karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 8 november 2015

uitslag longarts en meniscus operatie Ger

Afgelopen weken hier in huis timmerman gehad Maikel van der Westen die boven een muur tussen de twee kamers in heeft gemaakt en nieuwe deuren,nu nog wachten op nieuwe deur en kozijn voor bij Terry in haar slaapkamer..





Ger heeft behangen vlug,omdat hij na knieoperatie dat niet meer kan voorlopig.



Eindelijk hebben ze nu dan allebei hun eigen plekje,en wij hebben geen raam meer in de deuren dus wordt niemand meer wakker van de lamp op de gang etc..
Met ger gaat het al wat beter nu nog zijn knie operatie..
Afgelopen week trouwens iets stoms gedaan,ik had bij Kruidvat om de haartjes in mijn gezicht te verwijderden crème gekocht speciaal voor een gevoelige huid,helemaal niet bij nagedacht dat ik natuurlijk normaal al moet opletten bij parfum etc. in douchegel etc......dus eenmaal thuis ik in laten trekken en er stond wel dat je tussen de 5 en 8 minuten moest laten in trekken,maar als het begon te branden dat je gelijk moest afwassen,nou ja het begon te branden,maar ik dacht ach ja bij mij brand meestal alles zelfs dagcrème,dus ik gewoon 7 minuten laten in trekken,pffffff je had mijn gezicht moeten zien,vuurrood net een kreeft hahahaha
maar ja de haartjes waren weg hahaha en gloeien en branden dat het deed,s avonds bij het kaarten dachten ze dat ik gewoon een gezonde kleur had ,en ze lagen in een deuk toen ik het vertelde...
gelukkig was het het de volgende dag nog minder rood....
Verder afgelopen weken veel pijn,vooral na teveel lopen of fietsen,en die pijn in mijn lies gaat maar niet over,als ik wil bukken om iets te pakken een pijnscheut ,en die pijn in mijn onderbenen is voortaan hele dag,s nachts slecht slapen etc...
maar ik hoop op mijn scootmobiel dat als ik minder ga lopen/fietsen klachten minder erg worden,maar mijn schouders en armen ook weer zon erge pijn bij het minste geringste wat ik doe....
En alles doet soms zon erge pijn zelfs aan mijn schaambeen,liezen ,
knieën en heupen,billen spiertrekkingen en aan mijn handen ook spastische trekken regelmatig...

Onze wesly heeft een dikke blut in zijn lies,dus naar dokter en jawel een liesbreuk,dus hij moet ook onder het mes....
het zit laatste zit hier in familie niet mee,en nou blijkt dat hij pas 11 december onder het mes kan,dus maandag cz of zo maar eens inschakelen...


Inmiddels is de rolstoel al binnen en is mijn invalidenkaart goedgekeurd...
nu nog afwachten voor parkeerplaats goedkeuring..

November is longkanker maand,dus op Facebook deze foto...

En Terry had me bij de onderste foto getagt,wel lief he


Gisteren drukke dag (donderdag 5 november)

Om acht uur moest Ger in het ziekenhuis zijn voor kijkoperatie aan zijn knie,kleinkind moest ik meenemen,dus best druk even,maar het ging goed,nadat mijn man was geïnstalleerd in zijn bed,samen met kleine wesley naar bloedprikken toe,want dat moet ik eigenlijk 1 uur voor mijn uitslag doen,maar nu was ik er toch en dan hoef ik niet daarna zo lang te wachten...
Eenmaal thuis wesley in bed gelegd en daarna tegen half elf weer aangereden naar ziekenhuis voor de uitslag.
Alleen ach ja ik ben het wel voortaan zo gewend,en ik kan het wel alleen af,eenmaal binnen na mijn beklag over mijn rotlijf door de artrose en spierreuma krijg ik te horen dat alles hetzelfde is gebleven,dus weer vier maanden deze keer zelfs erbij,denk dat hij vier maanden doet omdat tik ziekenhuis moe wordt van alles hahaha en omdat het toch goed blijft en hij eigenlijk niet te vaak ct scan wil doen,maar volgens Maastricht is bij mijn soort alleen op ct scan genoeg te zien..
Maar mijn bezinksel was hoger weer,
dus dat kon goed van de spierreuma komen,want daar slik ik ook de prednison voor 10 mg per dag,dus daarom heb ik vandaag mijn immunoloog in Maastricht ook maar even gebeld,
Ze had terug gebeld en ik moet de prednison met 5 mg per dag verhogen naar 15 mg per dag..en 17 december weer bloedprikken en controle bij haar in Maastricht.
Toen weer vlug naar huis,en met dochter en kleinzoon naar het bureau,want hij kreeg twee spuiten geruhm.....
toen daarna weer naar huis en wachten op telefoon om Ger te gaan ophalen,en toen eindelijk thuis rust............pffff
wat een lekker menneke toch he




wel heel blij ,zon zin nu om over onze vakantie volgend jaar na te gaan denken,ik kan zo wel jaren door gaan voor mijn gevoel hihihihih

Verder afgelopen weken alleen verjaardag bij onze buurman Erik gehad en naar Tonnie en Jose geweest,we komen op het moment verder nergens,heb ik ook geen zin in ,ben graag thuis,ik ben vaak gewoon zo moe en dan soms die pijn pfff
En waar blijft de scootmobiel .....ik wil rond gaan scheuren...
Veel lopen is veel pijn aan mijn onderbenen!!!!!!!!!

Maandag afspraak met huisarts,wil toch andere pijnstilling,nu te vaak nog pijn en wakker van pijn...
Gisterenavond (zaterdagavond 7 november)
weer de jaarlijkse feestavond van de meuterklup gehad,
ondanks dat het wat rustiger was als andere jaren,
heb ik heerlijk gebuurt ......
Geen foto's gemaakt helaas ,vergeten...





Geen opmerkingen: