karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 4 augustus 2020

Uitslag 6 juli longarts en rest

Hoi hoi ik wilde wachten tot ik ook de uitslagen van de neuroloog had,maar ga nu naar Tilburg eind augustus naar Orthopeed voor mijn nek,en mijn rug krijg ik morgen een mri van,geloof dat hij op de emg neuropathie zag of zoiets en daarom wilde hij ook nog mri van de rug,was zoveel dat ik niet alles onthouden heb..maar die uitslagen krijg ik dan pas 3 september..
Benieuwd wat Diekerhof van de mri van mijn nek vind..
De morfine is opgehoogd naar 10 mg 2 maal daags en heb ook nog de snelwerkende.


6 juli weer uitslag gehad van de longarts en alles was prima over 4 maanden terug keer een foto en longfunctie.....
Hij zag wel wat onderin verandering van blaasjes of weet ik ook niet meer...hahahaha
De pijn in mijn lijf en nek is als ik wat doe of teveel loop in mijn rug en benen is niet te harden..


Daarom hebben we onder andere besloten om een ander huisje (chalet ) te gaan kopen,alles gelijkvloers,en daarmee ook goedkoop te komen zitten..πŸ˜„


Nu eerst ons mooi huisje verkopen

Tot de volgende keer maar weer ,fijne vakantie allemaal😎


Geen opmerkingen: