karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 15 november 2020

uitslag longarts en verhuizing

 Hoi Hoi heel even kort hier,want zijn afgelopen week verhuisd naar Bakel..



Binnenkort plaats ik hier wel fotos,nu nog moe moe moe en pijn..

Uitslag longfoto was goed,alhoewel ik liever ct-scan had gehad,omdat professor uit Maastricht dat toen zei,op foto zie je jou soort kanker niet,maar ja goed,foto was goed,maar mijn diffusie was maar 69 % hij zei het zal wel door technische foute zijn ,en praatte erover heen..

Over 4 maanden terug en foto,of over 6 maanden terug en ct-scan,dacht doe dan maar over 6 maanden,je kunt bij eerdere klachten toch altijd eerder terecht..is ook dacht ik.


Maar daarna dacht ik hoezo 69 procent mischien is er toch iets aan de hand,en dan wordt ik weer onzeker.

Maar omdat we verhuisd zijn wil ik toch voortaan naar het Elkerliek,is hier niet zo ver van af...

En ook neuroloog,trouwens mri van nek en rug gehad,wel wat compressie in rug,maar te weinig en nek verrot ,naar Tilburg geweest en hij zei,sorry niks meer aan te doen,kunnen slechts heel je nek vastzetten...

Nekkraag was goed idee,dus nekkraag voorgeschreven de miami kraag,want bij over drempels gaan pijnscheut in nek en veel pijn in armen en benen daarna..

Vooral ook weer bij veel lopen,en kan bijna geen schoenen meer lang aanhebben zon druk erop en pijn en branden dan......

Maar goed dankzij de oxycodon de snelwerkende morfine,kabel ik verder,alhoewel ik het lopen echt vervloek weer van de pijn,en mijn lies en schaambeen...pff wat een rotlijf denk ik dan..

Dus scootmobiel weer???

of acupunctuur of zoiets gaan proberen.

Maar probeer toch maar weer positief te blijven,want ik ben er tenslotte nog steeds,en hopelijk wordt ik zo toch nog 115 wat ik altijd geroepen heb...

Binnen kort fotos van onze bungalow,zo fijn klein huisje alles gelijkvloers..heerlijk,eigen parkeerplaatsen voor de deur,in toekomst plek voor buscamper etc etc......

Geen opmerkingen: