karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 22 november 2015

pijn,weer morfine ,eindelijk nieuw vervoersmiddel binnen en terug naar neuroloog

Afgelopen weken waren weer als een tornado...


Kleine wesley ziek geweest dus hij mocht niet naar de kinderopvang vrijdag 13 november.....maar rest van weken natuurlijk een heerlijk menneke



Terry 25 jaar geworden,
aannemer hier geweest voor badkamer...
Op zoek gegaan online naar ideeen voor badkamer en 3 d tekening gemaakt,
niet naar kleurstelling kijken he...




dus de kleurstelling klopt niet,maar online kan je niet veel kiezen.

Grove eik kleur
Afgelopen vrijdag in Ekkerrijt bij x2o badmeubel zwevend met twee lades en spiegelkast 70 cm breed en kolomkast wel een hoge zwevende kast gekocht alsmede het toilet en verwarming,dus dat is binnen.....kleur is grove eik en voelt ook als hout aan,nu willen we 1 wand houtlook maken ,rest grote witte wandtegels en vloer houtlook antraciet grijs....voor tegels moeten we nog een keer weg,maar rest is nu klaar.
Nu afwachten wanneer de aannemer kan..


Ger moet  herstellen van operatie ..
Ik heb gesprek gehad met iemand over het feit dat ik niet zomaar alles hier kan neerzetten,
ik kwets soms mensen hiermee en dat is absoluut niet mijn bedoeling.....
Nogmaals sorry..

Ik vertel jullie graag over mijn gedachtes en gevoelens ,
maar nu houd (probeer) ik voortaan puur over mezelf (familie)en medische zaken te praten..
Heb na zitten denken hoe en wat in toekomst,
maar ik wil mijn gevoel kwijt blijven kunnen,
Ik denk dat ik alles ga uitprinten en een boek voor mijn kleinkind van maak...
Verder ga ik dus proberen om niemand hier meer te bespreken,en geen namen meer te noemen dus...

Mijn gehandicaptenparkeerkaart heb ik binnen ,en de aanvraag voor parkeerplaats voor de deur loopt..




Voelt toch allemaal heel erg raar,maar realiteit is dat mijn lichaam door al mijn ziektes achteruit gaat en mijn energie ook..
Nou medisch gezien ben ik nu twee weken geleden naar huisarts gegaan ,
jawel de morfine is weer in huis,10 mg s morgens en 10 mg s avonds en voor tussendoor 5 mg snelwerkende morfine capsule ,na een week zou ze me terug bellen of het eventueel omhoog kan...pff dat wil ik echt niet eigenlijk maar ja..
Ik slaap zo slecht,de pijn zit echt overal voortaan,en veel hoofdpijn laatste tijd..

Weer bij Brenda geweest,wat is ze toch een lief mens,
en wat ben ik toch heerlijk ontspannen als ik bij haar ben geweest...
en mijn briefje was heel toepasselijk,(heb van niks spijt,op dat moment was het wat je wilde)
heb een gelukspoppetje gekregen...thanks Brenda

Dinsdags kwam mijn scootmobiel binnen en ik moet zeggen,
ik vind het nog ongemakkelijk omdat het natuurlijk een hele stap voor mij is.
Hij is toch rood,wel geen brandweerrood,maar ja ik mag hem ook niet opleuken hihihihih hij blijft eigendom gemeente

Maar wat gaat er een wereld open,ik kan naar de winkel zonder dat ik hoef te denken pfff moet ik helemaal naar achteren naar het vlees lopen...nu kan ik alles met scootmobiel.
Maar even wat leuks vertellen,mijn eerste ritje,ik ga hier door de twee poorten en heb een plastic tasje van plus in mijn mandje voor en envelop met brief aan gemeente voor  onze wesly zijn aanvraag om naar Gewoon -Uniek  over te gaan stappen...
http://gewoonuniek.vpweb.nl/
Dus ik rij aan,wat denk je alles waait meteen uit het mandje,kon ik achter tas en envelop aan gaan hahahahaha..
donderdag bij het koffie gaan drinken bij mijn vriendinnen,bijna omgevallen,want moet recht op of af een uitrit....ging dus ietsje te schuin...toen moest ik dikke stoeprand af,ging niet anders ,maar dat ging goed,terug dacht ik in dit verloren hoekje kan ik mooi uitproberen hoge stoeprand op.....ik bleef hangen hihihihihi,dus terug uit en versnelling hoger en jawel gelukt hahahah
.
Maar nu komt het na weer een rit in de auto,hoofdpijn en misselijkheid ,nu ook na scootmobiel ritje  hetzelfde,en de pijn in schouders en armen en handen zijn weer zo hevig geworden dat ik afgelopen vrijdag 20 november opnieuw om 15:00 naar de huisarts ben gegaan,
want hoewel ik liever niet wil in mijn nek zit echt iets niet goed,kreeg meteen verwijzing naar neuroloog en nadat ik die Belde vrijdag half vier ,
kreeg ik te horen dat ik maandag meteen om 9 :00 bij mijn vaste neuroloog terecht kan Dkt Bos,er was namelijk iemand uitgevallen..
Verder moet ik van huisarts nek kraag om bij autoritjes en scootmobiel etc,en bekijken of last dan minder wordt,het is inderdaad ietsje minder dan,de hoofdpijn komt dan opzetten ,maar gaat dat weer weg.....
zaterdag uitgenodigd bij vrienden om te gourmetten,ze hadden een nieuw gourmetstel gekocht ,maar na anderhalf uur deed die het niet meer,dus andere gehaald bij ouders en verder gegaan..
Verder hebben Ger en ik weer gepraat ,ik ben veranderd,nou denk ik dat dat van de pillen komt,maar vannacht kon ik niet slapen en stuurde dit naar een logenootje die een hersentumor heeft gehad en maandag ook een longoperatie krijgt...
als je dit leest toi toi toi meid....


Ik kan niet slapen, want ik heb weer zitten lezen op internet fout dus... Vrijdag bij huisarts geweest over hoofdpijn bij hoesten en na in auto etc dus ik denk van nek plus pijn schouders en armen..Dus verwijzing naar neuroloog, mag ik maandag om negen uur al komen (was iemand uitgevallen).. Vandaag met mijn man gepraat en hij vindt dat ik veranderd ben qua gedrag... Nu kan ik weer eens niet slapen, dus ga Googlen, lees ik overal over hersentumor... Shit denk ik hoe naïef kan ik zijn, het zal toch niet... Pfff ik hoop toch nog steeds en vind zelf dat het van mijn zeer slechte nek afkomt, maar moet toch ook nadenken over die andere mogelijkheid... Hé bah gelukkig is het zo maandag... Wat waren jou symptomen? Bij mij zit bij hoesten pijn half boven rechts op mijn hoofd.. En na sommige autoritten etc hevige steken, daarna zeurende pijn en misselijkheid.... Hoe gaat het met jou gedachtes? Kun je je een beetje ontspannen? Ik moest het even aan iemand kwijt... Groetjes karin



Al met al sliep ik pas tegen half zes in de ochtend en was om half negen al weer wakker..
Maar die pijnen zijn zo erg en dan ook in mijn knieën (scherpe pijn) ,mijn ellebogen (scherpe pijn),heupen,mijn schaambeen,mijn onderbenen,voeten ,hoofdpijn (bij hoesten precies plek kan ik aanwijzen) en dan nek en schouders en armen en handen,eerlijk gezegd durf ik gewoon onderhand niks meer te zeggen ,maar heel mijn lijf doet voortaan mee..
Dat komt natuurlijk dat het ene van die artrose komen en het andere van de spierreuma en het andere van de Dunne Vezel Neuropathie....en de kanker niet te vergeten die zorgt mede door paraneoplastisch syndroom ook voor klachten......
Ik ,ja ik die altijd zo bezig was met de brandweer en sporten en alles....
naar niks...iemand die voortaan liever thuis zit,omdat ik teveel pijn wil vermijden en gewoon drukte etc voor mij niet meer hoeft...
huispak aan en lekker op de bank,heerlijk ....wie had dat gedacht ik die nooit kon stilzitten en een hel druk schema had

 Verder ben ik vergeten te zeggen beiden keren tegen huisarts dat ik me om een moedervlek drukmaak,die is aan het groeien,en ik zit heel vlug onder de blauwe plekken,komt denk ik van prednison...



 is knieholte ,voordat jullie rare gedachtes krijgen hihihihi



Nou spannend morgen,maar omdat de pijn echt gewoon heel erg wijst op mijn slechte nek,ga ik ervan uit dat ik geen uitzaaiing in mijn hersenen heb,alhoewel ik me soms in mezelf denk,mhh misschien dat ik daarom zo vlug terecht kon,want assistente zei meerdere keren ,even wachten even kijken je kan maandag morgen al terecht even checken ja zeker om 9 :00...ach ja is gewoon mijn gedachtes dan op dat moment....gelukkig zegt mijn gevoel dat het echt mijn nek is,hoop allen niet dat ik te horen krijg,
Mevr. we doen er niks meer aan ,want u bent toch ongeneeslijk ziek!!!!
tot volgende keer....
Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad...
En lotgenootje ik wens je een goede nachtrust toe,en anders met goed boek in bed....en hopen dat het zo morgenvroeg 9 :00 is..


en PS,
omdat ik toch niet meer alles ook van hier iedereen kan verlangen,
heb ik via huiscleaning.nl hulp aangevraagd,wil drie uur per week hulp..
ben benieuwd wanneer ze iemand gevonden hebben.....



Geen opmerkingen: