karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 26 april 2015

23 april tot zondag 26 april ....

Deze week kwam s avonds bij rtl late night Mark Bos erop hij vind dat we als kankerpatiënten een blok moeten vormen tegen de medici ,artsen zijn soms niet zo betrokken en je moet vechten om behandelingen of oplossingen.....

dit was de uitzending: hij heeft nog maar even te leven.
het is gewoon zo dat als je niet meer geholpen kan worden je toch probeert te zoeken naar iets wat wel voor genezing kan zorgen,of hopen dat de wetenschappers iets vinden voor jou soort,maar voor Mark komt dit alles te laat.........


http://www.rtlxl.nl/#!/u/6d61bddf-02d1-a2fd-7d8a-a095d3f6dd17

Ik heb op zijn Facebook pagina Retourtje Hemel gereageerd.



https://www.facebook.com/notes/retour-hemel/de-laatste-dagen/357611107772829?comment_id=358479661019307&notif_t=note_reply





Hoi Mark ik ben net als jij ongeneeslijk ziek, heb een zeldzame vorm van niet kleincellige longkanker,gelukkig wel nog zicht op enkele jaren,mijn rechter bovenkwab is verwijderd en nu in beide longen plekken,ik slik Iressa een soort chemopil,wat ik me afvraag,men wil ons proberen alles te laten geloven,dat je geneest door dit en door dat en dat je dit of dat niet moet doen,maar heb jij onderzocht of dat ook zo is???of er mensen zijn die echt bv genezen zijn van wietolie,ik durf niks meer te geloven,mijn zus en moeder zijn ook heel jong aan kanker overleden en toen was er het Moerman dieet en paardenmelk drinken,maar helaas ook zij hebben het niet overleefd............Je zegt wij moeten met zijn allen opstaan,ik wil dat wel,maar waar moet je beginnen?Kijk mijn soort komt niet heel vaak voor meestal bij vrouwen die niet roken en Aziatische soort,k heb de egfr mutatie in exon 18 zitten,en heb zelf een beetje research gedaan,longtransplantatie zou kunnen,hebben ze in amerika ook gedaan,ik heb Utrecht benaderd,en die hebben maanden mijn situatie bekeken en tot de conclusie te komen dat ik een te hoog risico ben,kijk nu ben ik nog te goed daarvoor dat snap ik,maar als het slechter gaat dacht ik dan paar nieuwe longen erin,maar nee........ik ben zelf hier achter aan moeten gaan,omdat ijn longarts zei dat ze dat bij kanker niet doen...je moet zelf inderdaad de regie in eigen hand nemen als je kanker hebt,en ik denk als je geld genoeg hebt,je wel naar bv Amerika kan gaan om je daar te laten helpen,maar ja daar draait toch alles om om dat stomme geld...........en onderzoek naar alle soorten is mischien ook wel te veel gevraagd,maar in 1988 toen mijn moeder de kanker kreeg zei ik ze zijn voortaan goed bij,maar toch overleed ze in 2 februari 1989,in 2005 toen mijn zus kanker kreeg zei ik ze zijn voortaan goed bij,en toch overleed ze 18 januari 2006,nu in november 2013 na longoperatie kreeg ik de diagnose en ik slik nu een medicijn die er eerst nog niet was...............dus een beetje hoopvol ben ik wel,maar blijf wel realistisch..............

Verder heb ik op facebook pagina van  dei Iceman zoals ze hem noemen gereageerd,omdat ze een boek weggeven,en je moest reageren waarom jij dat boek wilt hebben:




en op dit bericht een reactie geplaatst..

https://www.facebook.com/NaturalisLex


hieronder wat ik schreef:







 Dit had ik op mijn Facebook pagina gezet.............


Vrijdag kreeg Hans van Dijk terecht en heel erg verdiend een lintje,
helaas  kon ik er niet namens de brandweer bij zijn,want ik moest s
morgens op wesley letten........




verder zijn we gisteren zaterdag even naar de stad geweest,Ger wil voor onder het zitje een draagbare radio/cd speler ,maar die goedkope hebben geen goed geluid en ik vond 60 euro voor een betere toch eigenlijk duur,ik vind dat we eerst nog wat rond moeten kijken,

misschien heeft iemand zon ding thuis die hem goedkoop verkoopt,want eigenlijk zijn die uit de mode,maar Ger is een muziekman en wil graag cd 's erin kunnen doen,dus een mp3 met boxen of gsm met boxen wil hij niet en zon draagbare radio kun je mooi iedere keer mee naar binnen nemen..Hij is geslaagd voor wat kleren en ik ook een mooie lange rok...........
Verder wilde ik nieuwe binnenplanten,dus hebben we nieuwe planten gekocht bij Coppelmans..mooi he,en een hele mooi hangplant...........




vannacht weer slecht geslapen,ik heb zon keelpijn,zit een virus in de lucht denk ik..dus maar weer paracetamol tegen de hoofdpijn en hopen dat het niet erger wordt...
Gisteren na het staden zat mijn sok aan mijn wond vast...........
resultaat:
Ach verder geneest het al best goed met die antibioticazalf toch..
Ik ben bezig met de vakantie en het gaat weer alle kanten op,we zaten al in arabba in italie,en dan door Zwitserland..............pffff
Even wakker worden Karin ,je hebt een kwetsbaar lijf ,en we hebben weinig tijd,1 week ,en ik wil niet teveel km per dag...........
Dus gaan we denk ik gewoon via snelweg heen naar zwarte woud,dan naar Oostenrijk,dit hotel heb ik wel al geboekt,omdat dat heel mooi ligt en al nu volgeboekt zit,we konden nog net 3 nachten terecht op een andere datum als ik eigenlijk wilde...
Daarna terug via zwarte woud en eifel  of Frankrijk en luxemburg,daar zoek ik wel voor hotels,maar boek niks,stel het is slecht weer,gewoon snelweg naar huis,hebben we toch nog wat te kiezen,ik maak gewoon meerdere routes voor meerdere opties........
En laat me eerst maar eens het meuterklup weekend meerijden en kijken hoe dat gaat met mijn lijf............
Ik was vorige keer vergeten te vermelden,dat onze Cv ketel storing had,jawel een sensor kapot,gelukkig zo gemaakt,rekening volgt......
Donderdag weer ct scan in Maastricht en dan 5 mei op Bevrijdingsdag de uitslag,ja ik weet het ,maar het ziekenhuis is gewoon open....
Nou tot volgende week...........
Hopelijk win ik het boek van Wim Hofman..
Ik wil ook onderzoek doen naar wietolie schijnt kanker te genezen,maar ik wil niet zomaar alles geloven dus eerst research en navragen of het mag in samenwerking met mijn medicatie,ik ga echt niet zomaar wat doen hoor.
Wat dat betreft vertrouw ik dan toch meer op de wetenschap.



Geen opmerkingen: