karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 3 januari 2016

start badkamer en oud en nieuw

Tweede kerstdag had wesly uit zijn kerstpakket van Perfect Print pizza gemaakt,was heel goed gelukt ,behalve de deeg die was veel te dik en machtig...




Wij hadden al dagen naar bus campers zitten kijken en die staat op foto van mijn vorige bericht..
Toen Terry en ik naar winkel gingen kwamen we Frank en Carin tegen dus even buurten,hun hebben ook een camper gehad,een grote en nu een chevy omdat inderdaad met parkeren etc...maar Frank zei ook das best klein een bus camper,dat is ook,maar altijd beter als een tent,en je hoeft er alleen in te slapen toch....
Kwam toevallig frahser met zijn trike nog langsgereden,waarom niet zoiets karin??
zeiden Carin ?
Nou ten eerste kunnen we dat niet betalen,
ten tweede past dat niet door de poort,en ik kan me echt niet meer zo goed concentreren,en wil mijn nekkraag voort om dan heb ik minder last van pijn en hoofdpijn daarna....
Ik ga lekker nog wel achterop als mijn lijf dat toelaat,het is niet anders
Maar na overleg ook met de buren fam Kweens,want tenslotte staat die dan voor hun deur,hebben we besloten om het niet te doen!
voor die paar keer per jaar dat we er gebruik van zullen maken,en dan zo'n hoge bus voor de deur,en ermee naar de winkel en het ziekenhuis........
En eigenlijk zouden we het dan doen,niet om op een camping te staan,want we zijn geen campingmensen,maar om vrij te kamperen zo lekker bij een meertje of zo...
Ik had dezelfde dag al een paar blaadjes gehaald ,maar die geven we wel aan iemand die ze wil....

Wilde die aan Anja en frans geven,maar die hebben beslist om ook geen camper te kopen...
Dus buscamper is einde verhaal...
Ook niet huren eerst,want das ook best duur....
Ik kijk wel voor iets gewoon een fly drive vakantie of zo.....
we vermaken ons toch wel...

Terry met wesley in der nek hihihihih

Maar ze zijn begonnen met de badkamer
woensdag 30 december hebben we achter maar geleefd,want het was een herrie van jewelste...
Maar de kleine sliep maar heel erg kort,hij werd wakker toen Ger hout bij ging gooien in de open haard...
Terry had een  camping bedje  gekocht....



Nou zo was de badkamer,eigenlijk nog best goed en netjes,
maar in bad douchen is niet zo fijn...
en willen boven ook wc,zodat ik niet steeds trap op en af hoef..


na 1 dag kappen op woensdag ,is dit het resultaat


pfffff moet dat nog wat worden???
afval ruim twintig zakken zei Ger....

oudjaarsdag,
Ger ging s morgens werken,omdat geluid mee zou vallen,bleef ik in huis...
mooie fotos van Wesley gemaakt


een beetje fotoshoppen

Smidags kwam Ger thuis en heeft boodschappen gedaan.....voor oud en nieuw
Stucadoor heeft goed zijn best gedaan ......weer wat verder,maar nu moet het dus 4 dagen zeker drogen voordat ze verder kunnen..


 plafond ook al eruit gesloopt ...
 Wesley was zo moe,maar kon boven niet slapen,uitgeput viel hij dan toch voor ruim een half uur op de bank in slaap ,schatig he.


Nou en om half vijf waren ze klaar,pff toen moest Ger nog alles stofzuigen en afdoen,want alles was stof.........
en naar hun thuis om te douchen.....

en toen om zeven uur waren we klaar voor oudejaarsavond..
Dus tafel vol zetten en bank liggen heerlijk....

Terry en Wesly gingen tegen half elf weg,Wesly ging naar Johnny en Miriam en Terry zou met Desiree naar een party in het klokgebouw toe gaan....
De kleine is helemaal niet wakker geworden ,en er waren genoeg van die knallen dat je dacht nu valt er een bom..
Tegen twee uur gingen we slapen,Ger had kleine s morgens al pap gegeven,maar hij wou tegen zeven uur echt niet door slapen,dus wij naar beneden,Terry kwam daarna net thuis.....nacht raver,ze had het heel leuk gehad..
S Middags naar opa en oma met de kleine...
en daarna hebben we de kerstboom en spullen opgeruimd...heerlijk alles weer aan de kant...nou ja behalve de zooi van de badkamer.
Ik vlug een bestelling bij leenbakker gedaan,voor badkamer,wasmand en wc en badmat en beker en wc borstel etc allemaal hetzelfde.....want alleen nu was korting erop...
Lees ik s avonds nog een keer de order door om ger te laten zien,ik moest ineens heel erg hard lachen,Ger kijkt me aan zo van waarom....
Ik zeg ik dacht al was die badmat zo duur,heb ik hem drie keer besteld...
hahahahahahaha nou ja....

Zaterdag Terry moest werken,dus weer op de kleine letten,we zijn samen naar de praxis geweest,want moesten nog een putje etc hebben,en nu was 30 en 25 % korting dus inslaan..



Daarna de deur op terry der kamer met folie bekleed samen...
en heeft ger de nieuwe klinken erop gezet....skon toch he...

smidags heeft Ger de andere deuren ook gedaan terwijl ik op wesley lette...

Nu nog keer de dorpels en plinten etc schilderen,en nieuwe vloerbedekking....

maar wat is het toch mooi...

nou verder deze week goed geslapen van die nieuwe pijnstillers,behalve alas ik teveel had gedaan op een dag,dan weer wakker van pijn...
wond lijkt minder goed te genezen,morgen maar huisartsencentrum hechtingen laten verwijderen en naar laten kijken..

hier lijkt hij wat rustiger geworden ,maar is nu volgens mij toch best rood en zit harde schijf omheen....
Nou weer genoeg meegemaakt en gedaan hihihihi
Nu dadelijk bezoek van Theo en Anneloes




Geen opmerkingen: