karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 3 mei 2015

26 april tot 3 mei

Zondag  26 april s avonds, feest van Rob.............was heel gezellig ..
Koningsdag  maandag 27 april , ik voel me niet goed ...lekker thuis op de bank en wat  internetten..
Dinsdag 28 april
s avonds gekaart bij Anita ,ik was maar beetje verloren.....
Afgelopen woensdag 29 april weer terug naar huisarts gemoeten want wond op been blijft rood en pusserig.......

Ik kon alleen komen terwijl ik op wesley moest letten,,maar had deze bij bij schoonouders even gelaten,hebben zij er ook van kunnen genieten..
Wesley is al paar dagen wat huilerig ,er is weer een tandje doorgekomen boven en hij was verkouden heel erg,na paracetemol sliep hij beter..
Maar omdat hij nu zelfs met zin slaapzak omdraait naar zijn buik,maar terug nog niet kan,slaapt hij moeilijk in..

Jawel  Bij huisarts kreeg ik toch een antibioticakuur ; Flucloxacilline Mylan capsule 500 mg 3 maal daags voor een week...........
om bacterie uit te roeien,als na het weekend rood niet minder is etc weer contact opnemen,mijn weerstand is nu heel laag en ben daardoor heel vatbaar voor ziektes etc...
Dat gekraak in mijn oren komt van buis van eusthasia of zo af,zoutoplossing in neus druppelen............waarschijnlijk in holtes ook ontstekingen...

Gelukkig kon deze antibiotica wel bij mijn Iressa ,want sommig antibiotica mag ik niet combineren daarmee.......
Steunkous om been doen ivm vocht en als ik thuis ben met been omhoog.


Donderdag 30 april

heel vroeg op en gedoucht en om 7:00 aangereden eerst even tanken en op naar Maastricht,hoop niet te lang in de file,gisteren is er nog een dodelijk ongeval gebeurd op de A2, pff ik ben dat op en neer gerij eigenlijk zat..........
Ik heb maar heel even in de file gestaan,maar het was toch redelijk druk op de weg.
Ik was dus om 8:47 de parkeer garage in gereden,en dacht nog ik hoop dat er niemand is misschien ben ik dan meteen aan de beurt en jawel dat was ook zo,weer contrast in arm...........en binnen tien minuten klaar,nog tien minuten wachten,maar dan eet ik altijd,aangezien je drie uur van tevoren niks mag eten /drinken.....
Dus om de tijd dat ik eigenlijk pas aan de beurt was ging ik al weer onderweg naar huis..............
Onderweg echt heel erge pijn in mijn arm,net alsof die helemaal afgekneld werd ,die plakker op wond zat te strak ,maar toen ik die thuis afdeed bleef het gevoel..
Misschien komt het van de contrastvloeistof.
Ik was iets over tienen thuis,vlug boodschapje doen en daarna naar Anita lunchen samen met Rosa........
Heerlijk verse aspergesoep,gemaakt door mijn Petekind Leroy hmmmm
Daarna had Anita hele lekkere broodjes gezond gemaakt..........




Heel gezellig gekaart en gewonnen............wat een lol met Anja hoe die soms denkt met rikken ,maar ze kan het best heel goed voor de paar keren dat ze eigenlijk maar doet...
Martine was wat ziekjes ook en om half elf zijn we gestopt..........dus toen ik thuis kwam kon ik nog even op internet surfen.
Toch maar naar bed toe,zijn moe...
Antibiotica pil innemen.....en daarna zon pijn in mijn maag en in mijn rug en mijn armen deden heel erg zeer.

Vrijdag 1 mei
Vannacht weer even wakker en om half zes moest ik zo erg plassen...pff daarna niet meer in slaap gevallen,......
Maar nu even deze blog bijwerken,alhoewel het schijnt dat sommigen een probleem hebben om het te openen en een wachtwoord moeten intypen....
raar toch eens met blogger mailen hoe of wat.............
Was woensdag na slechte nacht iets te laat wakker en moest naar fysio....pff maar mail gestuurd en meteen afgezegd ,ik heb er voorlopig geen zin in,ik baal gewoon dat ik eigenlijk 2 keer per week nodig heb,maar ik mankeer zoveel en kan nergens een chronische machtiging op krijgen.......longkanker staat niet op de lijst ,spierreuma niet,misschien dat het voor de DVN kan omdat het een spierziekte is,maar of CZ dat zo ziet???
Ik ben er gewoon even klaar mee..

Helga had gelezen dat we een radio/cd speler voor onder afdak wilde,zo lief we kunnen het zo komen ophalen,maar zijn nog aan het twijfelen,want is het wel makkelijk om die iedere keer mee naar binnen te nemen,en kunnen de boxen een zomer lang buiten hangen(beschut tegen regen natuurlijk)....ach ja wacht nog even af  of er niemand een draagbare heeft,en anders gaan we naar Henk en Helga toe..........oke Helga ?hihihihihi


Zaterdag 2 mei

Laat wakker nadat ik meerder keren wakker ben geweest van pijntjes hier en daar en natuurlijk ook om te plassen,dan val je toch weer in slaap met gevolg dat het dan zo wat later is..
wel heb ik de antibiotica pillen langs mijn bed staan met water,want moet die 3 maal daags op vast tijdstippen innemen..
Daarna hebben we de peel en maas route gereden,was weer even wennen.
Even aan de maas gezeten en wat kleins gegeten

Om half vier weer thuis en nog heerlijk in de tuin gezeten tot zeker 19:00
Daarna lekker in bad en film gekeken,en daarna heb ik nieuwsuur teruggekeken,een lotgenoot had me er op geattendeerd dat ik dat moest kijken.
Het onderwerp was te lang doorbehandelen door artsen bij terminale kanker.

Wij vinden allebei dat die Mevr. in het filmpje met de longkanker niet had hoeven stikken,ze had toch euthanasie kunnen doen,
verder vinden we ook dat je er zelf nog altijd bij bent of je wel of niet nog chemo etc doet..
Wij vinden hetzelfde als de parool journalist....
Nu leven en nog genieten en zo min mogelijk bijwerkingen hebben,anders geen chemo etc meer......

Ik zal tegen die tijd dat het echt slechter staat en men bied  mij chemo aan zodat ik bv drie maanden kan rekken,dat niet doen,liever nog tijdje zonder ziek zijn leven en dan maar korter,misschien komt dat ook omdat ik dat natuurlijk bij mijn moeder en zus heb meegemaakt.
En ik moet toegeven dat ik denk ,dat je wel je grenzen heel erg zal  gaan verleggen,dat je eerst denkt,als ik toch nog mensen kan spreken terwijl ik thuis in bed lig,en als ik bla bla bla ..
Ik heb de euthanasieverklaring al geregeld,als ik weet dat het nog maar paar weken gaat duren,wacht ik niet af en wil ik euthanasie..dus hoef ik ook niet bang te zijn dat ik ga stikken toch...
Daarna hebben we op internet allebei rim striping voor op Ger zijn motor besteld,met Yamaha erop .


Mooi he,Ger heeft dezelfde set maar dan Grijs..

Zondag 3 mei

Weer lekker uitgeslapen,weer pijn gehad maar alles is te doen,lekker even naar Ger zijn ouders geweest en daarna Moto GP kijken,en ik nu dit blog maken..
Nu aan verzinnen waar we volgend jaar met zijn tweeën op vakantie gaan,
ik wil nog zoveel landen eigenlijk en kan geen keuze maken,
Noorwegen,schotland,Engeland ,Pyreneeën,Spanje ,Franse alpen, kroatie,italie.......
Dus hebben net even YouTube filmpjes zitten kijken,en regen nee geen zin in..
Italië blijft toch trekken,ach ja eerst maar eens zien deze vakantie...........daarna bekijken we wel verder komende winter,hopelijk blijft het goed met mijn gezondheid,ook een belangrijke factor natuurlijk,maar goed .

Voor nu weer spannend Dinsdag weer uitslag,ik wil trouwens vragen of Geldrop ook alles goed had beoordeeld,en als dat zo is,wil ik weer terug naar Geldrop,ik ben dat op en neer rijden naar Maastricht beu...
Verder wil ik vragen of ik in juni Mammografie moet laten doorgaan???
Waarom zou ik dat nog doen?Ik heb toch al kanker?
En ik vraag me toch steeds af,waarom men in Eindhoven bij Pet Scan niks zag en het toch kanker was en nu bij hun laatst was linksboven wel opgelicht,dan is het toch een andere soort kanker misschien???
Ach ja ik ga gewoon voor dezelfde uitslag als laatste keer,ik wil nog zeker zo komende tijd doorgaan (net of ik dat voor het zegen heb)...
Wond aan mijn been is nu trouwens goed aan het genezen..
Alleen die verkoudheid,die komt en gaat ,net zoals dat Hollands weer...
Nou op naar dinsdag uitslag dag..........ik stuur weer whatsapp rond en zet het op Facebook,daar zitten de meeste ook op...
tot volgende week........


Geen opmerkingen: