karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 12 september 2016

8 augustus tot 12 september

Veel gebeurd de afgelopen tijd...........

Als eerste ben ik een beetje internetmoe...........Facebook heb ik gedeactiveerd,
en verder zit ik alleen nog soms op internet voor mail,of Noorwegen te kijken..


Vlak voordat we met de Harleyclub naar de Ardennen gingen heb ik weer een motor gekocht..............hihiihihi aangezien  het best goed gaat...

Ik was bij van de pol geweest,maar die deden zo minderwaardig over een goedkopere motor,die ik in de loods bezocht en verder ook geen moeite dat ik maar ging....dan maar particulier,ik zou dag erna gaan kijken bij iemand ,maar die begon avonds euuhh hij loopt eigenlijk toch niet lekker...........ja daag  laat maar zitten dan,aangezien Ger nu toch vrij had en we nu middags ergens gingen kijken,ook maar even langs https://www.joppen.nl/
Die hadden wel tijd om wat goedkopere motors voor me te starten en dat ik kon proefrijden,ik reed op een kawasaki gpx 750 ,en wat reed die fijn , maar ja de houding zou ik niet lang volhouden,een prachtige machine........maar helaas..
Ze zeiden mocht de diversion 600 waar ik middags naar toe ging niet bevallen ,kon ik voor heel schappelijke prijs een 900 kopen zwart (er stonden er toen twee zwarte toen uit 1995 voor 2450 per stuk)....Dus daarna naar de rijpel de diversion 600 bekijken,pffffffffffff wilde al meteen gaan,maar dacht zal toch maar even proefrijden,wat een gammele roestbak,die wil niet vooruit...........pff dus dat wordt niks, dan nog maar vlug naar een andere zaak in Eindhoven gaan kijken die haden een fazer staan ook zwart.............Maar dat was in een woonwijk in een garagebox??? en ze waren dicht,op vakantie,fijn dat het niet op de website stond.....
volgende dag zouden we naar Ardennen vertrekken,Ger zegt,waarom die 900 niet kopen bij Joppen dan,ook al is dat duurder als we willen uitgeven...........dus wij racen naar Joppen om er om half acht savonds  aan te komen,te proefrijden............wat rijd deze diversion fijn,veel stabieler als mijn vorige..............en ZWART....
dus om 12 augustus om  20;00  weer een motor in het bezit...............yiehaaaaaa
      Even langs Henk en Helga gereden en Ger zijn ouders(die waren niet thuis)
                           

dus Zaterdag ochtend 12 augustus verzamelen bij Albert ............





 
  en we zijn rond elf uur sochtend aangereden en na 160 km om 16:00  ongeveer al aangekomen bij Herberg de Paljas............
Ronnie tijdens het eten even foto maken hoe rood hij is in zijn gezicht behalve zijn ogen (van bril hahahah)


                                 Omdat we niet rechtstreeks via snelweg naar huis wilden gaan,maar via de eifel en een wat hogere snelheid,zijn Ger en ik alleen naar huis gereden..............
                                   zondag 13 augustus
250 km hebben we erop zitten het weer was heerlijk ..........







nou haden we op een zondag een ritje en dachten we rijden de peel en maas route, maar er staan nergens geen borden meer.. 
Gelukkig wisten we redelijk ver de weg, todat na de maas er een weg was afgesloten..... En Aangezien mijn knipperlicht naar rechts ook niet meer werkte, dan maar naar huis.. Allemaal zonder Tom Tom. 
Gelukkig heeft theo het probleem van knipperlicht opgelost inmiddels deed ook neutraal lampje etc het niet meer... 
Alles eraf en bij verschillende aansluitingen was oxidatie, dus wd40 erop en zekering vervangen... 
En opgelost.... Theo hartstikke bedankt... 



                      Onze huisschilder annex klusser heeft ons naambordje wat we in andalusie hebben gekocht opgehangen.................

                                 nou kan je niet meer missen wie hier wonen
         stroom aanleggen door schoonzus,ze houden met zijn drieen een kabel vast...........hahahahaha


Vrijdagavond 19 augustus zijn we heerlijk uit wezen eten bij charlee Brown met mathilde en ad..... Het was heerlijk kleine gerechten...

Zaterdagavond 20 augustus

Feest 🎉 jessie 16 jaar, petekind van Ger.....

22 augustus tot 26 augustus
Vakantie met hele gezin (en hond) naar Landal Greenparks in Reuver..

                                  onderweg een stop..want het is zo ver hihihi













Het was heel erg warm............donderdagavond zijn we al naar huis gegaan,vrijdag moet je toch vroeg uit je huisje..............

Vrijdag 26 augustus 

We waren uitgenodigd om bij tonie en José te gourmetten, het was heerlijk weer... Nog bedankt voor de leuke avond... 

Op zondag 28 augustus  reden we dan aan naar Barweiler ,Red house on the hill




                              en na mooie route (alles uiteraard binnendoor) en 260 km
    Dit geweldige uitzicht onder het genot van een weisse...jawel ze smaken weer redelijk

onze slaapkamer Rolling Stones


   binnenkant van dit geweldige MotorHotel



                                 savonds zondag


                            Maandag 29 augustus ,omdat ik niet zo fit ben,en we eerst naar motorzaak voor nieuw knipperlampje kopen, gaan we niet zoveel km
rijden ,en een waterval bezoeken die op mijn route stond...




                                    jammer dat het de laatste droog is geweest.





 maandag na onze rit van zon 160 kilometer .....


                                        in de avond was er regen.........



                                     maar dit uitzicht heerlijk..


                                 vuurtje erbij ,drankje erbij ....lekker genieten
Dinsdag 30 augustus onderweg naar huis...
In nettetal weer een stop gepland voor te eten...



Heel goedkoop en goed,was onze derde keer hier alweer..
Zo inmiddels toch alweer een 1000 km gereden op mijn nieuwe bike,de bochten vooral links,waren weer even wennen,vooral door mijn concentratie, soms dan was het tijden lekker rijden zonder verkeer in die heuveltjes,en dan ineens op zon smalle weg een auto,dan schrok ik me rot,maar Ger heeft dat ook ,dus dat lag niet aan mij hahahahahahaha

maar ik geniet zo van het rijden,
alleen maandag had ik misschien beter achterop kunnen gaan,ach ja ...............
Plan is om volgend jaar Noorwegen te doen,en overal een nacht of drie te blijven,kan ik als ik moe ben,alsnog die dag (zonder bepakking) bij Ger achterop...

Maar is misschien niet nodig,
 nu ik weer een medicijn minder slik (lyrica) ,komt die concentratie ook wel.......(vooral als ik de morfine ook ga verlagen binnenkort, als dat niet teveel pijn oplevert dan hé) 


En alweer thuis gekomen lekker gaan wandelen met hond en kleinkind op de strabrechste hei.................heerlijk toch,zo fijn om dat weer te kunnen,wandelen en fietsen......en motorrijden hahahah




                                       opa is ook voort gsm verslaafd hihiihi


Vrijdag 2 september..........pijnpoli
Ik krijg mijn behandeling op de pijnpoli aan de linkerkant......(foutje)
Ik vraag meerdere keren waarom ze rechts alles doen,en uiteindelijk blijkt dus dat ze een fout hebben gemaakt,ze hebben weer rechts gedaan,terwijl ik kwam voor de linkerkant!!!!!!!!!!!!
Grrrrrrrrr ik vertrouw deze nieuwe arts dus ook niet meer,is toch niet zo moeilijk om een dossier te lezen,en vooral als ik al meerdere malen aangeef,waarom ze niet links prikken!!!!!!
En het deed nog veel zeerder bij hem ook....(plus ik heb nu 12 september nog steeds een ergere pijn in mijn rug,zo diep achter mijn lies hoogte)
Heb dus nu een afspraak met Halim op 27 september.......


En dan is het ineens al 3 september en wordt  Wesley alweer 2 jaar


                                       van ons heeft hij een peuterbedje gekregen..


tja ze hadden niet met motors hahahah nee Cars is ook leuk...

En toen moest ik 9 september bloed en urine inleveren en ook naar psycholoog,
dus na een half uurtje daar gezeten te hebben,aan de balie was niemand aanwezig vanwege vakantie ,dus kon niks vragen!!!
Ben ik maar opgestapt,boos,ook vanwege de laatste fout bij pijnpoli tuurlijk..
Pff dus boze mail gestuurd naar het ziekenhuis ik ben alles beu al die fouten,werd ik meteen door die psychologe gebeld,nee onze afspraak stond 16 september............
Ik twijfel nog,want ze zei toen ik er was afgelopen  4 augustus dat we over drie weken zouden afspreken..........maar toen ik in mijn agenda keek bij 9 september ,zijn dat 5 weken............nu dus 6.................tja...
Vanmorgen weer in de tijdmachine geweest.....
uitslag volgt vrijdag 16 september.....

Maastricht stuurt nog een oproep,ik wordt daar 1 keer per jaar ook gecontroleerd...
Die belde me tijdens onze motortocht,en afgelopen dinsdag weer...
Dinsdag 20 september dan weer naar de internist...........
hopelijk kan de prednison nog verder omlaag......
Ik ben trouwens al weer 4 kilo kwijt nu de prednison lager is.....

Nou weer een spannende week tot vrijdag....pff ellende iedere keer....
Benieuwd of de tijdmachine ook vind dat ik onoverwinnelijk ben hihihihh

tot de volgende update

Geen opmerkingen: