karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

woensdag 9 september 2015

vervolg vakantie en tijdmachine en weekend utrecht met kaartklupke

zondag 16  augustus, vandaag rustdag voor mijn lijf.........
en we hadden die goed getimed, want het regende.
Dus na het ontbijt op ons gemak nog tijdje koffie gedronken en weer hertjes gezien,
helaas zie je het op de foto mischien net te veraf...'



met paraplu en tussen poses rusten (kan niet lang lopen of staan)op een bankje natuurlijk naar het dorpje lopen, waar anderen daar binnen 20 minuten zijn, deden wij er de helft langer over natuurlijk..
Terwijl wij in het dorpje aankwamen stopte het met regenen en kwam zelfs de zon tevoorschijn...
Er waren hele mooie panden met super mooie schilderingen op de hotels en huizen, maar ook huizen die erg verwaarloost en verlaten erbij lagen..

















Regelmatig even rusten op bankje,lopen is eigenlijk niet echt meer fijn,
en gaat soms heel erg langzaam...




Maandag 17 augustus , van Oostenrijk naar het zwarte woud...
we twijfelde onderweg nog even om via snelweg naar de Eifel te gaan ,want dit laatste hotel had wel gereageerd en hotel in bad petersal zat vol en andere reageerde niet..
Maar we hadden geluk dat alleen het stukje in Oostenrijk het regende ,langs de bodensee was het al droog en dat bleef zo tot in het zwarte woud, waar het s avonds zelfs heel zonnig werd...
Toch maar checken of het hotel wat vol zat niet toevalig toch plek had...nee helaas, ander hotel was dicht en toen kwamen we er nog eentje tegen Ger naar binnen om te vragen of ze nog plek hadden en waar motors dan konden staan.
Jawel ze hadden plek en de motor kon in de garage..


                                        dit motorhotel zat al vol,we hebben er savonds wel lekker gegeten
 ons hotel ,bij binnekomst,rook ik dat het muf rook en de eigenaar zag er niet zo fris uit.........
toen we buiten op teras gingen zitten lag er een hondedrol van hun hond....
proper was het er niet,maar de slaapkamer zie onder,was gelukkig wel heel zuiver en netjes.
 voorkant hotel waar we sliepen,toen we bij motorhotel gingen eten,hoorde we van een bezoeker daar dat het hotel ap paar keer failliet is geweest en belastingschuld heeft,en over twee weken weer dicht gaat,we voelden ons meteen minder op ons gemak,onze motor dachten we...
maar ja we besloten omdat we het toch wel zielig vonden,om daar dan voor het slapen gaan nog maar een drankje te gaan nuttigen,en terwijl we dat deden,kwamen er eters,ze raakte in paniek,en we hadden zicht op de keuekn,hij pakte alles met zijn vieze handen aan,bah bah het zag er niet uit...
                                eten bij motorhotel,motor als versiering
                                             zonnig

savonds konden we niet slapen,en smorgens waren we half uur eerder al beneden,
we wilden eigenlijk ook niet van het ontbijt eten ,en gingen vlug de motor klaarzetten en gereed maken,terwijl we afrekende en naar buiten gingen,sloot de eigenaar de deur al achter ons,wij waren de enige gasten........
Maar Ger had de kamersleutel nog,klopen op de deur........
maar hij gign niet meer open,Ger heeft de sleutel maar voor de deur gelegd.

Dinsdag 18 augustus van zwarte woud naar vulkaaneifel
weer door frankrijk en lekker binnendoor naar motorhotel am vulkan..
                                  stukje door frankrijk....even pauze





 hotel am vulkanberg         mooie kamers en een geweldig uitzicht









                                 en ik leg vanuit mijn tafel zomaar per ongeluk heel erg mooi deze zonsondergang vast..........

hier gaan we nog vaker terug komen (hopelijk)

                                    boven uitzicht vanuit onze slaapkamer
ontbijt je wordt ook hier weer bediend aan tafel..

Woensdag 19 augustus zijn we thuis gekomen, want ik moest donderdag 20 augustus weer in de tijdmachine...
TIJDMACHINE zo noem ik de CT-scan ...want afhankelijk wat daar uitkomt ,bepaalt dat mijn tijd...........
Eerst bloed prikken , daarna contrast en de scan.........en dan nu weer wachten tot dinsdag 25 augustus...
Dus weer gaan mijn gedachten in het rond, hoe voel ik me, eigenlijk best goed, heb wel het idee dat ik steeds meer dicht kom te zitten, en in de ochtend piep ik vaak, maar slijm is nog steeds weg ,op heel soms na......
Zou het nog stabiel zijn?
Misschien zijn er wel plekken weg?
Of zou het weer aan het groeien zijn,1 keer komt natuurlijk dat moment...
Hmmm denk ik dan positief als ik ben, mijn dochter gaat dinsdag mee naar de uitslag en ons kleinkind nemen we ook mee....
dus ik ga voor stabiel of beter...............
Verder denk ik nu steeds meer na over wat Longarts Geldrop zegt, teveel scans is te hoge stralingsbelasting.....
Is ook zo , maar zien ze dan wel alles op röntgenfoto ?,maak ik me daar weer druk om , maar Maastricht vind ik gewoon voortaan irritant ver rijden.
Gisteren ook alles bij elkaar ruim 2 uur reis tijd en ik ben daadwerkelijk nog geen 20 minuten bezig geweest met bloedprikken en de CT- scan..
Maar ja benieuwd hoe longarts in Maastricht reageert opdat ik terug naar Geldrop ga?
Verder ook makkelijker als ik in toekomst chemo moet (zodra Iressa niet meer werkt) om dat in Geldrop te doen , lekker dichtbij.....
Ik moet nog wel naar immunoloog in Maastricht ,maar ja die zit hier in de buurt geen......
Hopelijk wijst de tijdmachine uit dat ik nog genoeg tijd bij krijg...................

Donderdag 20 augustus
even op en neer naar maastricht voor bloed prikken en de ctscan.........
was zo gepiepd,meer reistijd als wat anders ..
en nu weer afwachten tot dinsdag 25 augustus

weekend met kaartklupje Anita en Astrid en Jeanny
zaterdag 22 augustus
Smorgens stond Mat en de dames hier om me op te halen,op naar station eindhoven,wat was het druk,we konden niet zitten behalve jeany en ik ,want het was ook sail dus de trein richting utrecht was heel druk...
Eenmaal in Utrecht even de tassen in kluis,en de stad in,om te gaan eten...
dat hebben we dus heel vaak gedaan,stukje shoppen en weer eten/drinken ,savonds aan de gracht gegeten,en we hadden een schouwspel van vechtpartij,bleek iemand zonder te betalen weg te willen gaan...
het was heerlijk,zondag ook nog geshopt en gegeten om tegen uur of vijf weer in eindhoven te zijn............het was heerlijk..hier de fotos


 dit is een unicum,jeanny die strijkt op haar vakantie










¨je ziet het genoeg gegeten en gedronken hihihihi

Verder had Jasper vriend van wesly ,onze wes tuurlijk hele mooie foto´s gemaakt,
wij hebben nu een collage ervan laten afdrukken ,nu nog een lijst van 50 bij 50

hier is ie dan de knapperd

en we hebben in onze vakantie nog twee schildpadden gekocht voor in de vijver..
ze moesten even wennen,maar laten zich veel vaker zien al..




Maastricht dinsdag 25 augustus
Terry en wesley gingen mee,onderweg dacht ik nog,is dit wel een goed idee`,
want stel het is slecht nieuws,heb ik mijn dochter en kleinkind bij...
Onderweg een file natuurlijk.
Maar de uitslag in Maastricht was gelukkig goed,
alles is nog steeds hetzelfde gebleven,dus stabiel.........
Ze was niet blij dat ik naar Geldrop terug ga,maar snapt het wel ,en stuurt Dkt Michels een brief hoe en wat,want zei zegt dat je bij mijn soort met een röntgenfoto niet veel ziet..........dus ben benieuwd of Michels haar raad gaat opvolgen........
zo volgende blog over Wesleys eerste verjaardag...

zondag 30 augustus

We zijn met Rosita en Gerald naar Eugene  en willemien gegaan in Heeze,daar is de Brabantse dag...........
Het was erg heet,dus hoed op en lange trui aan,zweten maar de acteurs die meededen hadden het nog veel warmer,wat was het mooi,erg indrukwekkend..
voor herhaling vatbaar.........ik had daarna natuurlijk wel hoofdpijn en was erg moe...........maar het was super...bedankt Eugene en willemien..

Geen opmerkingen: