karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 24 augustus 2014

emoties.....datum keizersnee,spanning voor CTscan en uitslag

Maandag 18 augustus
Ger moest vandaag terug naar de dermatoloog voor de psoriasis,heeft andere zalf meegekregen.
Verder heeft hij het werk gebeld,en hij kan morgen al beginnen,met dit weer gaat hij liever werken,kan hij mooi nog wat snipperdagen overhouden en volgende week met mij naar Maastricht.
Verder ben ik avonds sinds lange tijd weer naar de kazerne gegaan,even in het archief bezig geweest en daarna kletsen met de jongens.
Karel van de Velden is dood en al begraven. pff heb ik les van gehad op de brandweeropleiding,
toen ik vroeg waaraan werd het stil,
ik dacht  meteen waarom vraag ik dat ook ,als hij aan kanker is  overleden is dat moeilijk voor hun om tegen mij te zeggen natuurlijk ...(had ik het maar niet gevraagd,maar ja als ik zelf niet ziek was geweest ,had ik het ook gevraagd)
Longkanker zei Maarten-Frans kleincellig en uitzaaiingen...was binnen paar weken bekeken..
Nico zei nog even sstt toen Mike iets zei,maar ik praatte er verder gewoon over,want het leven gaat niet alleen over de makkelijke dingen toch.........
Er is toch niks aan ter doen,wel merk ik dat ik over mijn kanker praat alsof het niet over mij gaat ,zo nuchter zo verstandelijk....
Tja we gaan allemaal dood,en zoals mijn neef heeft gezegd,vanaf dat je geboren wordt tel je af..

Dinsdag 19 augustus
fysio en erna hoofdpijn,toch met oefening benen teveel druk gehad op nek??
Zo misselijk en weeig gevoel de laatste tijd,net alsof ik de griep ga krijgen ,maar die niet doorzet..
en dan opletten wat ik eet,ivm de diarree heb al twee doosjes loperamide op...
bleh zo is er niks aan en zo moe,eigenlijk nergens zin in....maar ja alles gaat gewoon door..

Woensdag 20 augustus
Met Terry s middags naar gynaecoloog geweest en daarna naar opnamebureau en de datum wanneer hun kleine,
en ons kleinkind geboren wordt...........oooh wat spannend toch jammer dat ik niet bij de keizersnee mag zijn.
We hebben nog even gebuurt met Jose die daar werkt,ze gaan 1 september op vakantie naar Portugal,en wil ook graag op kraambezoek komen...
Weer zo slecht geslapen,bah bah
En na het eten naar Jessie Ger zijn petekind werd 14 en vorig jaar zaten we in Indonesië en daarna begon alle ellende. .
En weet je hoeveel Ajax fans er op zijn feest waren...
Hopelijk wint PSV zondag..(inderdaad met 1-3 gewonnen ,in de arena)

Donderdag 21 augustus


Slecht geslapen,en zo moe en nog eens moe,paar minuten te laat bij psycholoog,en ik moet voor mezelf opkomen en vertellen dat ik kanker heb en uitzondering vragen of ik bij de keizersnee mag zijn,maar ja dinsdag als Terry en thomas weer naar gynaecoloog gaan,moet ik naar Maastricht voor scan,bloedprikken en uitslag..........dus ach ja ik kijk de foto's erna wel,wil geen misbruik maken van de situatie waarin ik verkeer...en Ger duidelijker maken hoe ik me voel........
Daarna even bij Helga en Henk wat thee gedronken,en toen naar Anita en Rosa wezen buurten,was lang geleden en was ook echt nodig,we hebben nu afgesproken om 4 september te gaan lunchen bij de koffer samen.
S Avonds waren we door Ger zijn ouders uitgenodigd met hele gezin om uit te gaan eten bij Charlee Brown,
dus Joey vriend van Wesly was er voor het eerst ook bij,op mijn vraag of hij volgend jaar eventueel mee wil naar een camping in Italië met ons hele gezin gaf hij positief antwoord...
Ik heb geen voorgerecht of nagerecht gehad,en mijn hoofdgerecht ,maar een beetje van gegeten...soms helemaal geen honger en gewoon eigenlijk zo moe.................dan wil ik alleen maar liggen..

Vrijdag 22 augustus
s morgens fysio,maar was eigenlijk zo moe en misselijk, maar was toch gegaan ,Nol was er ook,het gaat beter met zijn schouder..
Nog steeds zon misselijk gevoel,eten kan ik toch best goed...s avonds heerlijk rusten niks doen...
Mijn spieren geven weer meer last,meer last van vermoeide spieren,en mijn schouders en knieenen en heup zijn met slapen ooit een lastpost..


Zaterdag 23 augustus
Slapen blijft vervelend,komt omdat ik me weer druk aan het maken ben over dinsdag,dan weer controle,bloedprikken,ct scan en uitslag...
Zo spannend weer,maar ik heb er geen goed gevoel over,ben toch wat vlugger buiten adem weer en weer last van slijm,en 2 keer al beetje bloed in gehad..........hoop zo dat het toch aanslaat en mijn gevoel niet klopt.

S Avonds Astrid en Math hier op bezoek,na bekijken voliere en babykamer een hele gezellige avond gehad,over van alles en nog wat gebuurt.......

Zondag 24 augustus
Emotioneel was ik meteen bij het wakker worden,ik was om zeven uur al wakker,Ger ook en stond daarna al op,ik had nog geen zin om op te staan,ben voort een lui pruim hahahaha.
Toen ik beneden kwam was ik nog steeds emotioneel,ik baal ervan dat het gewoon beter is dat ik zelf niet meer rijd.........zonder woorden zaten we beiden alleen maar voor ons uit te staren....om tegen half elf  te besluiten om naar berg en dal te gaan rijden binnendoor ,dus kronkelwegen in Tom Tom kiezen ernaar toe, en rijden maar.
We hebben heerlijk gereden,alleen die steuntjes moeten echt  lager,krijg krampen in mijn heupen en liezen en mijn knieën doen ook erg pijn,,maar goed .
Toen even vlug eraf ,wat  stukjes lopen en bijkomen en op naar huis...nog 20 km,dus 140 kilometer in totaal...
Zodra Ger gas gaf,voelde ik de G Krachten heerlijk die wind was alleen wel wat sterk vandaag,maar dat zonnetje en de natuur hier en daar geweldig..................loslaten Karin dat zelf rijden,maar dat is wel moeilijk.
Nu zit je passief achterop....ach ja het heeft ook zijn voordelen ,kan nu heerlijk alles onderweg bekijken en praten met Ger...en de poort op slot doen,etc etc......nu heerlijk op de bank,luieren....en nog eens luieren daar heb ik geen hekel meer aan........
Het was goed om vandaag samen alleen eerst een grotere afstand te rijden,zo kan Ger wennen aan ik achterop,en ikke wennen aan achterop zitten.


Geen opmerkingen: