karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 23 december 2016

2 december tot 23 december ik voel me goed en de uitslag was ook goed...fijne dagen allemaal.

Er is zoveel gebeurd ,van sinterklaas tot uitslag in Maastricht weer.
En tenslotte de scan van mijn longen en ditmaal ook lever en schedel ivm uitzaaiingen,
Nou alles was goed,geen uitzaaiingen te zien,en rest is hetzelfde gebleven..
De massa die zat er nog,maar heel erg zeker toch vetweefsel.
Wel heb ik laatste dagen weer heel erge pijn in mijn gewrichten,schouders ,knieen,heup ,rug en nek........voor mijn schouder toch maar weer terug naar huisarts want de pijn straalt steeds meer uit naar mijn arm.
En ik kan er gewoon soms bijna niks mee doen......
En vraag maar aan Ger ik was deze keer gewoon niet zenuwachtig voor de uitslag en Ger wel wat natuurlijk .
Maar ik heb gewoon het gevoel dat ik onoverwinnelijk ben,
het gaat al twee jaar goed eigenlijk.
kort gezegd jullie zijn nog niet van me af........

In het kort afgelopen weken,
sinterklaas met Wesley was heerlijk zie foto's..

                                           lala gekregen met nachtlampje
Keukentje gekregen
                                   

                 Van tante Helga een motor,want oma en opa hebben er ook eentje
                                     alle cadeaus van sint en piet


Het heeft even heel erg hard gevroren brrrrrrrrr


Heb maar weer kalender voor 2017  gemaakt ,
hieronder paar maanden...



Ik heb het gevoel of alles zo hard gaat dat ik de tijd nog amper bij kan houden,zo ruimen we de kerstboom op,en zo moet hij alweer staan en was ik ook erg laat met kerstkaarten schrijven dit jaar.
Volgend jaar kunnen er nog meer van mijn lijstje af,want eerlijk is eerlijk,wie mij geen kaart meer stuurt zo'n 2 jaar achter elkaar stuur ik er ook geen meer terug.
Want waarom zou het iedere keer maar van 1 kant moeten afkomen de moeite??
Dus dit jaar had ik er al minder,hou natuurlijk sinds paar jaar bij van wie ik hem terug heb...
En sorry maar een kerstkaart op whatsapp of mail........
nee,dat kan (vind ik he) echt niet....
Verder  heeft Ger zijn diploma voor reachtruck gehaald......

Terry heeft heerlijke tomatensoep gemaakt en
kip met kruiden en groenten uit de oven

We hebben Zaterdag 10 december in de cacaofabriek ,
Film van Helmond sport de AA-Side de  gezien waarin ik 2 sec in beeld ben
bijna op het laatst, hahahaha, maar het  was heel erg leuk om oude bekenden te zien, en ik  heb genoten.

Dag ervoor waren ze door goed te spelen in de play offs gekomen..
                              William is nog steeds grote supporter bij Helmond Sport
                                            Hoes van de mooie film





Verder hebben we alles in kerstsfeer  gemaakt natuurlijk:

                                            achter bij ons



                                    binnen ,waar we ook voornamelijk zullen zijn
                                     wesley bij de kerstboom

Ja ga echt niet van ieder ding een foto maken he,nieuwe kerstverlichting buiten..

Wesley bij Oma Loes met  zelfgemaakte jas  van vroeger van de  oma van Papa.





kachel brand heerlijk,ook al gaat het hout best vlug erdoor..

Brand alleen soms mijn handen en voel dat soms te laat..

We hebben vrijdag 16 december verjaardag van Tonie gevierd ,gebuurt met Helga en Anja en Carin haar nieuwe motor gezien(ben niet jaloers hihihihi)
Het was heel erg laat geworden,of heel vroeg maar net hoe je het bekijkt.
3 uur.......zo das lang geleden,dat krijg je als het gezellig is met buurten...

En  zaterdag 17 december hebben we genoten van het kerstdiner van de Brandweer.
Ik had Sharon gevraagd om mijn haar te doen....
En een keer geen jurk/rok aan..........

buik moet je wegdenken he ,had ik kussen onder gestopt hahahaha

Mike en de heilige wammes groep  hadden natuurlijk weer een hilarisch stukje...


Vakantie 2017 nog steeds bezig,Nou zag ik  laatst, dat ik eerst voor 2012 ook franse alpen erin had zitten en dan naar pyreneeën toe wilde.....maar niks van gekomen..


Ben zover bezig dat ik de motorhotels pas in maart ga boeken,
na mijn volgende bezoek aan Maastricht,want je weet maar nooit..
En verder wel routes maken en kijken wat of waar we willen rijden..

weersvoorspelling van enkhuizer almanak 2017

Natuurlijk ook zondagmiddag 18 december even heerlijk op de hei gewandeld



Bij opa in de nek...
                                                           Wesley kan heel goed Rocky uitlaten

Toen we van Maastricht afkwamen zagen we deze grote vlam..........

Daarna deze foto gemaakt

Ze zei trouwens (de professor) toen ik vroeg hoe lang gemiddeld mensen met mijn soort longkanker met mijn  medicatie doen (voordat ze doodgaan) Gemiddeld,
daar zit je niet op wachten he ,dit antwoord,maar hoe langer je medicatie werkt,hoe meer kans op dat er een nieuw medicijn komt!!!
Zo zei daarna tegen Ger in de auto,misschien maak ik jou pensioen nog wel mee hahahaha.daar ga ik dus voor 



Ik kan sinds gisteren donderdag 22 december bij UMC+ inloggen en nu zag ik documenten,brieven,en deze brief zette me weer meteen aan denken,want zelfs ik,
twijfel laatste tijd nu het eigenlijk zo heel goed gaat ,
 of ik wel echt ongeneeslijk ziek ben.....hahahaha en dacht wat zullen anderen wel niet denken,mankeert ze echt wel iets??
Blijft wel confronterend om het te lezen............

Ik heb boekje van Lissabon gekocht
En Terry heeft dit voor de creche ,kinderopvang gemaakt (moest ze hihihi)

Nou ik ben vast iets vergeten te vermelden,maar volgend jaar meer...
Allemaal hele fijne dagen niet teveel van vast en vloeibaar ,want dan rollen we volgend jaar .
En allemaal een goed uiteinde en tot in 2017

Geen opmerkingen: