad en Mathilde





Zondag 31 augustus

Naar mijn schoonouders gelopen,wordt wel steeds benauwder met lopen,onderweg kwamen we Tonnie en Jose nog tegen en toch wel een tijdje gezellig staan  buurten,morgen vertrekken ze op vakantie,
wij wensen ze heel veel plezier en kom heel terug..
Toen bij mijn schoonouders kwamen we op het onderwerp hoe duur begrafenis is,en ik vind niet dat Ger zoveel moet gaan bijbetalen,dus zoek tegen die tijd nog wel uit ,want ik blijf toch in zijn hart of ik nou begraven wordt of gecremeerd of whatever..
Daarna heb ik op Facebook gehoor gegeven aan de oproep van Jan en Els om deze met liedjes te vervullen ipv wat anders,
zodra je dan op vind ik leuk klik,krijg je een letter en moet jij op jou tijdlijn een liedje plaatsen.
Ik kreeg de letter S

en heb er de Scorpions op gezet en het nummer You and I voor de liefde van mijn leven mijn Ger..




en deze ook



Nou volgende week worden we oma en opa en Terry en Thomas papa en mama spannend..



6 opmerkingen:

elly zei

ik ben alweer een week terug van mijn valantie naar Spanje. Ik wilde even kijken hoe het met je is. Erg vind ik dat je het nu vaak benauwd hebt. Ik kan je angst delen i.v.m. je longen. De nummers die je uit gezocht hebt van de Scopions zijn erg mooi en emotioneel. Heel veel sterkte en veel geluk als je volgede week oma wordt. Veel liefs Elly

karin zei

dankjewel elly,
waar kan ik jou van?

van de besloten groep op facebook?

Anoniem zei

Ook en van de spinazie academie in Mierlo-hout. Je kent mij ook van samen lp's draaien van Michael Jackson inde flat van jou en je moeder en van inde stad rondhangen, samen zwemmen en wat tieners nog meer doen. En ik heb vroeger schuin tegenover Ger toen Gerry gewoond. Ik denk dat je nu wel weet wie ik ben hahaha. Groetjes...

elly zei

annoniem is elly

karin zei

aha ik ken meerdere elly´s namelijk,en was benieuwd welke een reactie had geplaatst...tuurlijk weet ik wie jij bent,weet jij in Endhoven met die witte jas.......hahaha jij was slecht voor mij zei mijn moeder toen hahahahah

elly zei

Nee, daar herriner ik mij niets van. Ook kwam ik met mijn 15 nog niet in Eindhoven. ik heb jou moeder in de flat leren kennen. Daar kwamen we achter dat jou moeder en mijn vader elkaar al van vroeger kende. Geen liefdes paar geweest hoor. hahaha