karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 7 maart 2016

Tijdmachine

Uitslag tijdmachine...


Afgelopen week weer in de tijdmachine gelegen, zo noem ik de CT-scan.
De tijdmachine weet hoeveel tijd ik nog ga hebben denk ik iedere keer, wat hij ziet is beslissend voor mijn toekomst...
Vanochtend bij longarts geweest.
Mijn grootste plek in linkerbovenkwab is 1,7 cm andere plekken heb ik niet gevraagd...
Maar alles was hetzelfde gebleven, dus doorgaan met slikken van de iressa..
Kloven, pijnlijke tong en verkleurde nagels voor lief nemen en dankbaar zijn...
Weer maanden erbij...
Straks wel nog even een longfunctie test doen om vijf over vier...
Want ik word laatste tijd benauwd wakker en last van hartkloppingen, kan hyperventilatie zijn opperde hij...
We zien wel...
De tijdmachine heeft in ieder geval mij weer tijd ⌚ erbij gegeven...
Op naar de volgende ontmoeting met de tijdmachine, hopelijk blijft hij nog lang mij gunstig gezint..
Vrijdag uitslag longarts van blazen..
Toedeloe karin

1 opmerking:

Jolanda zei

Een tijdje uit het oog verloren. Ik kwam je net tegen op m'n blog (2015). Je schreef: 5e jaar voorbij en je bent er nog steeds…………op naar de tien. Ik klikte op je link en voila, weer gevonden.
Ik ga je gauw een keertje bijlezen want ben super blij om dit bericht gezien te hebben.
Liefs en dikke x Jolanda