karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 30 oktober 2016

15 oktober tot 30 oktober

Zaterdag 15 oktober

Om 16:00 moesten we al op de kazerne zijn,Pieter S. werd met de brandweerwagen thuis opgehaald,hij is 30 jaar in dienst.
Verder waren Jos d l  en Ralph V 12 1/2 jaar in dienst..
savonds lekker buffet en daarna kregen Jos ,Gerrit en Rob v s.een lintje uitgereikt door de Burgemeester.

Daarna nog een tonpraoter dansmarieke Arie (was nie zo goed),en een tweekoppig bandje dat heel goed was..
Markant hete ze..
Kortom een hele gezellige dag,ik heb ook nog een paar keer rustig gedanst en dat ging goed.

Zondag 16 oktober

ger en ik zijn ongeveer tegen 11;00 aangereden naar Gemert waar de Caruso route begon,tien voor twee waren we weer terug en 121 km op de teller,en in Maaskantje bij frietzaak lekker buiten gezeten en wat gegeten...
Zaten we nog te twijfelen om toch Canada te doen,omdat Noorwegen ook duur is,nadat we waren aangereden en bij een stoplicht stil stonden zegt Ger,eigenlijk wil ik toch weer met de motor op vakantie......hahahahah zeg ik,ik dacht toevallig net hetzelfde.
Als Noorwegen toch te duur  mocht worden,dan maar richting Italie weer hihihihi..


maandag en dinsdag heb ik op internet heel veel zeg maar studie /onderzoek gedaan en ik denk toch dat het vetweefsel is.

Ik stuur Ger een appje,dat ik dat denk.

Dinsdag heeft Oncologieverpleegkundige van Geldrop mij gebeld,want om nu kennis te gaan maken met de nieuwe longarts heeft geen zin,eerst afwachten wat er in Maastricht uitkomt.
Verder had ze met mijn oude longarts gesproken en die snapt me,en denkt zelf nog steeds dat het vetweefsel is,maar vind het goed dat Maastricht alles nu goed uitzoekt..

S middags met Terry naar de winkels,en kom ik Jose tegen en even gebuurt,die onzekerheid weer he.............ja,maar het gaat nu best goed...

avonds gekaart en moest Jeanny naar huis komen,de moeder van dochter van vriendin van haar zoon(volg je het nog) heeft borstkanker........
donderdags bij boodschappen doen bij Jumbo heeft Terry Wesley in brandweerauto gezet..


Daarna ben ik bij Helga gaan buurten,die zei ook,geniet je nog wel karin?,Ja natuurlijk,
 maar inderdaad heeft ze gelijk, ik ben  soms meer bezig met onzeker zijn en ziekenhuis bezoeken etc........





Zaterdagavond naar Theo en Anneloes geweest,heerlijk geketst over van alles..

Verder had ik afgelopen week per ongeluk in Rocky zijn oor geknipt,
hij had zoveel klitten bij zijn oor......gelukkig heeft hij er geen last van gehad.


Afgelopen week is het best koud geweest achter dus kachel ook overdag aan.

Verder worden mijn nagels steeds meer blauw heb ik het idee..

Blijf nu maar denken dat de Professor steeds bleef vragen gaat het wel goed,
ja zei ik.........op dat moment ging het ook goed...
 Ik heb teveel gelezen inmiddels over mijn mutatie,als ik met de medicatie stop gaat het vlugger groeien,en als ik resistent wordt,wat zeker gaat gebeuren alleen wanneer???
pfffffffffff




dus de cellen worden in verloop van de tijd steeds agressiever........ik lees teveel..
daar moet ik echt mee ophouden..


Maar hoewel het naar mijn menig ook goed gaat ivm de zenuwziekte,de spierreuma en artrose,reageer ik ondanks dat ik heus nog wel klachten heb,nou het gaat goed hoor.......
 Maar ik heb  dus best vaak buikpijn en ben  vaker misselijk en die hoofdpijn rechtsboven op mijn hoofd.......

Komt ook omdat ik soms niet meer weet wat nu van wat zal komen.
Ik heb nu zoiets van eigenlijk wil ik eerder als eind december een ctscan om de onzekerheid die ik nu toch weer heb gerust te stellen.
Want ik blijf denken aan 2013 toen ging het ook zo,en de Professor kon inderdaad niet uitsluiten dat het kwaadaardig is,maar het zag er in ieder geval niet meteen bedreigend uit..........

ach ja ik ga maar weer me bezig houden met onze motorvakantie volgend jaar......................
Dus weer verder bezig geweest met Noorwegen,maar dat gaat hem niet worden veeeeel te duur...
Kijk op zich dat een land duurder wordt,maakt niet uit,maar we hebben niet zon groot budget............en hoe ik ook kijk naar zelf met boot en hutjes of met hotels of via reisbureau ,als je kosten voor benzine en eten en drinken erbij optelt wordt het gewoon te duur.......

Kan ik net zo goed naar Canada gaan,maar ja dus nu maar zeer waarschijnlijk via frankrijk en italie , misschien naar slovenie en kroatie naar Helga en Marion die daar een huisje hebben gekocht............Eerst maar eens uitzoeken hoeveel kilometer ongeveer,want wil ook rustdagen.......en max 16 dagen weg..
Afgelopen week de kleine mee laten helpen met koken vind hij reuze leuk..





Vrijdag 26 oktober feest gehad van Eric onze buurman.......

Zaterdag  27 oktober ,had ik een afspraak bij cacaofabriek voor een kort interview over mijn tijd als supporter bij Helmond Sport de AA-Side
Ik lag op bed omdat ik misselijk was en had weer die hoofdpijn rechts boven,toen kreeg ik een appje van William,dat  hij op het terras zat,ik dacht het was toch om half drie,ik kijk in mijn agenda half drie...pff en dat was het al bijna...
Dus hup beetje fatsoeneren en op de motor en gas erop naar de cacaofabriek...Heerlijk even gebuurt,hopelijk kan ik 10 december als de film gepresenteerd wordt en daarna een feestavond mee,want de kaarten waren al uitverkocht.ach ja het lot beslist wederom.
Lijkt me wel leuk om echt alles met de jongens eens op te halen,was toch een mooie tijd..
Cameraman en filmmaker Maikel Verstappen..
William Verkoelen met gestreepte blouse rechtsvoor,
appte me deze foto,nog bedankt ,
en heb toestemming om deze  op mijn site te zetten.
Nou wat charmant sta ik erop.....dikkerd ,gelukkig is mijn hoofd al wat geslonken en ben ik al 6 kilo kwijt,maar als ik mezelf zie kan ik maar niet wennen aan dat lijf.......hopelijk als ik gestopt ben met de prednison raak ik alles kwijt.
Als de ontstekingswaarden geen roet in het eten gooien hahahaha..

Ger was de hele dag bezig om de andere kant dicht te maken,hij wil graag bezig zijn,niet dat hij dat allemaal moet van mij hoor hahahah..
                                   mooi geworden he,
                              kunnen we lekker uit de wind zitten,
                                ook in lente ,herfst en winter.

Savonds was het Mierlose Dorpsquiz ,en omdat ik al zon druk weekend had,wilde ik lekker avond bankzaken doen,maar we stelde ons als joker inzetbaar voor de brandweer..
Op een gegeven moment kwamen ze dus hier om foto als ma flodder te maken..
Want ik had een rolstoel,en ze mochten niet met auto op pad...
was even heel gezellig dus hier hihihihi


En Hans kwam nog plakband halen hahaha en Rianne vroeg via de app producten over de datum,helaas die hadden we niet.....

Zondag 30 oktober
Morgens via omweg naar Ger zijn ouders gewandeld.
Daarna naar plus bloemetje voor Mathilde.
En met Terry voor we naar Mathilde en Ad gingen naar Coppelmans geweest kerstshow kijken,we hebben weer wat gescoord...
Daarna gezellig bij Ad en Mathilde gebuurt,misschien volgend jaar samen naar Canada ,Mellisa en Terry opperde of allemaal naar Tenerife...kunnen wij als oma en opas avond oppassen hahahahaha........we zullen zien....
Daarna had Mathilde lekker eten gemaakt,en sloten we af met ijsje...
Heerlijk was het,over twee weken wordt Mathilde 50 dus weer een feestje op 12 november......
Kortom heel leuk en gezellig weekend gehad......
Morgenvroeg met kleinkind en Terry naar de oogarts weer ben benieuwd wat hij zegt...









2 opmerkingen:

Esther zei

Ff jou opgezocht om te kijken hoe het met je gaat. Ik zie dat je naar Maastricht moet? Ik wens je daar echt heel veel suc6 en dat het goed mag zijn. EInd december is wel heel lang om te wachten....

Karinslevenmetlongkanker zei

Hoi Esther, ik ben Vanochtend bij de professor in Maastricht geweest,bloed geprikt en krijg oproep voor ctscan met contrast voor mijn romp en hoofd en dan dinsdag 13 december de uitslag...
Maar op zich maakt de professor zicht niet zon zorgen,dus ben weer iets meer gerustgesteld,en nu weer datum scans afwachten en de uitslag maar op zich ben ik er nu wel rustig onder,soms ben ik gewoon even in paniek als ik me niet goed voel,dan denk je van alles..............hoe gaat het met jou?