karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 1 augustus 2014

Controle Maastricht

Woensdag 30 juli  
Hele dag routes verder afgemaakt,en tussendoor gepoetst,avonds is Henk gekomen en hebben we de routes nagekeken en 1 route wat veranderd.
In onze Tom Tom en Garmin geladen en van de 8 routes zaten 2 routes wel meerde km van originele af..
Maar toch weer even bezig geweest met die routes..
Daarna kon ik natuurlijk niet slapen door de spanning,spanning zal het gegroeid zijn,zit ik dadelijk ineens helemaal vol met kanker?????
uiteindelijk toch in slaap gevallen
deze foto's hieronder zijn van 25 juli uitslag wordt steeds hefitger, ik zeg tegen iedereen voor de gein,dadelijk ga ik een burka aanschaffen hahahahaha



Donderdag 31 juli 

Nou acht uur opgestaan en douchen..
Waterdunne ontlasting en na kwartier weer,
pfffffffff maar  2 tabletjes pakken,
hoop dat ik er dadelijk in de auto geen last van heb,daar ben je altijd bang voor dat je onderweg een ongelukje krijgt,maar wat kan ik daaraan doen ???
Gelukkig rommelde mijn darmen wel wat maar nergens geen last meer van gehad.
Vlug nog formulier voor reiskostenvergoeding van CZ uitprinten,want die moet het oncologiecentrum straks tekenen.
Om 9 uur aangereden naar het handencentrum,jawel mijn vingers gaan vooruit,moet nu een oefening meer per dag doen,dus twee oefeningen 5 maal daags...moet iets ronds van 7,5 cm meenemen op vakantie om de buiging van pees te gaan oefenen..
Daarna naar huis gereden efkes bij benzinepomp banden opgepompt en auto volgetankt en door naar de plus,omstreeks half twaalf was ik thuis,vlug nog was ophangen en wat eten en naar wc..
Voor onderweg had ik mijn nagelknipper en vijl meegenomen en het formulier van CZ kon ik ook mooi onderweg invullen,wat zijn wij vrouwen toch praktisch en efficiënt he...
Ger kwam kwart voor twaalf thuis en jawel hij heeft vakantie...
Om twaalf uur aangereden en iets na 1 uur kwamen we al aan,
moest anderhalf uur van tevoren bloed prikken,maar zal je altijd zien,nu was ik meteen aan de beurt,dus nu wachten tot 14:50

gelukkig hebben ze tussen de spreekkamers oost en west een ontmoetingsruimte,hier wacht je rustig en kan je koffie of soep etc pakken en zo je tijd rustig afwachten.
erg mooi en heerlijke stoelen.



tien minuten voordat je aan de beurt bent loop je dan naar oost of west en neemt in die wachtruimte plaats.

Hier bewonderen Ger en ik iedere keer weer de aquariums.

Was lang wachten weer,en nadat een andere mevr van de Berg door mijn vervangende longarts per ongeluk was meegenomen,terwijl ik het moest zijn waren we dan eindelijk om kwart over drie aan de beurt...
U heeft de uitslag al gehad toch! hmm nee ik ik kom nu toch voor de uitslag.........pff dacht ik dat overkomt mij weer......oooh sorry oké gaan we even kijken,ze liet van juni en afgelopen week tegelijk zien en ik dacht dat links de laatste was omdat die er beter uit zag,maar dat was niet.
Ik teleurgesteld,maar zei ze dat is niks hoor wat je hier ziet etc....het is gelijk gebleven..........
Pff gelukkig ook mijn bloed was goed dus ik mag doorgaan met de pillen,want zodra het gaat groeien moet ik met de pillen stoppen,want die zijn best duur per stuk  €82 euro per stuk en voor 1 maand pillen 1 doosje kost het €2643.00

dus goedkoop is het niet.
Nogmaals over stadium 4 gehad en dat ik niet meer kan genezen....
Wat vragen want Ger meende gehoord te hebben dat er bij mijn luchtpijp ook wat zat,maar dat kon ze niet bevestigen,gelukkig.
Daarna naar Gerrie mijn VP (verpleegkundige)
wegen  ik woog 78 nu en mijn bloeddruk was 100/57
Tegen mijn huiduitslag en jeuk is niet veel te doen,ik kan proberen om in plaats van neutral ,dermolin of eucerin te gaan proberen...Verder niet in de ozn en smeren smeren tegen de droge huid,en de rozex alleen op de witte puntjes.....
Nou alles was verder goed en nu volgende keer alles op 1 dag.
26 augustus moet ik dan komen dan eerst bloedprikken dan  CT SCAN met contrast om 14:30 en om 15:50 bij Dr Dingemans en daarna de VP.
Daarna bij apotheek mijn nieuwe (oorlogs-) pillen voor 30 dagen opgehaald,hopen dat mijn soldaten winnen hahahahaha altijd moet op recept vermeld staan  bepaalde waardes van bloed


Even belde Terry want zxe had haar kies moeten laten trekken,verdoving mocht gewoon tijdens de zwangerschap dus gelukkig nu van de kiespijn af.
Naar huis gereden en bij vesperke lekker een milkshake en wat gegeten..
Daarna thuis wat opgeruimd en toen kwamen Gerald en Rosita op bezoek.
Heerlijk gelachen en serieus gepraat , en door dat gesprek hebben Ger en ik daarna binnen nog heel lang samen wat gepraat over van alles,dat we elkaar nog niet kwijt willen etc....
Ik voel me niet meer zo rot,denk dat ik ook iedere keer tegen die uitslag aanhikt, iedere keer ben je bang dat het een nog slechter bericht zal zijn............dat het helemaal over is of pffffffff..

Fijn dat ik nu met Ger  echt erover kan praten,
ik wilde hem ontzien en dacht dat hij sommige dingen niet wilde zien,
maar hij dacht juist eerst toen Eindhoven zei u bent kankervrij dat ik te ver door ging,
en dat ik me dingen inbeeldde door al het lezen.
Maar hij zei je had gelijk Eindhoven heeft gelogen tegen ons...........alleen ik zou willen dat je geen gelijk had gehad...........en daarom dacht je misschien dat ik me op afstandelijk hield...
gelukkig en zo bevrijdend,we vinden zelf dat we er ondanks alles toch goed mee om gaan,en vinden wel dat we er ook met de kinderen er meer over moeten praten,want wanneer weten we niet ,
maar ik ga dood,en Ger zegt nu iedere keer ik zeg maar gewoon over 10 jaar pas hihihihihi

Ach uiteindelijk gaan we allemaal dood................

Zoals een neef van me  (Henk Honings)schreef gisteren,

Het is voor iedereen hetzelfde als je geboren wordt begint het af te tellen..

Nou wij gaan de laatste klusjes doen wassen strijken boodschappen ,morgen tanken etc etc etc..

Ik plaats misschien al iets tijdens de vakantie,als dat lukt via gsm en anders pas zondag 10 augustus weer
Ik wens jullie allen een hele fijne vakantie en geniet ervan want wie weet wat je toekomst brengt



Geen opmerkingen: