karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 16 oktober 2015

weekend brandweer en oktober en veel pijn

weekend brandweer was weer leuk ,we waren naar Middelburg geweest en ik heb met wandelingen gebruik gemaakt van busje die me naar tussenstop bracht..
We hebben hele leuke excursies gehad..




En toch baal ik dat mijn lijf zo rot is , en ik ga liever nergens meer naar toe..
Sommige dingen zijn zo vermoeiend en de pijn is laatste tijd weer zo hevig,dat ik heel slecht slaap...
Ik moet mijn lijf echt rust gaan geven en dus niet veel meer lopen/fietsen.

Verder in oktober Ger zit ook niet lekker in zijn vel,door alles wat afgelopen tijd
allemaal is gebeurd.
En omdat onze dochter en kleinkind ook nog steeds thuis wonen en de gedachten dat dat nog wel een tijd zal duren............
maar ook vooral dat het UWV,ik kreeg 10 september bericht dat mijn ziektewetuitkering 16 september zou eindigen,na een telefoontje zei de mevrouw ooh maar u had online wia moeten aanvragen,ja mevrouw hoe kan ik dat nou weten,ik heb nooit niks ontvangen wat ik moet doen of zo...
Pfff daarna een telefoontje dat ik week erop 23 september bij arts moest komen en ook brief en sorry dat we inderdaad vergeten waren u brieven te sturen..
Bij de arts ,tja u kunt niet meer genezen ,maar u tumors groeien langzaam(dus u kunt nog werken)
Ger was helemaal over de rooie ervan..
Nu wachten op oproep arbeidsdeskundige,wat ik nog aan werk volgens hun kan doen....
Niet meer normaal wat een wereld voortaan,mensen die bijna niks mankeren zitten thuis en ik die van alles mankeert en ongeneeslijk ziek is...pfff
Nou ja niet meer aan denken..
19 oktober moet ik bij de arbeidsdeskundige zijn...
Ben echt van plan om als ze me terug in WW stoppen meteen weer in de ziektewet te gaan,en de media in te gaan schakelen,
want dit gaat nergens over,ik slik chemopil en prednison etc en als de iressa niet meer werkt waarschijnlijk weer operatie of een chemokuur,dus hoe moet ik dat naar een baas uitlegen ,niemand die mij wil aannemen toch...
Dan heb ik over twee jaar geen inkomsten meer,en daar heb ik dan altijd hard voor gewerkt en bijna nooit in ziektewet gegaan,en alleen na operaties,maar dan moest dat wel...pfff wat een wereld..
en dan nu al die asielzoekers die ook een huis nodig hebben,dus zien het niet zitten dat Terry voorlopig een huisje krijgt.

Dus moeten we muur dicht maken en aan andere kant weer openbreken voor deur er weer in.
Want nu wordt wesley wakker soms als terry thuiskomt etc en terry kan niet smorgens lamp aandoen etc..




Anita,mijn vriendin doet het ook wat rustiger aan en kwam deze week met haar kleinkind djavi hier op de koffie,gezellig..


ger moet van arbo wandelen en zich ontspannen, proberen..
En alles op rijtje zetten samen.
Afgelopen tijd heeft hij zich wat uitgekuurd door al onze meubels te schuren en wit te schilderen..
een mooi resultaat he


 En als klapper op de vuurpijl een mooi foto behang... Zo rustgevend

 nieuwe vensterbankfolie en folie voor raam

We hebben de afgelopen weken ons aan het sonja bakker dieet gehouden,
maar in het weekend zondigen we....
Dus was het tijd om een keer echt te zondigen en een slagroomtaart te maken
hmmm hij was heerlijk..

verder wesley met elvis bril
hier is de kast nog grenen zie je...

Afgelopen vrijdag met spoed naar fysiotherapie want had al vanaf dinsdag hoofdpijn en gelukkig ging het s avonds na de behandeling van  mijn fysiotherapeut Danny over...
Gelukkig pff veel paracetemol geslikt maar hielp niks 
Verder heb ik omdat ik zoveel pijn heb en vooral daarom s nachts wakker lig ,scootmobiel en rolstoel (voor naar stad en pretpark etc) aangevraagd..
de gemeente een lieve mevrouw van WMO is al hier geweest afgelopen maandag 12 oktober en vandaag donderdag 15 oktober is het bedrijf hier geweest om dit te komen aanmeten..

En 27 oktober komt ze terug om te bekijken wat we met de badkamer kunnen doen,ik moet een douche en wc boven hebben,in en uit bad is probleem....
alles wat de gemeente bijlegt is meegenomen,ik ben al zoveel extra kwijt per jaar aan onze ziektes...
Nou we zijn afgelopen maand nergens meer geweest en hebben nu ook nog rustige weekenden...
Rust hebben we echt even nodig is teveel gebeurt laatste jaren...




Geen opmerkingen: