karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 9 augustus 2016

25 juli tot 8 augustus,

Zondag 24 juli
We hebben heerlijk over de hei gewandeld....
En ger wilde bij deze boom foto's maken,dus zelfontspanner op 10 sec...en klik




even foto's bewerken...



Maandag 25 juli.

We moeten om kwart  over 9 in het ziekenhuis zijn bij de oogarts met Wesley,dus we zijn op tijd aangereden.
Na even te moeten wachten zijn we aan de beurt, Wesley doet het heel goed en krijg druppels in zijn ogen,over een uur moeten we terug komen,en over een half uurtje nogmaals druppelen,dus we besluiten richting het centrum te lopen.
Maandagochtend is alles dicht,maar gelukkig de Kruidvat niet....
Eenmaal terug duurt het wachten gelukkig ook maar even,ze ziet voorlopig alleen dat hij rechts scheel kijkt,dus hij krijgt recept mee voor pleisters , iedere dag zijn oog een uurtje afplakken.
Maar Geldrop heeft de pleisters niet!
Mierlo ook niet ,ze moeten besteld worden (dit zou duren tot 4 augustus en toen waren ze ook nog even 94 euro voor 100 pleisters.....)

Terry maakte deze foto weet niet meer wanneer precies...want ze heeft er te weinig met ons samen...

Dinsdag 26 juli

Hup weer naar het Anna ziekenhuis toe ,het is droog en ik besluit op de fiets te gaan........een half uurtje deed ik erover en het ging goed..
Bij pijnpoli was ik zo aan de beurt...
Halimm vroeg hoe het ging,ik zei super goed,en hij was lovend dat ik al de derde of zo was waarbij de behandeling heel goed is aangeslagen,een andere meneer had bijna geen gevoel meer in zijn benen en kon niet lopen ,nu weer wel,ik zeg ik ook ,zat ook voortaan veel in rolstoel,nog wel bij te grote passen nemen soms en na het lopen rugpijn,kan hij dat ook verhelpen en wat hoger zetten...jazeker.....
Links gaan we doen dan...................superrrrrrrrrr
23 augustus ,maar ja dan kan ik niet dan zijn we op vakantie,dus werd het 29 augustus ,ik was even vergeten dat we dan vakantie hebben en dacht dat Terry moest werken,dus ik zei,nee doe maar 30 augustus op dinsdag...
sleeppppppppppppp

Woensdag 27 juli

 ik ging met kleine in de buggy en Rocky wandelen en het was zon mooi weer,ik dacht ineens ik ga met de kleine naar de stad fietsen en Terry verrassen op het werk en kijken voor sandalen.........
                                      spannend allemaal nieuwe indrukken

                                 hij kon op de terug weg zijn ogen niet meer open houden
                                   mooie sandalen he....

Toen ik thuis kwam gegeten en hem in bed gelegd ,hij heeft lekker geslapen,
ondertussen krijg ik een whatsapp,van DRVJL..........
Dit was ik geheim hield,alleen Ger en Lotte (lymphedrainage wisten dit)
Ze zou me bellen over een kwartiertje,en ik dacht al ik ben niet uitgekozen..........
ik had er week van tevoren al een droom over gehad,zo raar he...
En jawel de telefoon ging,toch spannend nog heel even,en heel even flitste door mijn hoofd,stel dat je toch bent uitgeozen????
want af en toe had ik de neiging om te bellen,schrap me maar van de lijst,ik dacht ,wat moet je met het feit dat iedereen je op tc ziet dan ,en je mischien door iedereen herkend gaat worden,lijkt me ook weer niet leuk eigenlijk,en dan Anita die op haar kleinkind wacht,en ik niet wist of ze dan wel mee op reis zou gaan....en en en en ze had geen geldig paspoort meer hoorde ik laatst...pff 


Maar het verlosende woord kwam,je bent niet uitgekozen,we hebben om het meer te spreiden toch voor een man gekozen...
En ze moeten meer een combinatie hebben van Verhalen....

jammer zeg ik,maar het lot beslist tenslotte............
het is zoals het is...

Ik zal wel niet ziek genoeg zijn dacht ik daarna,of omdat ze niet weten dat ik inmiddels meer mobiel ben , of mijn bagage (verleden) is teveel......
ach wat ever,ik had het zo gaaf gevonden om mee te kunnen doen met

De reis van Je leven

Dit is een nieuw programma wat vanaf 31 oktober op de buis komt,
Het gaat over mensen die ongeneeslijk ziek zijn en met hun vrienden nog een Laatste reis maken,samen leuke dingen doen en ????
ze hadden me zelf benaderd 2 keer............maar ja helaas niet geworden,jammer had graag met Johnny de Mol willen praten ,nee phylosoferen over het leven.
En had dit graag samen met Anita en Rosa en Mathilde gedaan,zei zijn degene waarmee ik al heel lang bevriend ben,ook al zien we elkaar soms een tijdje niet...
Ik appte Ger en hij vond het heel erg sneu voor mij..............
Heel even vond ik mezelf zielig,waarom ik niet,waarom gaat soms alles bij iedereen voor de wind en bij mij.........
Kom op Karin dacht ik nu niet depri gaan doen he.....zo is het leven nu eenmaal..

ger appte:
Wij gaan samen volgend jaar wel een reis maken door Noorwegen..
Ga maar vast zoeken naar mooie plaatsen  en maak maar vast routes etc..............
De lieve schat......................


Anneloes zette op Facebook dat ze trots is dat ze de stelvio heeft gereden,
en dat mag ze ik reageer met :
mooi he...............ik vind het ook geweldig dat je dit gedaan hebt,ik vind zon vakanties super,ik denk dat jij nu ook verslaafd aan gaat worden hahahaha.......


savonds weer wat gewandeld.....


Donderdag 28 juli
Terry heeft er moeite mee dat de kleine een week weg gaat,ze zat in albums te kijken en maakte dit en appte dit naar me..
ja lang gelden meid............


Ik had syndroom van johhny de Mol zitten kijken en moest huilen,wat is die Johnny toch een lieve man, heerlijk dat die wensen van die mensen uitkomen....en tuurlijk ook een traan omdat ik niet uitgekozen was.........
Maar ik ben toch heel erg rijk aan alles!!
ik zou zo graag iets gaan doen in de toekomst,ik ga nog bekijken wat,er is zoveel leed in de wereld,en ik zou willen dat iedereen gelukkig was.....en dat er vrede was tuurlijk,geen  geweld meer voor mens en dier.......

amen...

Vrijdag 29 juli

 heel  vroeg  kwart voor acht versieren bij onze vriendin Anita die werd 50....



 Daarna gezellig samen ontbijten....Ester Verberne had lekkere broodjes gebakken.
                         bff for  live ,ikke,rosa ,leroy mijn petekind en Anita de jarige jop
Daarna nog buiten gezeten en ik twijfelde of ik het überhaupt zou zeggen,
maar vooruit ik zei het Dames ik had ons opgegeven voor een programma met Johhny de Mol,maar we zijn het niet geworden....
NOu ik had me niet opgegeven ,maar was zelf benaderd,maar ja ...
Anita had dus gewoon meegegaan en Roos zei zelfs naar Canada....
OOh dat had gaaf geweest zei de man van roos Theo..... 
Ach ja helaas.....

Kleine opgehaald bij kinderopvang...




cadeau wat ik gemaakt heb(ik ben de creatiefste van ons)

We gaan een dagje samen ons laten verwennen,en wel donderdag 1 september.
daarna feest .... bij Anita in de zaak.....
was weer half twee....

Net voor we gingen maakte Dirk-Jan een foto van Roos en mij...



Zaterdag 30 juli 

en wederom een feest vandaag viert Ad van Mathilde dat hij 40 jaar bij de vlisco werkt..
dus ook daar weer feest,het begon om drie uur en we waren tegen half tien avonds thuis pieuwwwwwww...was wel gezellig...
wederom vergeten foto's te maken..


zondag 31 juli
Vandaag eigenlijk een rit van de meuterklup,maar hebben beiden geen zin,zijn moe.....en willen samen met Terry en de kleine gaan wandelen naar de strabrechtse hei............morgen gaat Wesley voor een week naar zijn papa..op vakantie..

en savonds wandelen in het sang...

Maandag 1 augustus ..
op facebook plaats ik dit.....want het is wereld longkanker dag


bijna niemand reageert,vinden ze moeilijk blijkbaar....

Thomas en zijn moeder staan om elf uur aan de deur,ze komen Wesley ophalen..
Ik ben blij voor beetje meer vrijheid,maar toch ook treurig,moet hem week missen...
Vandaag heb ik meer last van spierpijnen,komt waarschijnlijk omdat de prednison weer naar beneden is,eerste weken dan altijd meer last...

Dinsdag 2 augustus 

Ik ga met Jeanny naar de brug meedoen met Avtive 55 plus les...
Ik heb me opgegeven maar twijfel even van tevoren wel sterk...
Pff ga ik weer niet te hard van stapel,ik zie de lesgever Danny en vertel vlug (omdat de les begint) ik ben ongeneeslijk ziek,long verwijderd bla bla  en mankeer van alles,ik weet niet of ik alles mee kan doen.....
Oke deze les is goed te doen denk ik zie maar wat jullie mee doen...

Maar het viel me toch reuze mee........het was meer op balans gericht deze les..

we krijgen de hele week regelmatig foto's binnen van Wesley.




papa en wesley

woensdag 3 tot zondag 7 augustus
ik heb de afgelopen dagen achter alles  geschuurd...............en ik heb de poort en achterdeur geschilderd,en het afdak aan binnenkant afgedaan..
 in overleg met de buren laatst voor deze kleur gekozen,ze vonden het blauw van Loes en Frank te donker,en Ger wilde ook wel een frissere kleur,mij maakte het allemaal niks uit ,als ik maar een nieuwe kleur mocht......
Toen ik de poort schilderde schrok ik wel heel even,pfff wat fel....maar ik begon steeds meer te wennen........
 nog even voordat Ger verder alles ging schilderen de buren de kleur laten zien.
Maar Rianne vond het mooi..............



Mijn handen verkrampen regelmatig,en vingers staan alle kanten op..
Ger heeft daar ook last van zei hij ,dus zal wel een ouderdoms- verschijnsel zijn!!
maar rust tussendoor goed en wandel met de hond,ik voel me super....
ok al moet ik vaak toegeven aan de moeheid......
donderdag maak ik hete kip ....kleine is er nu toch niet .

ger had Vrijdag vrij gepakt,kon hij mooi schilderen ,smorgens was Paul Nouwens voorbij gekomen en hebben we wat gebuurt....
vrijdagochtend was Helga hier komen buurten gezellig ..
zaterdag ik besluit een pruimentaart te maken....dacht dat het niet zoveel zou uitmaken al zijn de pruimen nog wat zuur......nou ik heb snacht s wakker gelegen van maagpijn...

dus zondag maar worstenbroodjes gemaakt.....

Kleine komt thuis appte Terry ik ga me nu halen,waar zijn jullie????
Het was tegen drie uur,maar wij zaten gezellig bij Tonie en Jose te buurten,kwamen voorbij toen we van hun thuis af kwamen en Lekker even bijgeklets en ger heeft ook nog een plaatje aluminium (nog bedankt) gescoord voor onze letters op te doen die we in Andalusie hebben gekocht..
En meteen een datum geprikt om samen te gourmetten/bbq en of zoiets .
Dus Ik wilde naar huis toe he,om die kleine te gaan knuffelen....
                               en opa tuurlijk ook,hop paardje hop........
en zijn pleister op voor het eerst (nou ja nummer 1 is nat geworden,dus no 2)

had ik al verteld dat die zomaar 94 euro kosten gewoon belachelijk,
en ze plakken nog geeneens goed ook..



en maandag 8 augustus
 met nu rijpe pruimen(wel weinig dus) nieuwe pruimentaart ..
Ben daarna met de kleine en Rocky naar hun thuis gelopen en drie stukjes meegenomen,hij is lekker maar wel machtig...
Eten gemaakt,bloemkool aardappels en zelf gehaktballen...euh te weinig zout volgens Ger op aardappels etc...te weinig water bij jus...bla bla ikz eg is er wel nog iets  goed hahahahaha
Kleine trok eerste pleister er gelijk af...pfff en ger plakte er maar een gewone overheen,maar weer los........grrrrrr
Dus weer pleister...en toen maar gaan wandelen las afleiding,en dat deed hij goed...........gelukkig toen uurtje volgehouden...
na het afdoen vond ik dat het een beetje erg rood was.....
zou het een allergische reactie zijn??

Nou dit was voorlopig dus mijn verhaal tot 9 augustus...hopelijk niks vergeten(twijfel erover hihihihh)
Over twee weken vakantie,komend weekend gaan we met de harley club naar 
de Ardennen...
Herberg de paljas in Deidenberg....
hebben er zin in....
We zoeken nog een verrijdbare steiger zodat Ger boven kan schilderen en niet met ladder hoeft.....



Geen opmerkingen: