karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

donderdag 4 september 2014

We zijn oma en opa geworden

Maandag 1 september

Naar de oefenavond toe,loop ik archief binnen,verteld Rik dat er een nieuwe computer is geplaatst.
Dus ik kan niet vooruit,want eerst moet alles over van beheer naar de nieuwe computer..
Ga je mee met de oefening vragen er een paar,Ralph geeft spontaan zijn brandweerjas af..thanks
Er ik kwam ook aan dat hij iets heel moois voor mij had eindelijk,
mijn afscheidsbeeldje,ik was verrast....het is een brandweermannetje van glas en op de voet staat februari 2013 (datum van mijn afscheid)
Wat mooi,eerste schijnt kapot gegaan te zijn,en daarna heeft nieuwe maken tot nu toe geduurd..
foto ervan volgt,want ik heb hem op de kazerne laten staan...

Ik glunderde denk ik weer helemaal,ze hadden een HV bij Rijkswaterstaat en ik heb wat gefilmd met Gerrit zijn motorcamera.....
En tuurlijk even een foto van de nieuwe TS.....





Wat er toch veel veranderd in korte tijd,ander materiaal,elektrisch redgereedschap,ander stutmateriaal..
andere lampen die super makkelijk zijn.techniek staat voor niets..

Daarna op kazerne Ad gefeliciteerd en tijdje met iedereen gebuurt om rond kwart voor 1 naar huis te gaan..
Hoorde daarna dat Mike s nachts gevallen was en had zijn gezicht flink beschadigd...


Dinsdag 2 september

Naar fysio en wat opruimen hier en daarna met Terry naar winkel geweest,het begint nu wel spannend te worden want morgen komt de kleine ter wereld...
s avonds naar hun opa en oma,want opa was jarig,gezellig tot kwart voor negen gebuurt en gelachen,
daarna kwamen de moeder (Loes) en zus  (Dominique) van Thomas  nog even bij ons.
Een cadeau voor Terry en Thomas kindje , flesje coca cola met de naam Wesley erop en een heel mooi windlicht me de tekst : a true love story never ends erop,want dat hebben thomas en terry ook als tattoo op hun lichaam..
Daarna naar bed............en om vijf uur al wakker pfff mijn kindje gaat een kind krijgen,zo gek,
want voor mijn gevoel is dat nog mijn kindje...


Woensdag 3 september

Terry was ook op tijd wakker en thomas ook om half negen kwart over negen vertrokken ze richting Geldrop.
Thomas had daarna een groepsapp aangemaakt met de oma's en opa en peettante en peetoom..
Ze zouden waarschijnlijk eerder beginnen dus wij haasten om lekkere dingen voor Terry en Thomas te halen voor in de kraammand van de eerste dag.......
Een boek van EHBO van kinderen en baby's.
Bier en toastje filet american en chips en snoep en dubbel fris en beschuit en blauwe muisjes..
Voor baby Wesley van Nijntje een speenhouder en zijn eerste zilveren armbandje met Wesly erop en een shirtje  i will rock klein maatje...

Maar goed wij tegen elf uur in het restaurant en al snel was ook Loes de moeder van Thomas er,
we hebben heel gezellig gebuurt over opvoeding etc...en tussendoor zenuwen,want wat duurt het toch lang,tegen half 1 hoorden we dat Wesly om 11:55 was geboren en 3300 gram weegde en dat met zoon en moeder alles goed ging..
we zouden een seintje krijgen als we naar de kamer mochten..
Wij naar wachtkamer op kraamafdeling,wist dat ze voorbij zou komen ,maar toen ze iets over 1 voorbij kwamen mochten we nog niet mee.................eerst moest ze nog gewassen worden en de baby..verzorgt
tegen twee uur mochten we er dan eindelijk bij.......pff wat een scheetje
en wat zijn we allemaal trots..




















zie foto's daarna tegen 4 uur naar huis,om was aan t e zetten en Ger Nijntje op te hangen.
Onderweg kwamen we de oma en opa van Thomas tegen,die waren ook al zo heerlijk enthousiast.



tegen half zeven met oma en opa en Annie en wesly (peetoom) naar ziekenhuis....

om negen uur naar huis......pff ben bekaf....


Donderdag 4 september

Weer heel slecht geslapen,oververmoeid denk ik,en keelpijn zon rauw gevoel bah bah
druk druk boodschappen doen,wassen,strijken naar psycholoog,lunchen met Anita en Rosa en dan naar Terry en Thomas en Wesley


ik vergeet vast iets te schrijven,vul ik daarna wel aan


Geen opmerkingen: