karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 30 april 2016

12 april tot 30 april ..........

12 april tot 30 april

Druk zijn we bezig geweest,achter om het klaarmaken van ons stulpje...

En Ikke met revalidatie en acceptatie (wat toch maar moeilijk blijft)

 Ger en Hans van Dijk zijn op het dak bezig,
want de kachel moet weer verplaatst worden(alweer ja alweer hihihhih)



zo ook plaats voor de motor natuurlijk.........

                        Zo de kleine heeft ook dezelfde schoenen (bijna ) als mama



Vrijdag 15 april hebben we ons nieuw stulpje dan ingewijd,
we hadden  Tonie en Jose uitgenodigd voor te gourmetten en het was heel erg lekker en gezellig.
Het was nog best laat geworden.
Ze konden natuurlijk weer niet met lege handen komen he...dus bos bloemen en trappist voor de mannen.



Zie fotos hoe gezellig het is ingericht......







Zaterdags 16 april 
Jose en haar zoon kwamen even aangelopen om ons stulpje te bewonderen,Jose liet vol trots aan haar zoon zien dat je van een kleine ruimte toch goed gebruik kan maken.
Terry en Ger zijn naar de stort geweest en hebben alle rommel weggegooid..
heheh het wordt nog wat...

Kijk eens Jose hoe mooi de bloemen staan...appte ik s middags naar Jose..




en  Ger heeft internet kabel voor digitale tv van 60 meter gelegd..

 savonds lekker kachel aan ...heerlijk

zondag 17 april
We zijn naar Mathilde en Ad geweest,hebben weer gezellig gebuurt en werden weer verwend met van allerlei eten.............hmmmmmmm hmmmm
Jessy en Logan waren er ook en hebben we gezellig mee gebuurt..
Jessy lijkt echt op zijn vader,en Logan tja jammer dat ze op het moment geen zin heeft om te leren,ze vergooit haar talent  ,zo jammer een hoogbegaafd kind van Vwo naar mavo.........zo jammer..

Maandag 18 april 
S Morgens bereid ik het eten al voor,en ik maak voor het eerst aspergesoep,
we hadden Willem Drees pakket gewonnen met postcodeloterij en dacht dan eet ik het maar in drie dagen alleen op,niemand hier lust dat namelijk.

https://bettyskitchen.nl/witte-aspergesoep-recept/
heerlijk dat het was..



s middags komt Rita van gewoon uniek en Stephan van de Gemeente..
Rita was niet echt voorbereid en waar het mij voornamelijk om gaat wonen ,gaat het em voorlopig niet worden.
Na het gesprek ,had ik toch het gevoel dat ik beter bij ORO had kunnen blijven,een veel grotere organisatie.
En Wesly doet toch geen dingen mee die gewoon uniek organiseert helaas..
Dus na een slapeloze nacht en gesprek met wesly hakken we de knoop door en nemen contact op met de gemeente om terug naar Oro te gaan..
Ik vraag me af of Jose langs de dermatologie balie is gegaan voor mijn (nieuwe)verwijzing aan huidtherapeut...
Ik vergeet het uiteraard weer te vragen..

Dinsdag 19 april
Revalidatie tot kwart voor elf en vanaf die tijd tot kwart over twaalf met Frans van der Vleuten in het archief van de brandweer bezig geweest.
Ik app Jose of ze langs dermatologie was gegaan,maar die was dat vergeten

Woensdag 20 april
Ik had Dermatologie gebeld of verwijzing klaar lag,wat denk je stond helemaal niks genoteerd!!!!!!!
Woedend was ik in mezelf en zei dat ook even tegen de dame dat ik het niet netjes vond,had nog moeten spellen wat die huidtherapeut precies wilde dat er in die verwijzing moest komen,maar goed nu morgen telefoon hoe nu verder...

 hele dag op kleine letten het was heerlijk weer dus heerlijk in de tuin ...



En Ger maakt mijn keukentje compleet....


en de wc is binnen.


Donderdag 21 april

Morgens  even boodschappen gedaan en daarna met Terry en de kleine naar Oma en Opa om bij de vliegert naar de speeltuin te gaan het was heerlijk weer..
 kijk oude oma maar eens genieten...







 ieeeeeeeeeeee zand eten is niet lekker...
wat een lol............samen van de glijbaan


daarna naar huis en naar
Brenda ,maar ik vergat weer bijna dermatologie te bellen,dus dacht dat moet ik echt even doen eerst Brenda Sorry...
Ze hebben nog geen verwijzing gemaakt want het was druk en de arts was al weg dus morgen kreeg ik weer te horen......bah bah
De massage en  lymfe behandeling was heerlijk en ze ging zoals gewoonlijk over de tijd heen.....
Mijn lotje hoe toepasselijk was:

Daarna Jose een appje gestuurd dat ze wederom geen verwijzing kon ophalen!!

Vrijdag 22 april
eerst weer revalidatie tuurlijk tot kwart voor elf..
Ik dacht laat me voordat ik langs het ziekenhuis rij eerst even bellen of de verwijzing nu wel klaar ligt!!!
Nou was de secetaresse er weer niet!!!
Maar ja mevr het akkoord is er,dus de verwijzing komt eraan...pffff

nou om drie uur moest ik in de da vinci kliniek zijn in Geldrop...
staat dit er voor de deur.........hoe gaafffffffffffff

zo na mopperen over dermatologie ,krijg ik de lymphedrainage...volgende week wordt er ook ingepland om mijn steunkousen op te meten.
Lotte heet ze trouwens en ik heb meteen een klik met haar,wat een leuke griet..
Wesly opgehaald van kinderopvang en leuke foto hadden ze gemaakt van hem op de glijbaan..

Savonds naar de film geweest.


The Huntsman 3 d een mooie film.......heerlijk zo genieten met mijn schatje.


Zaterdag 23 april 
Ger gaat aan de wc beginnen,en ik besluit hier en daar op te ruimen en te helpen,en lekker in mijn jogging outfit te blijven...
Terry zegt mam gaan jullie naar de bios??
Hoezo,je gaat vanmiddag toch niet weg he,dat mag niet!!!
Hmmm denk ik wat vreemd zeg ik tegen Ger ,maar tien minuten later ben ik dat alweer vergeten...
Dan ineens als ik Ger aan het helpen ben met vasthouden van plank ,zie ik Tamara aan komen lopen met een mooie bos bloemen...
Jij gaat met mij mee dadelijk...................hheeeeeeeeeeee
Wat een verassing,ik kleed me aan en maak me een beetje op,dit is nog voor je verjaardag zegt ze.........
Ik ben benieuwd en vraag me in de auto af,wat ze geregeld zou hebben??
We krijgen samen een luxe schoonheidsbehandeling...
oooh wat heerlijk.............
We moesten eerst een rondje rijden want er was geen parkeerplek,maar daarna toevalig precies voor de deur...service he....
http://www.parfumeriemadame.nl/

het was heerlijk en we werden ook nog opgemaakt daarna ....


selfie............


dit moest ik natuurlijk om haar te bedanken ook op Facebook zetten..

Ger had ook nog mijn keukentje compleet gemaakt...

avonds heerlijk samen op de bank..........

Zondag 24 april

Bij het instappen van de auto kreeg Ger meteen reactie van een vrouw,
Zo erg zal het toch niet worden? hihihihihi
Ger zette de houten slee die Eugene heeft gemaakt namelijk in de auto om aan hem terug te geven,en er wordt woensdag met koningsdag sneeuw verwacht hahaha en dat in april..
Dus gingen we eerst even buurten bij Ger zijn ouders en daarna op naar Heeze.
Wat we allebei een gezellig dorp vinden.Naar het huis van Eugene en Willemien.
Eugene is nu in 1 jaar tijd bij brandweer Heeze al oefenleider en heeft al bijna alle papieren van brandweerchauffeur...
Wat dat dan verschilt per dorp,in Mierlo had hij denken we niet verder gekomen.
We kregen taart etc en waren weer hartstikke verwend,
gezellig gebuurt,
Mark en Janine lieten oude foto's zien,en Mark was een film van boerenbruidspaar dat Eugene en ik in 2002 waren aan  het kijken.
Het was dus zo laat,tijd om nog vlug naar de plus wat boodschappen te gaan doen.
moeten we vaker doen zegt Eugene en daar zijn we het allemaal mee eens...


maandag 25 april 
Zou eigenlijk een dag worden dat ik niks zou hoeven doen...
Maar ja smorgens met Terry haar auto voor beurt en keuren wegbrengen naar Kwikfit....
Daarna met Jan en Francien en Terry en de kleine naar de action,want dat had Francien gisteren gevraagd.
Ik heb niet alle gangen bezocht,ik had last,en geen zin in veel lopen om daarna nog meer pijn te hebben...
S Middags Terry der auto weer opgehaald,het was een duur grapje,maar ja je auto moet goed zijn toch...
Heb toch nog tussendoor kans gezien om een boek waar ik mee bezig was uit te lezen....heerlijk om zo je eigen beeld bij mensen uit dat boek te vormen...
tussendoor telefoon gehad van dermatologie,ze sturen de verwijzing op...
nou hopelijk komt dat ook weer goed..


dinsdag 26 april 

Vandaag krijgt Alex Martens een lintje,ik baal dat ik er niet bij kan zijn,maar ja mijn revalidatie gaat even voor,mis straks al 3 keer vanwege dat kinderopvang dicht is en onze vakantie.


Revalidatie tot kwart voor elf en vanaf die tijd tot kwart over twaalf met Frans van der Vleuten in het archief van de brandweer bezig geweest.
daarna samen met Terry wat gegeten en achter lekker nog gezeten,mijn uitzicht terwijl die hagelbui overkwam....

S Middags met Ger naar Psychologe.......
Dingen afgesproken waaraan we kunnen merken dat ik in een dip raak en hoe op te lossen etc etc.......
Terry had lekker gekookt dus meteen aanvallen toen we thuiskwamen....

woensdag 27 april koningsdag 

Terry moest van 10 tot 5 werken ,dus op de kleine letten,hebben verder niet veel gedaan,beetje lui en moe van alles,en het weer was ook niet alles...
Twijfelde nog even om naar spitje te gaan,maar gaan volgende week op vakantie,en willen zo weinig mogelijk even uitgeven nu.....

donderdag 28 april
Met de kleine naar mijn schoonouders gegaan,pff wat vermoeiend hij zit overal aan,en normaal is Ger of Terry der bij om achter hem aan te gaan hihihihi...
Dus na drie kwartier maar besloten om naar de plus te gaan....
En daarna thuis boterham eten en naar bed...allebei,ja ik dan op de bank beneden...heerlijk van half 1 tot half drie geslapen allebei...
We hebben vandaag na de spaghettini een ijsje een mini ,dus wesley eet voor eerste keer ijs,we hebben zo gelachen om zijn gezichtstrekken...




vrijdag 29 april
Ben eerder naar revalidatie gegaan ,want straks komen ze van Oro hier.
ook nog vlug naar winkel.
Oro gaat alles weer opstarten,en hopen dat ze voor oktober hem in het WLZ krijgen,dan hebben we niks meer met de gemeente te maken..
Maar dat heeft voorbereiding nodig,en daar waren ze toen al mee bezig,en dat gaan ze nu weer oppakken.
Verder moeten we nadenken om Wesly onder bewind en mentorschap te laten vallen,vooral omdat hij kwetsbaar is ,en dan om zijn geld etc te bewaken,dat hij bv dat niet zomaar ergens aan uitgeeft etc etc....
Heb brochure via mail gekregen die moet ik nog gaan lezen....
Daarna even gegeten en s middags weer naar Lotte voor lymfedrainage..
Ik moet voor aantrekken steunkousen aan ergotherapeut vragen voor hulpmiddel,want Lotte is bang als het dadelijk slechter met me gaat ik ze niet meer aankrijg.....dus woensdag niet vergeten te vragen...
Daarna naar winkel ...........en naar huis lekker even liggen....
moe en pijn en dipje.......gelukkig voel ik dat het dipje langzaam heel langzaam over aan het gaan is......nu nog minder pijn ,door minder te lopen ,en dingen te doen....en die moeheid...ach ja dat hoort bij alles helaas...
kleine van opvang gehaald en ze hadden weer mooie fotos gemaakt ..
die laten ze op een scherm zien als je bninnenkomt..





zaterdag 30 april
Ger is bezig al het onkruid weg te halen uit de tuin,het wordt weer heel mooi...
het uitzicht vanuit de keukentafel is ook zo mooi en ontspannend....heerlijk
net Center Parcs zegt Ger tegen iedereen
en het gras maaien tuurlijk

De wc,we moeten aan zijkanten nog bekleden en de vloer moet nog hoger en zeil of zo.....


het keukenblad is gelakt en klaar nu,wel mooi he...
Nu nog een prullenbak met deksel,en een tafelmodel diepvries..
Net weer internetkabel besteld,want we willen toch een access point maken achter,en de wifi is nu niet betrouwbaar....
Straks nog even naar usa shop voor spul in spoelwater,en langs boerenbond of zo voor onkruid te verdelgen voor ,kom zo vlug niet op de naam.....

Round up....

Langzaam aan is de rust er weer en kunnen we straks overal van gaan genieten met het goede weer...
We moeten  ook nog wel een nieuwe tuinset,maar eerst eens bedenken welke plek we die dan zetten..
Verder kan ik mijn gedachten maar niet loslaten dat ik bang ben dat het weer is gaan groeien etc....
Nou volgende week een drukke week,dinsdag behalve revalidatie en psycholoog ook nog bloed prikken en dexa scan.....
woensdag ergo ......en zondags vertrekken we.....dus nog druk met allerlei spullen verzamelen,en routes maken samen .........morgen wordt mooi weer en 15 graden,misschien dat we met meuterklup proberen mee te rijden......
maar we zien wel hoe ik me voel......
Maar ik heb er wel zin in,ik moet er toch doorheen........achterop zitten,ik moet eigenlijk blij zijn als dat nog redelijk goed gaat toch.......
nou het is bijna half 1 ik ga bloedworst voor Ger bakken...







Geen opmerkingen: