karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 11 augustus 2014

Weekje vakantie met henk en helga en mathe en agnes

Zo van zondag 3 augustus tot zaterdag 9 augustus hebben wij met zijn zessen een heerlijke week achter de rug.
Ik kan niet alles meer van dag tot dag beschrijven,maar wat hebben we gelachen,tranen met tuiten..

Ik ben soms niet meegegaan,,want door medicatie, misselijkheid en diarree,geen zin erin.
 en ik ben ook soms gewoon zo moe.......
maar goed dag 1 gingen we naar lutz in de eifel...










mathe moest weer gevoerd worden.........tja mathe dat heb je als je altijd een grote mond hebt hahahahah..

dag 2 naar het zwarte woud ik was best moe,en vooral bij hele smalle bergweggetjes waar we wat sneller doorgingen had ik moeite met concentreren,en dan die linker bochten die hebben nog een tijdje door mijn hoofd gespookt...
maar het hotel in het zwarte woud waar we 4 nachten verbleven was super,eten was heerlijk bedden goed,alleen ik kan niet slapen,dan weer diarree dan weer misselijk.........dat  weinig slapen is me niet in mijn koude kleren gaan zitten.....




onze fotograaf  Henk nam alle standen aan...
 koekoeksklokken voor mathe



op naar de watervallen van triberg
en agnes ging in haar grotje zitten...



 Ja zon Harley staat wel he,gewisseld van motor en partner,
het moet niet meer gekker worden.


altijd mooi zon schaduw partij,teken dat het zonning is.


Op woensdag zijn wij dames met de tram naar Gaggenau gegaan ,
heerlijk een dagje me ontspannen en niet hoeven concentreren op de weg...
In het warte woud is het vervoer maar 0,80 cent ,alleen de administratiekosten hoeven we te betalen.
zie je ons zitten op het bankje in de raam??



Ja hier moesten we agnes weer temmen,want die wilde dat helga een foto van haar maakte terwijl ze OP de motor ging zitten,we vroegen nog heb je dat gevraagd,want dat zal niet mogen....?
Ja zei ze schaperig.......nee dus...de vrouw wist niet hoe vlug ze naar haar toe gerend moest komen hahahah
Mathe moet haar volgende keer maar op de motor meenemen zeiden we al hahahaha.


Pauze lekker een rood zoet wijntje (ik weet het mag eigenlijk niet met medicijnen) en een pizza...


En deze hoed heb ik gekocht tegen de zon,want ik mag niet in de zon komen......

foto heb ik vanmorgen met Ger hier achter in de tuin gemaakt,hoed is tijdens transport at ingedeukt hahahah

De laatste dag naar Luxemburg hebben we een half uurtje in de regen moeten rijden,valt wel mee dus.
In een hotel kwamen we een soort zwerver ,hij is een cabaretier (en ingenieur) uit Deurne en ging liftend naar Saint tropee....op zoek naar verhalen en contact met mensen....was een zeer gezellige bedoeling,allemaal meezingen en mathe wilde wel mee naar Saint tropee...




De volgende dag regende het maar ik had al gezien op buienradar dat het om 9 uur droog zou worden en jawel de zon kwam zelfs tevoorschijn en we hebben een mooie weg terug naar huis gehad...


Onderweg natuurlijk nog even een klein hamburger tje gegeten he Ger....hahaha

Nou Henk en Helga en Mathe en Agnes bedankt voor deze leuke en gezellige week,
ik heb minder aan mijn kanker hoeven te denken ,en ondanks de diarree en misselijkheid en weinig slaap heb ik intens genoten,
ik denk helaas wel dat het motorrijden voor mij steeds minder wordt.....

Zo weer een ervaring rijker..

Geen opmerkingen: