karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 11 augustus 2015

een bewogen maand 11 juli tot 11 augustus

Waar moet ik beginnen?
ik ben een beetje lui geweest,had even gewoon nergens zin in...
Ben ook vaak zo moe pfff,
Heb kaarten van donderdagavond met marine en Helga en Wilma en Anja af gezegd,vind het gewoon allemaal zo druk,maandagavond naar brandweer ben ik ook niet meer veel geweest...samenkomen met reiscommissie ,dinsdagavond duizenden met mijn andere vriendinnen.......
Helga dacht dat het aan haar lag,dat we niet meer met meuterklup meerijden en ik met rikken ben gestopt,maar dat heeft ze helemaal verkeerd......
Want wij mogen Henk en Helga heel graag,dus dat had ze even mis...
Wij willen gewoon iets meer samen met zijn tweeën zijn,
heb ik toch al over geschreven dacht ik,we waren in groep rijden gewoon even beu,even heerlijk met zijn tweeën rijden ,met niemand rekening hoeven houden,helemaal niks als wij tweeën,sommigen vinden dat misschien raar,maar wij vermaken ons altijd prima met zijn tweeën,wij zijn buiten geliefden ook elkaars beste maatjes,wij vertellen elkaar alles................
in augustus ga ik met kaartclub naar Utrecht  en in  september gaan Ger en ik naar Elvis the concert in Ahoy...

Ik heb meerder malen het programma de laatste keer gezien,

heftig om zelf te weten dat je ook ongeneeslijk ziek bent,
maar ik zie het toch anders,heb gewoon goede hoop dat ik zo nog wel wat jaartjes door kan gaan met de medicatie...
zon programma hakt er meestal toch in,ook bij Ger...vooral die eerste met ALS,pfff das pas erg denk ik dan................
Neemt niet weg dat ik steeds vaker denk,shit het zal toch niet een keer veranderen,1 keer krijg je te horen mevr van de Berg het is weer aan het groeien of zo...pfff moet er niet aan denken...
We zijn naar Center parcs geweest met het hele gezin en het was bloedje warm,kei mooi huisje een vip en mochten eerder inchecken...
Verder afgelopen zondag nog een leuke BBQ anex verjaardagsfeest gehad van Frans en Anja,was gezellig om sommige mensen weer te zien en mee te buurten,hier geld ook weer,ik had eigenlijk geen zin mom van huis te gaan,tegenwoordig blijf ik het liefste altijd thuis,nergens geen zin in,terwijl als ik ergens ben vind ik het heel gezellig.............
Nou geniet maar van de fotos hieronder en volgende week 20 augustus heb ik weer een ct scan en dan 25 augustus de uitslag dus weer spannende tijd..
Maar gelukkig gaan we Donderdagochtend heel vroeg met de motor vertrekken naar het Zwarte woud via de snelweg ............
540 km en vrijdag naar Bach in Oostenrijk tot maandag,en dan terug naar Zwarte woud en eifel en naar huis................hopelijk goei weer....... tot over een week,das toch makkelijker om dingen te onthouden dan he...doei....
Oh ja verder zijn we met de vijver bezig geweest en hebben we twee schildpadjes bij.........



 Zoek de verschillen voor en na..................hierboven en hieronder
 schildpadje worden in vijver gezet,je ziet er nog net eentje op steen weggaan.



 onze zeemeerman gaat de vijver door alle stenen die erin zijn gevallen in de loop der jaren opruimen..

 savonds natuurlijk een vuurtje stoken hahahaha

en op Center Parcs...genieten









 Bowlen,en kleine Wesley slkaapt heerlijk in de buggy




                                     Zwemmen......hij vind het leuk!!








 familie foto......................heijderbos



 bij thuis komst vijver weer onderhanden genomen en nieuwe vetplantjes..


Nou tot na onze vakantie .....

Geen opmerkingen: