karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 22 februari 2021

Uitslag longarts en nieuwe motor en wat fotokes nieuw optrekje

 Ja hier zijn we weer we zijn vorige week weer bij de longarts geweest nadat ik week ervoor ct-scan met contrast had gehad..

Wederom heel goed nieuws....

Alles is nog steeds hetzelfde,ze opperde om de controles voort om het half jaar te doen,ook omdat mijn soort kanker een ct-scan vereist en als je teveel ct scans krijgt,kun je daar door teveel straling ook weer kanker van krijgen.

Verder zei ze dat als ik ,ik meen over 5 jaar nog zo is dan de scans voort om het jaar......yiehaa

Op mijn vraag kom ik nu dan niet in een ander stadium als stadium 4?

(omdat het na 4 jaar slikken van Iressa en hiermee gestopt in 2018 nog steeds stil staat)

Zei ze nee helaas dat werkt zo niet,laatste jaren zijn er mede door de betere medicatie steeds meer patiënten die inderdaad langer overleven,maar je weet nooit wat de kanker doet....

Inmiddels ben ik al vanaf januari aan het trainen ,3 maal per week,paar keer bij fysiotherapie geweest.

Heb hiervan een schema gekregen en zodra het weer mag ga ik fysiofit doen.

Mijn artrose overal doet veel pijn,zolang ik blijf bewegen gaat het beter...maar de ene dag is de andere niet helaas.

Maar ik heb de morfine afgebouwd en slik  nu alleen nog pijnstilling voor zenuwpijnen,

ook die heb ik af kunnen bouwen tot 50 mg.

slikte eerst 75,maar toen ik afbouwde en naar 25 wilde,kreeg ik weer pijnscheuten en meer pijn,dus ik hou dit in overleg met de huisarts maar op 50 mg pregabeline.

En ben ook bij de neuroloog geweest de candesartan is naar 12 mg verhoogd,en mag ik nog naar 16 verhogen als ik nog veel migraine aanvallen heb.

Nu nog wat afvallen,maar het doordeweeks niet snoepen lukt de ene week beter als de andere week...

Wandel nu veel met de hond in de bossen hier,dus dat komt misschien vanzelf ook goed.


Verder andere motor gekocht een BMW R 1150R en wat rijd hij heerlijk,oké kan niet helemaal plat met mijn voeten aan de grond,maar zo comfortabel....en fijn achter groot scherm...

Nou hebben we de oude stal vervangen voor een nieuwe en zaterdag zijn de dakpannen erop gegaan.

De tuin moeten we ook nog doen en nieuwe poort etc etc...gaat goed komen...

Daar plaats ik pas fotos van als het mooier is...

Nou ik kom hier helemaal tot rust,zo fijn dicht bij de natuur,plek genoeg voor paar auto's op onze eigen grond,Ger heeft zijn breed stuur weer op zijn motor kunnen laten zetten,aan andere zijkant huis na wat aanpassingen kunnen we in toekomst met gemak camper kwijt.

Nou hieronder  de fotos, aangezien die meestal  meer zeggen als woorden.

Onze huiskamer november

keuken net af december ,nu vandaag 22 februari zijn ze dingen komen herstellen....

December we hebben de kids een familie tattoo cadeau gedaan,dus allemaal nu dezelfde tattoo

net voor de sneeuwstorm samen met Eugene de nieuwe stal gezet

Na de sneeuwstorm mooie foto van zijkant van onze bungalow,we hebben een hoekperceel van 488 m2

voorkant huis
                                                 zaterdag 20 februari eindelijk de sneeuw is weg,de pannen erop,
                                                 samen met Helga die uit Kroatië over is ...





Mijn nieuwe trots....




 Dakpannen zitten erop
                                                   zondag 20 februari ritje gemaakt was fijn en  gezellig.


                                        week eerder lekker gewandeld hier met onze kids



                                         Ergens in januari lekker wandelen met dochter en kleinkind mijn schatjes
Nou tot over tijdje....................blijf allemaal gezond en stay safe

Geen opmerkingen: