karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

donderdag 3 januari 2019

uitslag December 2018 en beste wensen 2019

Hallo allemaal,als eerste allemaal de beste wensen voor 2019.

Het gaat goed met mij,tenminste met de longkanker,en daar gaat deze blog hoofdzakelijk over toch.
Ben half december weer  naar Maastricht geweest in de CT scan met contrast,en week later zou de professor mij telefonisch de uitslag doorgeven.
dat wachten die dag op telefoontje duurde wel erg lang,en als telefoon ging ,klopte mijn hart sneller.
Rond 15 uur kwam Adrie Ger zijn motor brengen om daarna de mijne weer mee te nemen.
Zit hij hier koffie te drinken ,belt de professor op,alles was nog steeds hetzelfde ,Of ik nog last van hoesten etc heb,  en nu zelf's voorstel om pas over zon 5 maanden af te spreken ,als ik dat fijn vind en niet te beanstigend.
Nee hoor prima.

Verder nog 20 december naar de neuroloog  geweest,weer nieuwe medicatie gekregen topiramaat,HEB voort zoveel migraine aanvallen en hoofdpijn met overgeven niet leuk meer...
Alleen nu wel weer nieuwe medicatie met gele sticker erbij .
En meer vergeetachtig en in de war,wat meer hoofdpijn en ziek geweest in het begin, 27 december overgeven etc hele dag in bed.
En verder werkt mijn schouder en elleboog ook niet mee,weer sinds 2 weken pijn eraan.
Hopelijk gaat dit toch Zo over.
Verder de gebruikeklijke zenuwpijnen in benen maar mijn rechterarm spand op het moment de kroon met pijn aan mijn hele arm en een knellende pijn aan ringvinger,maar er zit geen te strakke ring!!
ACH niet klagen,de routes voor motorvakantie zijn reeds 2019  uitgestippeld en Worden nog geperfectioneerd.
ook die voor de lady's on Harleys en pinksterweekend.
Verder hebben we met ons gezin al vlucht  en huurauto met ryanair geboekt naar kroatie in oktober de herfstvakantie naar helga en marion..

We denken zelfs al na over  onze motorvakantie in 2020.Hahahahah😁

je kunt maar wat te dromen hebben toch.
nou ondanks dat ik hier dus minder ben,is goed want dat betekend dat de kanker zich nog steeds heeeeel erg rustig houd.
Hoop ik due dat jullie het wel Fijn vinden dat ik jullie op de hoogte hou,maar op een laag pitje.
Mochten jullie dat graag  anders zien,laat je horen.
Groetjes en tot eind Mei begin juni ergens😘

3 opmerkingen:

Bjorn Schepers zei

Hey Karin,

Allereerst de beste wensen voor 2019.

Fijn om te lezen dat het, ondanks de longkanker en bijwerkingen van de medicatie, goed met je gaat.

Groetjes,
Bjorn Schepers

Karinslevenmetlongkanker zei

hey zeker,daarom ik mag niet klagen,ik geniet dat ik nog zoveel dromen kan laten uitkomen ..
Hoe gaat het met jou?
groetjes karin

Bjorn zei

Met mij gaat het uitstekend.. en dat besef ik me dan maar al te goed als ik weer ééns van je verhalen lees. Bewonderingswaardig is het als iemand met een geweldig karakter getroffen wordt door vervelende ziekte(s) toch zo positief in het leven staat. Hopelijk mag je al je dromen uit laten komen.

Groetjes,
Bjorn