karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 25 januari 2015

slijm en pijn en receptie prins Gerald

Afgelopen week weer veel last van pijn,mijn lijf pffff mijn bovenarmen en onderbenen en dan
mijn rug en uitstraling naar mijn been,ik heb weer iets verkeerd gedaan of teveel.
Waarschijnlijk is dat bowlen toch niet zon slim idee geweest,maar toch wel plezier van gehad...
Gelukkkig was dat pijn in mijn been het ergste dan binnen paar uur rusten weg.......pfff


En dan die pijn op mijn borst en achter op mijn rug en als ik dan diep inadem...
en weer regelmatig last van slijm en bloed hierbij ...


En verder heb ik deze week plezier gehad met wesley ,
die het liefste al zoveel mogelijk wil gaan zitten




En in de kinderstoel tv kijken is ook leuk......
We zijn op 4 voedingen over gegaan en hij doet het supergoed,hij krijgt dus s avonds om 20:00 zijn laatste voeding tot de volgende ochtend 8:00 .....kei goed ..

Donderdag weer lekker gekaart en gelachen.....heerlijk is dat 


Zaterdag heeft Ger ons oude afdak afgebroken,hij had de pech dat het heel hard had gesneeuwd,
maar het is toch gelukt,want volgende week zaterdag moet hij de boei schuren en schilderen en dan vrijdags erop komen ze ons nieuw afdak al maken,
zo lang op moeten wachten,nu gaat het eindelijk gebeuren.....

eindelijk dat lelijk afdak weg wat er nu dus al 15 jaar bijna heeft gezeten...
was maar voor tijdelijk......hahahahahah tja geld is iedere keer naar andere projecten gegaan..


Effkes rolluik eraf slijpen..............







Groot rolluik weg,alles weg.......................plaats voor een nieuw mooi afdak..

en zo is het nu dus......






zondag 25 januari


Brunch en receptie Prins Gerald den urste


Wij kregen als kitnepper allemaal een onderscheiding met ketting.....




OOk Wesley onze jongste kitnepper was van de partij tot de grote drukte begon..


Ikke met wesley ,lekker op mijn gemak op een kruk.....


Ja ja Prins gerald geeft Wesley weer de fles...........


Hij wordt moe.....

Nu moe op de bank..............op naar een nieuwe week









Geen opmerkingen: