karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 11 januari 2016

onrust.........badkamer nog niet af,stof en nog eens stof

Zondagmiddag met Theo en Anneloes was heel gezellig...
Verder afgelopen week is men aan de badkamer verder gegaan,alles duurt langer omdat de gestukadoorde muur goed droog moet zijn...

 plafond klaar en muren klaar


pff dus nog steeds op en neer pendelen naar Jan en Francien voor te douchen..




En we hebben voor Andalusie gekozen ,een fly drive in Mei..
8 mei vertrekken we vanaf Eindhoven Airport naar Malaga...dan met huurauto naar ons hotel,we kijken op de siera nevada uit zo'n mooi gebied...
http://www.kras.nl/vakantie/spanje/reis-ez35739/fly-drive-spanje-traditioneel-andalusie

zin in....lekker samen naar dit mooie hotel...rolstoel mee...voor de wandelingen.

Verder druk bezig met de voorbereidingen voor mijn Sarah feest...

En ik kan niet meer tegen de rommel overal,zitten nu al zo lang in de rommel voor mijn gevoel......ik wordt er een beetje depri van..
Bezig met revalidatie ,Medinello in Mierlo bij nieuw Gezondheidsplein in Luchen..vrijdag heen...
CZ heeft speciaal mijn verzoek om onze polis naar restitutie aan te passen gedaan,zodat ik meer vergoed krijg...
Verder donderdag heeft Terry afspraak met woningbouw..ben benieuwd,urgentie is weer aangeschaft dus nu duimen dat ze Terry en wesley urgent genoeg vinden...

Verder ben ik afgelopen week bij Jeanny wezen buurten wat later op de avond...
even stoom afblazen......
Wesly heeft zijn carnavalskleding al gekocht en Rocky mag hoofdje even op



 ik kreeg 7 januari een lief whatsappje dat Teun is geboren....
Martine en Rob zijn de trotste ouders en Lotte het trotse zusje

 mijn wond geneest nu toch best goed al...

 donderdagavond is Sharon hier weer geweest dus onze haren zitten weer goed..
mijn oog wordt al minder maar het duurt lang....

Donderdagmiddag naar Internist Toorians geweest...
Hij is ook drummer dus ook even daarover gesproken..
Hij is beetje onzeker ,uit de biopt is geen ontsteking komen vast te staan,maar ondat bloedwaardes hoger waren,toch prednison omhoog naar 20 mg per dag..
weer bloedprikken en als ik maandag geen telefoon krijg dan zijn waardes niet gestegen!!
Heb nog geen telefoon gehad dus dat is goed...
Nu in Maart terug komen en week vantevoren bloed prikken weer en ik dacht dat hij zei dan ook terug gaan naar 15 mg,maar daar ga ik nog over bellen ,want dat snap ik nog niet zo....moet nu toch binnen week tot 14 dagen weer verschil gaan merken ..

verder vrijdagavond wezen buurten bij Tonie en Lianne...
Zaterdag hebben ze aansluiting voor de wc gemaakt ,door vloer naar beneden en naar buiten toe op de riolering aangesloten....nu nog schilderen en gordijn er weer voor,dan zie je er niks meer van ....

en gisteren om 18:00 hadden we bowlen en tafelgrillen bij de Brug,van reiscommissie.........Wij hebben niet mee gebowld,Ger heeft last van zijn vinger (artrose) en ik anders van mijn lijf,maar dat snappen jullie wel...
Vanmorgen ben ik Paul tegengekomen en even lekker gebuurt..
Nu is de bouwvakker zo nu ik Mustafa maar aan tegelen gegaan,nu is hij naar de Gamma...strips halen


hehehehe nu begint het aftellen naar een mooiere badkamer....
en nu de met houtlook  tegels 
Benieuwd hoever het vandaag gaat komen,want hij is nog niet terug......en het is al bijna drie uur...
Ik vergeet iets op et schrijven mischien ...pff ach ja..voor wie of wat ik vergeet sorry


3 opmerkingen:

Unknown zei

Word wel gaaf de badkamer ben benieuwt als hij helemaal af is
Grt eugene

Unknown zei

Word wel gaaf de badkamer ben benieuwt als hij helemaal af is
Grt eugene

Karinslevenmetlongkanker zei

Jazeker op het feest kunnen het live zien, in het echt zijn die houtlook tegels veel mooier...