karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 13 november 2016

1 tot 13 November .....onzekerheid,pijn en motorvakantie


Zondag 30 oktober

Vanmiddag bij mijn Vriendineke Mathilde en Ad buurten.
Ze heeft ook eten gemaakt,Terry gaat ook mee..
Maar omdat we nog tijd ervoor hadden,gingen we eerst naar Coppelmans de kerstshow..nou ja show is het al lang niet meer,maar lekker neuzen in de verschillende kamers..
en hebben weer wat gescoord natuurlijk.
Ga zelf een schaal maken daarvoor de kerstster(nep) en boomschors.
Ik wilde nog voor een kerstboom kijken,maar toen we ind e auto zaten zei ik,ehhh hebben geen kerstbomen gezien behalve die paar kleintjes in begin!
Nou ja op naar Mathilde en Ad.

Het was heel gezellig,foto's bekeken van hun vakantie in Florida die heel herkenbaar waren.......
En over vroeger toen Melissa en Terry en Wesly altijd als we bij elkaar buurten shows gaven hahahaha..
Melissa en haar dochtertje Mega waren er ook,en Jessie en Logan natuurlijk,tegen het eten kwam Remco man van Melissa ook erbij en zo zaten we gezellig met een grote groep te eten........
12 november viert ze haar 50 e verjaardag en ik weet al een heel leuk cadeau..
Avonds natuurlijk op de bank naar formule 1 kijken.
Verstappen deed het goed,maar kreeg straf en werd teruguit gezet na een actie van baan af en weer erop...........ach dei Rosberg is een watje...en Hamilton deed precies hetzelfde in het begin en die heeft natuurlijk geen straf gekregen.

Maandag 31 oktober
Met kleine naar oogarts,hij was best vervelend,want hij wil alles ontdekken en loopt overal heen,zitvlees heeft hij niet........
Optrontist zegt nog 4 maanden pleisters plakken en waarschijnlijk komt het dan wel goed........
Pleisters worden wel vergoed zei ze,dus probeert Terry met terugwerkende kracht die van CZ terug te krijgen........
Bij apotheek mierlo moest ze een brief afgeven waarop staat dat hun die moeten vergoeden omdat ik er toch heen moest voor mijn medicatie op te halen,gaf ik de brief ,maar ze zei nee mevr.. we zijn een te kleine apotheek,wij krijgen hulp en ....middelen niet vergoed en daarom doen we niks met die brief.........
pas als ze brief van cz heeft.......wat een rommeltje voortaan alles bij de ene apotheek dus wel en de andere niet.............nou ik adviseer voor aparte dingen dus maar naar ziekenhuis apotheek te gaan....
savond s weer naar kazerne geweest en in het archief gewerkt..
Toen ik thuiskwam en naar achteren liep dacht ik hier moet ik een foto van maken..
is zo mooi om te zien......en je ziet niks van het plexiglas.

                                    zonder flits
                                      met flits


Dinsdag 1 november

Bezig met onze vakantie van volgend jaar geweest in vrije uurtjes...
Noorwegen doen we niet is gewoon zo als reis al duur ,en dan nog daar eten en drinken en dat schijnt ook niet goedkoop te zijn..
We gaan liever een wat goedkopere vakantie en dan kunnen we nog een paar keer weekend doen voor datzelfde bedrag........
Wat staat onze esdoorn toch mooi in de herfstkleur..

Smidags naar Brenda,ze heeft lymphe drainage gedaan en masker en voetreflex,ze is altijd zo lief en kijkt nooit naar de tijd..........
Ger appt me dat Theo Kuijpers vraagt voor concert.
Lijkt me wel gaaf,staan en alles gaat beter en goed ,dus waarom niet..

Avonds bij anita kaarten Rosa en Theo wonen zolang bij hun in,todat woonunit achter hun huis staat,dus was gezellig druk,uiteraard weer verloren.

Woensdag 2 november
niks aparts met kleine naar winkel geweest en hij heeft zelf alle spullen in tas gedaan en mee vastgehouden.


Donderdag 3 november
samen met Terry boodschappen gedaan en daarna weer uitzoeken vakantie,waar hotels en hoeveel km ertussen etc heel uitgepluis......
En natuurlijk aquajoggen bij de  Brug.




Vrijdag 4 november
Weer een beetje bloed bij slijm....hmmmmm
Ik wilde de krant gaan lezen en daarna verder gaan met de reis,maar ik heb eerst een mail naar Maastricht gedaan,want ik heb de oncologieverpleegkundige al 2 mails gestuurd ,want mijn Iressa is 15 november op.......omdat Michels die is vergeten voor te schrijven.
Als ik erover nadenk ,denk ik dat ik beter gewoon af ben in Maastricht,ik heb allerlei klachten,maak me eigenlijk best ongerust over allerlei klachten en heb het gevoel dat Geldrop  niks doet,nu heb ik dat natuurlijk misschien ook niet echt goed aangegeven ........
Ik vertrouw toch meer op Maastricht en ja het is ver,maar wat is nu belangrijker??
Zat nog even te denken aa n het Catharina ziekenhuis,maar die hebben na mijn operatie ook fouten gemaakt.
En ik vind Professor D zo lief en met aandacht voor alles..
Ik weet het niet wat het beste is,maar heb nu dus ook mail naar oncologie afdeling  Maastricht gestuurd,want ik weet het even niet meer........

Maar daarna ben ik verder gegaan met onze reis.
En heb ik dus  de stoute schoenen aangetrokken !!
Op aanraden van Tonie om richting de Franse alpen te gaan.
We gaan eerst via de zwarte alpen naar motorhotel in bad peterstal ,daarna naar Bildstein vooraan in Oostenrijk,om daarna voor 2 nachten naar cannobio  aan lago di magiore te gaan via Zwitserland ,stond ook nog op mijn lijstje in 2010 stond in een route ,maar toen kwamen we er niet terecht omdat we de snelweg op moesten..
Dan via Zwitserland naar Albertville in frankrijk ook 2 nachten daarna naar greoux-les-baines in National parc du verdon ,ook 2 nachten.

dan in de Drome motorhotel le camping moto 3 nachten waarschijnlijk,dan naar La mouche in de vogezen,2 nachten waarschijnlijk en dan via snelweg naar huis..


Maar wij veel nachten in Frankrijk slapen en rijden hahahah wie had dat ooit gedacht,dus ik moet beetje Frans gaan leren...........
En bij booking com kan ik toch gratis annuleren tot paar dagen van tevoren ,de motorhotels die boek ik ?...........zsm , misschien ?
Zo zien we denk ik best wel veel van een paar gebieden in Frankrijk..

Nu heb ik de hotels 4 stuks al via booking com en in zwarte woud via mail,tot nu toe kan ik alles gratis annuleren de meeste tot dag ervoor ..de motorhotels twijfel ik nog of ik al boek,weet niet hoe ze in de zomervakantie vol zitten??
ach we hebben de tijd..

Zaterdag 5 november
We zijn naar de kazerne geweest,kleine brandweerauto's laten zien ,dat vond hij wel eng maar wel leuk hij bleef tatuut te aan het zeggen.










Ger had met zeskamp even overleg en ik dacht dan kan ik lekker met de boys mee even drankje pakken,maar toen Terry ging (die moest van 5 tot acht uur savonds werken)was hij daarna zo vervelend,dat we maar zijn gegaan........
Pas heel laat hoorde we de uitslag ,we waren 4 e geworden met de dorpsquiz,toch knap van de 84 teams..

Maandag 7 november

Ik zat aan laptop toen ik een mail zag aankomen van oncologiecentrum en meteen daarna belde oncologiecentrum mij op,Professor wilde mij aanstaande donderdag wel zien om tien voor half negen of ik dan kon,tuurlijk...,
heel blij dat Maastricht altijd zo vlug en alert reageren.
S Middags heb ik balletjes gemaakt voor de kazerne we hadden savonds namelijk thema-avond en Frans en ik hadden foto's uitgezocht en Frans verhaaltje erbij..
S Middags met Terry naar action geweest en weer voor kerst tuurlijk wat..

En ik  ben bezig geweest om voor Mathilde die ik al vanaf 1986 ken,
 een gedicht voor bij mijn cadeau te geven te maken,
Ik geef haar een overnachting met ontbijt en avond eten en de reis ernaar toe in de stad van keuze cadeau ,samen met mij natuurlijk he...
en om toch ook nog iets erbij te geven haal ik lijstje "friends forever"en  met onder andere deze foto erin in totaal 5 
                             
                                            finish Kennedymars 1988

Mathilde viert zaterdag namelijk haar 50 e verjaardag..

Dinsdag 8 november
Vroeg op want ik moest in Geldrop bij klachtenfunctionaris zijn, de arts van pijnpoli die verkeerde kant had behandeld wilde dat namelijk zelf,het was een fijn gesprek en hij zei oprecht sorry dit had niet mogen gebeuren..
Ik had met de functionaris nog even over de radioloog die de massa had gemist ,maar mijn longarts had nog niet gereageerd op zijn mail,hmm vertel me wat nieuws hij reageert heel slecht of niet op mails....
En als de klachtenfunctionaris niet inziet dat dit een grove fout is om zoiets over het hoofd te zien ,ongeacht of zoiets goedaardig of kwaadaardig is,dan geef ik het op.............
Daarna vlug oncologieverpleegkundige mail gestuurd,dat ik besloten heb voortaan in Maastricht verder met behandelingen te gaan...
Zag ik daarna dat ze toevallig een mail had gestuurd uurtje ervoor..(maar ja ik heb haar 30 oktober gemaild en ze reageert pas 8 november) en als je dan regelmatig onzeker bent als ik,en heel belangrijk de datum dat mijn chemopil op is dichterbij komt dan ja.....maar het is gewoon zo,ook al zou ik dadelijk een andere longarts hebben ,ik vertrouw radiologie ook niet meer,bij een kennisje van mij hadden ze totaal over het hoofd gezien dat ze een uitzaaiing in haar oogkas had...en zo nog meer dingen........
savonds op de kaartclub app kwam er te staan we komen niet !!!!
door Anita en Astrid ,
Want Math ( de man van Astrid) heeft net een hartaanval gehad en moet gedotterd worden..

Het brand nog steeds in Someren op de brandweerapp komt deze foto voorbij.


woensdag 9 november

hele dag op kleine letten,maar vandaag komt keukentje binnen dat ik voor sinterklaas heb besteld voor wesley en vuurtafeltje voor onder ons afdak...

savonds druk bezig geweest met bekijken van eventuele routes en die van eerste dag al gemaakt 176 km binnendoor en 398 km snelweg.....donderdag 17 augustus wordt de eerste dag..
Ik pieker weer dus inslapen is weer moeilijk,en de neurologische (zenuw) pijnen worden weer erger ,zou de kanker weer actief zijn,dat moet ik in Maastricht vertellen...........(en dat ben ik dus vergeten!!!!)

donderdag 10 november
Vroeg op en om zeven uur in de douche om tien om half acht reed ik aan,je weet maar nooit mijn afspraak was om 9:20  dus tijd genoeg..
Hmmm 50 km voor Maastricht belande in al in de file,en dat was langzaam rijdend...dus ik kwam om tien over negen aan.......
Ach dacht ik enig voordeel is dat ik niet lang hoef te wachten op mijn beurt..
Ik keen rond iedereen had iemand bij,ik begon  me ongemakkelijk te voelen, maar ja om Ger weer vrij te laten nemen!
Terry moet bij de kleine zijn en ach ja,ikzelf vind het ook niet erg..
ze liep ruim kwartier uit en toen riep ze me binnen,er zat ook de oncologieverpleegkundige bij........
Ze snapte dat ik heel ongerust was,ze keek mee steeds recht in mijn ogen aan,ze onderzocht mijn voeten en luisterde naar mijn longen,zag er goed uit,geen tekenen van trombose ..en ze dacht ook niet aan uitzaaiing in de botten..
Ze wil me over maand terug zien en wil een ct-scan van mijn romp met contrast,zodat de lever en botten eventuele uitzaaiingen ook te zien zijn,en voor de zekerheid ook van mijn hoofd met contrast..
Volgende afspraak ook gesprek met oncologieverpleegkundige.
Daarna eerst  bloed prikken

en naar apotheek de  Iressa ophalen.omdat ik toch bezig was ook maar meteen gekeken of ik nu wel de naam van mijn nieuwe huisarts kon veranderen jawel en kreeg meteen nieuw pasje...
Dan maar een lekker broodje en cappuccino nemen ,heb ik verdiend dacht ik ...
Heerlijk was het, ik heb toch maar eerst broodje gegeten in het ziekenhuis ,en daarna naar auto ,ik had zon beker met deksel,dus ik open de auto en leg mijn tas erin.....oeps bras ik wat koffie over de zitting natuurlijk hahahaha lekker slim he met dezelfde hand alles willen doen...........
Nou niet aquajoggen appte ik naar Jeanny,maar goed ook ik was pas tegen half 1 thuis ,lekker even op de bank geslapen en daarna naar winkel geweest met Terry en kleine,kwam ik er Stephanie nog tegen en even gebuurt ook over Brigitte die nu weer aan kuren was........
En Wilbert kwam ik tegen en even gebuurt,zo leuk soms oude bekende tegen komen..
Ger ging met onze Wes naar de bios naar een oorlogsfilm,en Terry en ik keken Robinson,daarna nog even route dag 2 gemaakt en deze blog bijgewerkt.....

Vrijdag 11 november
Beetje zoeken weer naar hotels,en opruimen en lunch verzorgen voor mijn vriendinnen,had verse groentesoep gemaakt en kip met kruiden en champignons en paprika... met lekkere verse broodjes uit de oven,volgende maand is Anita aan de beurt.
Daarna naar Rosa der nieuwe nou ja oud nieuw huis hahaha wezen kijken,wat een oude huis,maar wat zal het mooi worden met de verbouwing..
Nog vlug langs de action...
En klein cadeau voor Mathilde inpakken , foto's van ons vanaf 1986 en een gedicht erbij voor haar waarin staat dat we samen 1 overnachting gaan doen in een mooie stad inclusief eten etc etc

S Avonds gaat Ger met Theo en Maikel en Erik en Richard naar 013 naar Saxon.
Ik heb me prima vermaakt,rond 1 uur kwam Ger samen met Erik nog even hier buurten,ik vroeg Waar is Theo?,maar die was in de auto ziek geworden ,gerhummmm

Zaterdag 12 november
Vandaag rustig aan doen,weinig geslapen,toch vroeg wakker..
Pijn in benen ,denk van het fietsen ...
In mijn longen van het diep inademen ..
Ger had woensdag de vuurtafel al geïnstalleerd.
Nu nog een 5 liter bp gasfles kopen volgende maand,want eerst hebben we nog haardhout nodig,heeft Ger bij Rob besteld .
Nou staat mooi he..zal wel lekker warm en gezellig zijn..


s avonds naar Mathilde en Logan der feest..
Het was gezellig,ze vond mijn cadeau en gedicht super,en werd wat emotioneel,ik heb het gelukkig gedaan achteraf in de keuken ,en ging er maar verder niet te lang op in,want het is feeest.........

Zondag 13 november
Nou een lekker luie zondag,heb de lades opgeruimd en nu dit afmaken,want houd tussendoor voort goed bij..........
Euh oh ja ik moet Paul nog bellen over onderhoud aan mijn motor,was zijn nummer kwijt,meerdere trouwens zag ik hmmmm raar....

Nou tot over week of 2..

         



Geen opmerkingen: