karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 25 augustus 2014

erge hoofdpijn en slecht slapen...besluit einde motorvakanties etc..

jawel de man met moker was weer bezig,dus vannacht er maar weer uit en twee paracetamolletjes gepakt..
Zal wel van mijn nek afkomen,die druk van wind op mijn hoofd zit ook ietsje hoger als Ger dus ...
Van de week had ik ook al hoofdpijn na de legpress,door de druk op mijn nek........pfff
Ach ik ga alleen nog maar heel af en toe mee wat kortere stukjes en met goed weer en weinig wind..
Verder houd het op,een keer moet ik eraan toe gaan geven....
We kunnen niet dingen blijven kopen en veranderen een keer houd het gewoon op.
En ik kan wel blijven zoeken naar alternatieven maar soms een klein stukje en thats it...
Dus einde motor jaren......
Nu gaan we ons komend jaar maar storten op ons gezin en kleinkind en het huis verder in orde maken.
Morgen scan ben zo benieuwd of het aanslaat......

Geen opmerkingen: