karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 26 augustus 2014

scan maastricht en uitslag spannend.........yiehaaa

En jawel half 1 reden we aan,en jawel file tuurlijk na 1 uur en 15 minuten waren we bi jhet ziekenhuis..
Eerst naar het oncologiecentrum bloedprikken,en daarna weer naar beneden via de loopbrug naaar de 3 e etage voor ctscan met contrast.........na even wachten had ik ook dat geklaard en was drie uur moeten blijven,dus tijd om in het restaurant wat te gaan eten en drinken,dus een lekker gezond soepje gepakt,ikke groentesoep en Ger tomatensoep..........
Ja en toen weer naar oncologiecentrum op naar de uitslag,er kwamen mensen uit ,en toen gingen er alleen maar artsen naar binnen en die bleven lang binnen ,Ger zei al dat is niet goed die zitten jou scan te bekijken,ik zei nog welnee dan laat aub ondanks dat het al 20 minuten uitliep het maar nog langer uitlopen,ik zeg die mensen links van ons moeten misschien nog eerst,maar ja die werden daarna geroepen door een andere arts........en toen kwamen ze mevr.. van de Berg....................pffffffffff dacht ik bah zal toch niet slecht zijn..
De moed zakte al bijna in mijn schoenen,hoe gaat het,dus ik vertellen dat slijm minder was en zelfs helemaal weg was en nu weer soms terug is en ook weer twee keer bloed bij slijm...en dat ik zelf denk dat het steeds slechter wordt qua adem etc...
Verder over diarree en huiduitslag als die erger wordt of blijft krijg ik antibiotica...en als diaree niet minder wordt moet ik ook bellen.
Tja omdat alles op 1 dag is heeft de radioloog het niet kunnen beoordelen,maar het lijkt dat ze kleiner zijn...pfff dacht ik wat een opluchting,maar we kunnen niet exact alles zien,dus mochten er gekke dingen zijn,dan bel ik u donderdag ..
We stellen voor om door te gaan voor twee maanden uw bloed was ook goed...
Dan 22 september moet u hier toch zijn voor petsscan dan komt u ook even bij de verpleegkundige ivm de bijwerkingen,en dan 28 oktober weer ct scan en uitslag en bloedprikken op 1 dag...

pfff ik heb gisteren bij Lindsey een levensboom en ketting gekocht zou die misschien helpen..



het wordt mijn nieuwe geluksketting zeg ik het goed nieuws moet nu een tijdje blijven vind ik..
daarna naar apotheek en naar huis en meteen in de file,om half zeven pas weer thuis pfff ik kan weer even adem halen.............gelukkig niet alles is slecht..

Geen opmerkingen: