karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 15 augustus 2015

Vakantie 2015

vanuit oostenrijk een berichtje.
We hebben in drie dagen 1148 km gereden.
Eerste dag via snelweg naar zwarte woud zo'n 440 km en daarna een slordige 108 km
Binnendoor... We waren om half zeven al aangereden ivm de verwachte warmte.
Even in file gestaan vanwege ongeluk, maar verder alles goed

Verhit kwamen we tegen half vier in guttach aan.
Ik kan niet goed tegen warmte,dat zie je wel een hele roood hoofd en bezweet..




Dit was een zeer goed ontbijt in het zwarte woud.
Vrijdag 14 augustus zijn we binnendoor gereden naar Oostenrijk langs de bodensee aan de Zwitserse kant.
We  waren wederom tegen half vier of iets eerder bij hotel schonauerhoff in Bach...
Mooie slaapkamer en goed eten etc.




Vandaag zaterdag 15 augustus stond een  rit met veel passen op het programma.

Verder hebben we de rechenpas gereden van de andere kant en hantjentjoch en kaunertal en nog een paar kleine...
We zijn tegen half negen aangereden.
We waren iets over vier uur terug niet slecht als je bedenkt dat we half uurtje in de regen op umbrailpas hebben gereden en dat de stelvio nog zeer nat asfalt had en onderweg hier en daar heel nat en glad.
We hebben het heel erg fijn samen.
Met zijn tweeën is gewoon veel fijner, je kunt stoppen wanneer je wilt etc etc...we rijden soms 100 km voor we stoppen...
Onderweg had ik het vanmorgen wel even moeilijk, tranen liepen over mijn wangen, ik zag een heel lief oud stelletje lopen en dacht dat wil ik ook met Ger... Slik.. En de zon begon te schijnen en dan die mooie wegen en bergen en fijn rijden....  Wat een geluk dat ik dat nog kan....
Nou tot na de vakantie dan rest van het verhaal













2 opmerkingen: