karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 31 mei 2015

laatste twee weken van Mei 2015...

zondag na lopen naar Ger zijn ouders daarna op de bank weer heel veel pijn in onderbenen....pff lopen zo ver is toch funest..

maandagavond heb ik bardienst gedraaid,was leuk om weer onder de mannen te zijn,maar  helaas s nachts wakker gelegen van de pijn in mijn benen en armen....ach ja het was het wel weer waard..(maar laatste keer geweest,wordt teveel kan het niet meer)

dinsdagavond verloren met kaarten.....

woensdag  gelukkig kwam wesly eerder thuis,want ik moest naar winkel,en lopend met kleine ,had ik niet zon zin in,en het was me toch af en toe heel slecht weer.....,
dus ook maar even langs Anne vd Vleuten geweest,die had voor mij namelijk een zwarte hoed gescoord,zon lief mens.....en ook nog eens kei goedkoop.



 


dus druk druk ....voorbereidingen voor motorweekend,en huis bijhouden ..
S Avonds kwam Sharon onze haren doen...

Donderdag weer slecht geslapen,nu wakker worden van pijn in schouders ,terwijl ik toch gewoon lekker lag,leek het dan net of ik hard aan trainen was zon brandende pijn kreeg ik dan,en weer krampen en spiertrekkingen hier en daar....
smorgens boodschappen doen,ook voor verjaardag van Ger en wat we meenemen naar weekend ....daarna strijken en relaxen en s middags samen met Ger alles rustig aan ingepakt...
en iets na half zeven kwam Dimphy voor foto shoot van de hele familie..
Benieuwd wat het resultaat gaat worden,daarna papa zijn verjaardag gevierd..
Vrijdag 22 mei ger zijn verjaardag
Zeer slecht geslapen,zullen toch wel wat zenuwen zijn voor de rit,vorig jaar had ik namelijk mijn ongeluk...maar goede stress is gezond toch...


we vertrokken vanuit het spitje met 12 motors en het ging goed,
we hebben onderweg natuurlijk tig stops gehad...

 tot we achterste groep kwijtraakten,en henk zijn gaskabel brak,gelukkig had ik van alles bij,en kon het gefixt worden voor nood...iets na zessen kwamen we dus pas aan bij het hotel.......het weer was perfect ,af en toe zon en niet te warm..

hotel van voorkant en garage zijkant hotel



s avonds heerlijk gegeten en het toetje de ijscoup was heerlijk...
daarna vuurtje stoken en er rondom zitten,want zonder was het wat fris..



ik ben wel op tijd naar bed gegaan,want morgen weer rijden..'
Ik had 1 grote weissbier gedronken na aankomst,maar voelde me al zo vlug aangeschoten en had s nachts natuurlijk weer maagpijn......

de kamer en het uitzicht op de tuin




zaterdag na het heerlijke ontbijt....



Met Theo en Loes en Adrie en Wijnand en Tonnie en Peer gingen we toertje maken van tegen 300 kilometers...........
smorgens allemaal verzamelen er ging een groep 128 km rijden en daarna naar de race kijken van auto's vlakbij op de heuvel..
een groep ging ik geloof 240km rijden en wij dan tegen de 300

alle motors verzamelen..........



.

tegen 5 uur terug ,waarna de groep die zaterdags vanuit mierlo was vertrokken ook aankwam........s avonds heel gezellig weer,naar weer goed gegeten te hebben,buffet met bbq vlees en soep........
omdat ik toch half uurtje had geslapen na het douchen,hield ik het s avonds wat langer vol....tranen met tuiten gelachen weer natuurlijk..
Vooral ook omdat Tonnie die kiespijn had,al medicatie op had en grote pullen bier en cognac en iedere keer als ober iets kwam brengen zei hij zet maar nee,ook al was het voor iemand anders bv groep van ons die buiten zaten...hij praten er op laatst echt voort naast,en de Muk deed hem na..hahahaha en Jose had er ook genoeg op

Zondag
Tonnie had nog teveel last en ging naar huis samen met Jose..
Wij gingen met een groepje rijden en een andere groep ging korte rit maken en naar race kijken vlakbij op de berg..
heerlijk boven op bergje aan de moezel gezeten.


s avonds schnitzelbuffet ook weer lekker en als toetje een chocolade mousse met slagroom...
s avonds bij vuurtje ,hoorde we jonge zingen jets gets loss....en de muk meteen eehh is da Chrisje....hahahahah allemaal weer in een deuk natuurlijk...

maandag

terug naar huis,de heenweg ging  best sloom met zoveel motors,
want je moet heel vaak wachten op de laatsten,want 12 motors kunnen niet altijd bij afslag mee afslaan etc en met inhalen ook niet altijd...
dus  werd de groep  in drieën gesplitst.........
Mathe en Agnes ,wij , Wijnand en Francie en Joop en Monique en Henk en Helga voorop.........
We zouden het vandaag waarschijnlijk niet droog houden.....ach ja terug naar huis maakt dat niet uit..
Maar we kregen de ene na de andere omleiding,en ten slotte ging mathe zijn band ook nog stuk,maar met behulp van mijn propje en joop zijn compressor gemaakt en daarna op een bergweggetje vol met keien en slijk hier en daar zijn we toch weer bij stop uitgekomen waar eerst groep ook was,
en een mooi tuintje in de buurt waar Ger ging zitten en Agnes fotos van hem maakte,dank je agnes,je ziet het hier niet goed ,maar was een dropje in het klein nagebouwt achter waar Ger zit

tweede groep hebben we die dag niet meer gezien alleen even toen we mathe zijn band hadden gemaakt en daarna niet meer......tis toch wat met die navigatie,
de ene zegt zo en de andere zo,en de ene weet het natuurlijk beter als de andere.....
afijn in de Ardennen kwamen we de eerste groep weer tegen en wij hebben er heerlijk (wel duur)gegeten...

daarna voordat we gingen aanrijden zag je al dat de kant die wij op moesten het heel donker was,dus regen,maar ja Ger en Ik waren er klaar voor,wij hadden onze regenpakken al aan........
En jawel na paar minuten goot het er werkelijk uit,en we moesten aan de kant,want Henk en Helga hadden zijn regenpak nog niet aangedaan........
Maar gelukkig duurde de bui niet niet zo heel erg lang.....
Daarna de snelweg opgegaan ,en naar huis toe,onderweg bij Geleen nog even gestopt............

en we waren volgens mij tegen 5 uur bij het spitje,want we stootte op de wielerronde,en moeste via sang omrijden....
Maar eind goed al goed ,iedereen weer veilig thuis.
Veel gelachen ,goed gegeten en fijn gereden.
Jammer van het geroddel soms,maar ja dat kan je natuurlijk met 27 man nooit voorkomen.......het was gezellig das het belangrijkste.......


26 juni gaan we met zijn tweeën  een weekend naar de eifel toe,
het is al geboekt en betaald,binnenkort de routes maken...
en in august week naar zwarte woud Oostenrijk en ? ben ik nog aan het bekijken,mischien Frankrijk...en volgend jaar....komen heel veel landen in aanmerking pff wordt een zware dobber om te kiezen..

Moe en voldaan naar bed
Dinsdag
Was weer vroeg wakker en dacht dat ik tien uur massage bij Brenda had,maar was dus om 13:00 uur dus maar eerst naar winkel boodschappen en daarna zijn we de motors gaan wassen bij Raaijmakers...gras gemaaid,en wassen tuurlijk...
toen naar Brenda en daarna
foto;s uitzoeken en koken.
Ik was gestrest,ik had bijna niet geslapen over dat ik  het eigenlijk toch te druk vind twee kaartavonden en maandagavond bardienst ,
en had besloten om die van donderdagavond op te zeggen,a zijn toch nog met zijn vieren,en b ik ken ze nog veel korter,mijn andere kaartclub,is mijn oude kaartclub en vriendinnen die ik al ruim 27 jaar ken en mee optrek,dus daar heb ik veel meer mee...
Maar het viel hun rauw op zijn dak,en nu ga ik proberen of ik 1 maal per maand leuk vind,das misschien een goed oplossing had ik nog niet zelf aan gedacht..
En Marion die wilde weer wat dingen hebben en Terry ging nieuwe auto kopen etc etc,ik was prikkelbaar en gestrest denk door de vermoeidheid,dus ik was eigenlijk niet te genieten door alles..
Na koken nam ik een hap uit de gehaktbal ,en omdat baby wesley niet meeat,
had ik meer zout toegevoegd,geproefd,
hmmm flauw dus nog meer zout afijn je kent het wel....(zout trok in de ballen)
Maar na die hap mijn God wat waren die ballen zout,ik keek om me  heen en Wes en Terry en Ger keken strak voor zich uit en ze zeiden niks, ze aten braaf door.......hahahahaha
Ik moest ineens heel hard lachen,want niemand durfde iets te zeggen natuurlijk omdat ik al zo chaggie was hahahahaha
 bla bla s avonds kaarten,Jeanny had 7,40 verloren pff ik maar 1,20
woensdag 
beter geslapen maar vroeg wakker weer.
naar winkel want moest nog witte kleding hebben en hawaii slingers...
naar Hema en jawel wit shirt kunnen scoren en witte trui,nu nog een witte broek,
nadat ik thuis kwam toch maar even naar Geldrop gereden en daarna gaan eten en strijken ..zo nu compleet klaar voor Toppers met mijn vriendinnen...
was weggestreken en nieuwe opgehangen,s avonds vergadering gehad was tegen 22:00 thuis,nog even boven op de laptop,kijken naar mooie locaties voor motorvakanties.......en moe maar voldaan in slaap..
Terry heeft hele mooie foto's gemaakt van wesley in bad...maakt nog mooiere foto's als officiële fotograaf maar ja



zon lekker ding he.............

donderdag 28 mei
vroeg wakker weer,want Ger had onze Rocky weer horen janken..die mist trixie heel erg soms.....ach ja toen ik even beneden was geweest ,hield hij op daarna ,maar ik heb niet heel veel meer geslapen,pas nadat Ger opstond weer even in slaap gedoezeld,om tegen 9 uur weer fris beneden te zijn,wat opgeruimd en naar Pieter mijn psycholoog ...weer even bij gekletst en wisselend humeur en vermoeidheid komen ook van de medicatie af..........over twee weken weer kletsen samen......
Daarna mijn boodschappen gedaan en nu even tijd inhalen om alles op te schrijven en foto;s op mijn pc te zetten........
Morgen Toppers ,Gerard heeft gisteren een ongeluk veroorzaakt en rosa appte me net dat rene zweepslag heeft,als het maar doorgaat..........tuurlijk wel
the show must go on............

Vrijdag 29 mei

Vroeg op want Terry moest werken,lekker even met kleine wesley wat gespeeld,tegen half tien in bed en ik in bad....en daarna nagels lakken,en toen kreeg ik zenuwen,pff zo lang geleden met de trein,als de uitgeprinte kaartjes maar goed zijn,en als we maar weten welke poortjes etc....
om elf uur kleine wakker gemaakt,en om half twaalf boterham gegeven en flesje melk....vlug in de box leggen even en nu me omkleden........en ik ben er klaar voor.
Ger had vrij gepakt om op Wesley te letten.
Rosa reed zelf en we waren mooi op tijd op het station...daarna in de trein en alles verliep soepel,bij de conducteur waren alle treinkaartjes goed gelukkig ...
Tegen twee uur kwamen we in Amsterdam Bijlmer arena aan...
meteen gingen we naar de Amsterdamse poort een winkelcentrum,maar het was best koud........en de dames wilde roken,dus wilden buiten zitten ,ik had gelukkig een wit shirt en witte trui en dan spijkerjas aan,dus was een beetje frisjes ,maar niet echt koud,maar Anita heeft s middags echt keer zitten bibberen van de kou,we hebben lekkere broodjes gehad en koffie en daarna naar even gewinkeld,en naar gedeelte gelopen waar een buitenveld was ingericht,maar helaas regende het inmiddels,dus dat viel helemaal in het water,veel mensen stonden onder afdak van arena aan de kant te bibberen.
Kreeg van Ger een whatsapp dat luier omdoen gelukt was hahahahahaha

Gelukkig hadden we alle drie een witte paraplu bij gekregen van Perfect Print..
We hebben nog tijdje op hoek bij een kroeg wat staan te swingen,
maar daar waaide het zo hard en werd het zo koud,dat we maar weer zijn aangelopen.
hoezo dikke kop door prednison hahahaha,maar kan wel goed vooruit,das belangrijker..
Tegen 5 uur gingen we ergens wat zoeken voor te eten,maar het was overal zo druk...............en we waren dus blij genoeg dat we ergens buiten onder tentje met gaskachel konden gaan zitten.........het eten volgde heel snel ,terwijl Rosa en ik naar de wc waren,dus was al een beetje koud ...............maar wel lekker....
Druk druk druk overal,ik denk als het weer had meegewerkt overal het dak eraf gegaan was,het nu al best gezellig overal,maar de erge kou en regen stompte alles af...
We moesten helemaal omlopen om bij onze ingang te komen,en omdat Rosa niet in lift durft pakten we de trap,maar er waren er zoveel,we zullen terug gaan en de lift pakken,maar ik was eigenwijs,dan moesten we helemaal terug.........dus trappen op en stoppen ik ging werkelijk bijna dood pfffffffff wat was ik blij dat ik boven was....Daarna heb ik rechts bij mijn ribben hele tijd hele erge pijn gehouden tot zaterdagmiddag en toen werd het iets minder.......
maar we zaten en bij bestellen van wijn was het een geen zoete maar zure...bah



heb ook filmpje van opkomst gemaakt,was mooi,en de muziek was heel erg leuk,
veel oude nummers en Engels...


stampvol..........zoals je ziet met verklede mensen allemaal feestneuzen...
Bijna aan het einde ,besloten we om vast naar station te lopen,met ons meerdere,om de trein te pakken naar Utrecht en daar overstappen.......
nou ja hadden gewoon beter alles af kunnen kijken en op laatst naar station kunnen gaan,want in Utrecht moesten we half uur wachten,om maar tien minuten eerder dus in Eindhoven aan te komen als dat we de trein van 00:48 vanuit Amsterdam hadden gepakt,maar ja tegen half drie waren we veilig thuis een ervaring rijker...........

Zaterdag 30 mei

Ik was al heel vroeg wakker,viel gelukkig weer in even in slaap,maar had pijn,dus maar uit bed om half negen om medicijnen te pakken..
Hele dag niks gedaan als bank gehangen,mijn lijf rust gunnen,van al dat geloop,nu zon pijn in rug vooral en benen beetje....
Heb heerlijk routes kunnen maken voor ons weekend met TT en voor onze motorvakantie in de zomer......
verder al informatie aan het bekijken over vakantie 2016 ,ja ja je kunt maar iets te doen hebben,het weer bekijken...........het is overal mooi,ik wil eigenlijk niet in te warme landen,want ik mag toch niet in zon.........maar regen hoeft voor mij ook niet.
Noorwegen wil ik eigenlijk,zo op het eerste uitzoeken is het best duur,maar ga nog even bekijken wat boot en overnachtingen kosten........
Kroatië is ook heel mooi..........maar zo warm in augustus...of we moeten later gaan in september of zo......afijn tijd zat om na te denken......
en dan ga ik niet nadenken of ik dan nog wel leef,ik ga ervan uit dat ik volgend jaar zonder problemen nog wel zeker moet halen......
Wil ik nootjes eten,denk wat zit er toch een hard stuk!!!!
en jawel weer een stuk kies eraf,nu zijn bijna alle kiezen half afgebroken,
dankzij alle medicatie bah bah
Ach ja in september heb ik controle afspraak bij Tandarts,kan toch niet veel aan gedaan worden denk ik.
S avonds tot half  twee s nachts films zitten kijken,en om twee uur aangereden om Terry van station in Helmond moeten afhalen,die hadden van Kruidvat uitje in de Efteling...
Dus ik was bekaf toen ik om half drie in bed ging..........en ik werd vanmorgen natuurlijk weer paar keer heel vroeg wakker,maar ben gelukkig weer in slaap gevallen,tot elf uur maar liefst een record!!!,dat komt eigenlijk bijna nooit voor zo laat..............maar na zo'n drukke week,heb ik het nodig.......
Nu ook weer heerlijk relaxen,straks in bad en vanavond uit eten met de familie bij Croyse hoeve in Aarle Rixtel ,gisteren waren Ger zijn ouders 55 jaar getrouwd...
 `Deze foto zit ingelijst en heb ik beetje van zijkant genomen....maar krijg je een idee
 mooi he

vanavond krijgen ze vergroting familie portret met lijst cadeau...

Nou een rustige week alleen maandagavond brandweer (was niet gegaan,veel te moe pfff) en dinsdagavond kaarten....pffff ik wil het niet meer zo heel druk hebben s avonds......
want ben eigenlijk voortaan graag thuis lekker op de bank........

Geen opmerkingen: