karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 10 mei 2015

Uitslag week en feest...

maandag 4 mei
Overdag wat poetsen en relaxen en koken uiteraard...
En paar foto's gemaakt van Wesley op  motor...

En Rocky kan ook mee..


S avonds naar Theo en Anneloes wezen buurten ,was weer even geleden,en lekker wat bijgekletst.....
Anneloes heeft een mooie nieuwe auto gekocht een citroen,
tja Goei merk he....
Bij het naar huis willen gaan,regende het dat het goot,
Anneloes wilde ons wel naar huis brengen,maar wij zeiden heel erg ruig ,NEE hoeft nie,
gelukkig had ze een paar poncho's liggen die je bij Xenos en wibra en zo kan kopen,dus ik een roze aan en Ger ging voor de doorzichtige....
Bij het aanfietsen,waaide de capuchon al meteen van mijn hoofd,en onderaan boven mijn knieën,ook een hele stevige wind hahahaha dus ik met 1 hand capuchon vasthouden en fietsen,Ger ging steeds harder fietsen,dus op het eind kon ik hem niet meer bijhouden,want mijn longen pfff ik begon zwaar te ademen etc.......maar Ger reed de rotonde rond,en ik sneed die af,zodat ik toch weer een beetje inliep.
Inmiddels had ik de capuchon losgelaten,om onderaan over mijn knieën vast te houden,ik voelde de druppels over mijn gezicht en de uitgelopen mascara in mijn ogen prikken,hmmmm nu dadelijk lekker thuis afdrogen ......
Lachen dat we deden,zo hard als het ook regende ,wij waren de enige die op straat waren de mafkes hihiiihih...
Heerlijk daarna lekker in een warm bedje

dinsdag 5 mei (bevrijdingsdag)

ik was vroeg wakker,had weer een vragenlijstje in mijn hoofd,en die ook gemaakt.
Ik ben bijna van die antibiotica af gelukkig,want ik moet precies 3 maal daags op tijden die tablet nemen,
en dan mag ik 1 uur niet eten........
Ik ben de route van thuis via snelweg en stukje binnendoor gaan afmaken,en we hebben een leuk hotel gevonden niet te duur ,via booking.com kan ik altijd nog annuleren tot dag  van tevoren en was voor ons 2 en maar € 68 euro voor 1 nacht en ontbijt.



Nu route van heen naar Zwarte Woud van 540 km ,waarvan zeker ruim 300 km snelweg waar we 110 gaan rijden dus zeg 4 uur snelweg en rest binnendoor tuffen.............
Dag later naar hotel in Bach Oostenrijk,via Zwitserland zon 264 km ,ben de route nog beetje aan perfectioneren..
Daarna gingen we naar winkel toe voor eten van vanavond ,en brood,loopt buiten Renske en Alex en Renske liep met een draagbare radio, dus ik meteen,He Renske wat ga je daarmee doen,??? die zullen wel niet gedacht hebben,maar ja voor mijn schatje heb ik alles over,en die wil er graag eentje........
Hij zat helemaal onder stof en zand,dus Ger dacht hij doet het niet,maar hij doet het dus SUPER goed en goed geluid..........
Ger blij,ikke blij........op naar de PLUS....daarna gegeten en naar Maastricht gereden en Ger kon nu ook eens de Cruisecontrol uitproberen.........
Heerlijk volgens hem ook..
Veel te vroeg uiteraard weer in Maastricht,13:08 of zo en ik was pas 15:10 aan de beurt,maar moet anderhalf uur van tevoren altijd bloed priken,dus na bloed prikken gingen we maar even naar de winkeltjes in de hal kijken en heb motorblaadjes met toertips gekocht....
Weer terug naar oncologiecentrum,maar ja wachten duurt lang,en vooral als het dan ook nog bijna een half uurtje uitloopt...



Dit zette ik op Facebook:

Vandaag weer met mijn schatje naar AZM Maastricht geweest met mijn schatje,de uitslag van de CT-scan van afgelopen donderdag bespreken..
ALLES IS WEER STABIEL GEBLEVEN.

http://www.apotheek.nl/medicijnen/gefitinib?product=iressa#wat-doet-gefitinib-en-waarbij-gebruik-ik-het

Iressa werkt dus goed,en zelfs nu ik het om de dag slik vanwege te heftige bijwerkingen,werkt het nog steeds goed.
Dus I"m Kickin cancer's butt...

Ik ga ervoor om zo wel even een paar jaar door te gaan ,als jullie dat goed vinden hahahahahaha

25 augustus pas weer terug komen voor uitslag en paar dagen daarvoor CT-scan...
Dus voor nu weer even rust en genieten................van alles wat het mooie leven te bieden heeft..

savonds gekaart en weer niks verloren...


Woensdag 6 mei
Hele dag bezig geweest om collage te maken en verzinnen etc....
maar het resultaat mag er zijn.


Originele kaartjes waren trouwens binnen van Toppers



donderdag 7 mei
boodschappen doen meteen om 8:00 want om 9:00 gaan we Rosa verassen met een ontbijtje op haar 50 verjaardag,Astrid van de Sande en Esther Verberne en  Anita en ik .....Anita en Astrid hadden versierd

en Esther had boodschappen gedaan voor het ontbijt van ons...


Daarna naar huis,want mijn schoenen en die van ger zouden binnenkomen,en mijn jas en handschoenen van Louis...
En om twee uur most ik Wesley op gaan halen bij zijn vader..
Gelukkig kwam alles op tijd binnen,mijn buurvrouw Rianne werkt bij DHL dus alles komt goed.

vrijdag 8 mei
Nadat ik Wesley te eten heb gegeven heerlijk naar Kruidvat gewandeld,het was lekker weer.

Ik kwam daar Carin tegen dus weer even gebuurt..
Onder andere over hoofdpijn,hadden we misschien niet moeten doen,
want ik voel me niet lekker,buikpijn en hoofdpijn aan een kant ,rechts weer..
S midags dus maar even in bed gaan liggen,de hoofdpijn ging niet weg en ik kon maar niet in slaap vallen,en dan zon misselijke buikpijn...
Zou ik iets verkeerd gegeten hebben?
of zou het spanning zijn voor Rosa der verrassingsfeest,hopelijk vind ze de toppers een geweldig idee van mij, nou ja eigenlijk van Ger....
Ik wilde dit al eerder vermelden,maar het mocht natuurlijk niet uitlekken,dus kon er ook niks over schrijven.
Maar twee paracetamol gepakt tegen 4  uur,en daarna friet gebakken en toen bedacht ik om nog even een gedichtje te maken voor Rosa..
Toen moest ik natuurlijk haasten,want ik had om 18:00 een afspraak om mijn nagels te laten doen,en ik wilde van tevoren mezelf gewassen hebben,maar het was al tien over half zes,dus weer haasten.
Het is heel mooi geworden:


Omgekleed en mezelf mooi gemaakt,weer hoofdpijn en buikpijn,dus maar weer paracetamol gepakt...
Kwart over acht liepen we aan....
Iedereen was al in de zaal en als Rosa eraan zou komen,moesten we stil zijn,want ze dacht dat haar man en kinderen een arrangement geregeld hadden en ze werd daarom geblinddoekt.............wat was ze verrast toen de blinddoek afging en wij allemaal gingen zingen,ze werd emotioneel,en ik ook....ik had haar zo om haar hals willen vliegen .....
Het was een heel geZellig feest,Ger had eerst rode wijn gedronken en was dus best vroeg al zat...hahahaha ach ja iets na 1:00 zijn we gegaan....


Vrienden voor het leven
Zaterdag 9 mei

Vroeg wakker,en Ger heeft de Gp striping  op  motor gemaakt,heel erg sportief moet ik zeggen...


  mooi he
 en een nieuwe bijpassende jas tuurlijk


Mooi toch...
Heb maandag mijn arm verbrand aan strijkijzer,volgens mij gaat dit ook ontsteken.

Marianne mijn logenootje die dus ook longkanker heeft en in Utrecht woont heeft een gezicht gekregen,ze stuurde foto's met roofvogels op haar hand,nu heb ik een gezicht bij degene met wie ik altijd praat ,of heb ik dat op Facebook al gezien zit ik me nu af te vragen,ik vergeet zo vlug dingen wat dat betreft..
Later in de middag nog even wat voor Ger zijn moeder gekocht en een paar gras parkieten gekocht,en van Terry een kanarie alvast voor Ger zijn verjaardag..

S Avonds hebben Ger en ik een film gekeken,want Terry was naar verjaardag van moeder van haar vriendin Desiree en Wesly was naar feest van Joey die was jarig.....

Zondag 10 mei
Moederdag ,Wesly had s avonds bij thuiskomst zijn cadeau al gegeven,een mooi boek een thriller , lieve moeder of zoiets heet het...
Terry had terwijl ze zelf ook moeder is,de tafel beneden mooi gedekt en eieren gekookt etc...

van Terry allerlei badschuim etc waar geen parfum of alcohol inzit,want dat mag niet met die pillen...
Tegen half twaalf aangelopen naar schoonmoeder,Terry maakte onderweg deze selfie


.

Daarna en nu nog steeds buiten genieten van onze mooie tuin...
en ietys later op de avond kachel aan ,lekker warm onder afdak,we zitten nu tegen tien uur ng steeds buiten'
 Goei schoorsteeneffect he...
Nog lekker toch...
zo ik eindig hoe ik nu zit met laptop op mijn schoot....




Geen opmerkingen: