karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 17 mei 2015

11 tot 17 mei

Maandagavond waren Helga en Henk hier om naar mijn nieuwe motor te komen kijken,heerlijk buiten met de kachel aan nog gezeten.
Dinsdag ochtend bij Brenda geweest,was weer heerlijk...
Dinsdagavond gekaart en weer gewonnen.
Woensdagavond waren Paul en Mieke hier geweest en ook de motor even bekeken uiteraard...
knap menneke toch he..

Verder was het donderdag natuurlijk hemelvaart,we hebben buiten onkruid verwijderd en ik moest helaas stoppen ,want ik kreeg tijdens de inspanning weer zon hoofdpijn,hup twee paracetamol erin, en Terry Ger helpen terwijl ik Wesley in de gaten hield...
maar Rocky let ook goed op Wesley hoor
 Terry en haar zoontje aan het genieten samen


Dat zijn van die momenten dan baal ik als een stekker,pff ik wil zo graag alles meedoen en helpen,Ger wordt ook een dagje ouder en zijn rug is ook niet meer alles .
Maar ja ik doe wat ik kan.
Ik ben daarna toch ook maar even tijdje boven gaan liggen,daarna ging het wel,maar had het buiten koud,want ja mag niet in de zon he met die chemopillen..pfff en in de schaduw vond ik het te fris,dus nestelde me lekker op de bank.......

Vrijdag hebben we de rommel weggebracht naar de stort,skeelers heb ik verkocht voor 2,50 die roestige oude dingen hahahaha,wilde ze eigenlijk mee naar stort weggooien ,maar nu had toch iemand op marktplaats gereageerd,en zo heb ik dan toch weer bijna de kosten van stort terug ,die waren 4 euro..

Heb via marktplaats al paar dingen verkocht, mijn leren motorjas is al weg voor 50 euro, kleine ipad verkocht ,ik zeg goed bezig...
Daarna zijn we naar multimate geweest kijken hoe duur plexiglas is voor een wandje te maken bij de overkapping in het midden,66 euro per plaat is 1 meter breed en 2 meter hoog.............toen naar huis en met de motors naar Ritz ,kijken hoe duur is om zijwand te laten maken,2,55 breed en 2 meter hoog......pfff dan schrik je wel even 450 euro..................euhhhhhhhhh nee laat maar lekker open...
Dus wij naar Joppen,want Ger moet motorbroek,die leren is de sluiting niet meer goed van,hij heeft een hele mooie spijkerbroek met protectie gekocht.

Lekker weer terug via de kronkelweg van Heeze naar Lierop....

Zaterdag om half tien mijn motor weg gebracht naar de muk,
daarna pasfoto's laten maken met hele gezin,moeten nieuw identiteitsbewijs en paspoort aanvragen,want zijn bijna verlopen...en zelfs baby wesley moet een pasfoto eigenlijk belachelijk toch die geld dadelijk voor 5 jaar...wat een onzin eigenlijk maar ja allemaal geldklopperij...

Daarna lekker lamballen op de bank,en wat neuzen voor Ger voor zijn verjaardag wilde hij een shirt van xjr...en geslaagd,of hij nog op tijd voor zijn verjaardag binnen is??
Toen terwijl ik mijn nagels probeerde korter te vijlen,zei Ger je moet dat met dremeltje doen,zo gezegd zo gedaan,heeft hij ze korter gemaakt...
Ik ga deze week wel proberen in de aceton die acrylnagels eraf te krijgen,want ik vind het niks...

Daarna bij muk mijn motor opgehaald,alleen vering voorvork moet ik keer vervangen olie en vering die wat stugger is...
Verder goed nagekeken,benzineslang vervangen en natuurlijk oliefilter en bougies etc...
En als verassing had Muk mijn einddoppen rood gemaakt,zo lief van hem..
Mocht Monique zijn vrouw dit lezen,geef hem maar een kusje van mij..

Vergeten was ik om te schrijven dat we heerlijk samen bij de koffer bon hebben opgemaakt en samen tapas hebben gegeten.....
S avonds hebben we Gooise vrouwen 2 gekeken,die had Terry met punten bij Kruidvat gekocht,ik was best emotioneel bij die film,het was lachten en huilen,en waarom ik emotioneel was ?
denk omdat er weer een begrafenis was en dan denk je toch weer ..
ik ga dood............gelukkig denk ik dan daarna nog langer niet,
want ik heb er nog geen tijd voor hahahaha

Hieronder foto's die ik net heb gemaakt...zodat je ziet hoe mooi rood Joop de einddoppen heeft gemaakt.


zo is nu het totaal plaatje,zal misschien vandaag buiten eens weer foto's maken..
Nu weer even aan motor gaan wennen vandaag,omdat hij nu anders afgesteld is weer natuurlijk he
Nou op naar het meuterklup weekend,
hopelijk blijft het droog en wordt het niet te warm........
til next week..........dan pas verslag na het weekendje en aangezien we pas maandagavond terug komen,dinsdag verslag

Geen opmerkingen: