karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 18 januari 2015

2 e week januari druk druk kapen van Prins Gerald van Hoof

Zondag 11 tot zondag 18 januari...............

Deze week is zo druk verlopen dat ik echt niet meer alles weet,wat ik wel weet is dat nu zondag 18 januari ik moe ben en pijn heb,maar terug kijk op fantastische dagen,wat hebben we plezier gehad..
Ik ga wel mijn kaartjes van disco inferno verkopen,ik ga niet,kan nu al niet lang meer staan,en mijn spieren zijn zo vlug moe bah bah...geen zin in zo , dan blijf ik liever thuis....

Maar goed van maandag tot woensdag weet ik alleen nog dat ik maandagavond bij Eugene op zijn laatste oefenavond slachtoffer gespeeld heb.........en sinds wat langere tijd dus ook weer een op de oefenavond was van de brandweer............

Donderdag boodschappen gedaan en flink wat cola ingeslagen ,want ons kapersgroepje verdenkt ons medelid Gerald ervan dat hij de Prins der Spruwejagers gaat worden......
Hij zegt dat we eric de Koning moeten gaan kapen,we gaan daar gewoon in mee,maar uiteindelijk pakken we gewoon Gerald natuurlijk..
Hij wilde niet bij ons slapen en ging bij hun moeder slapen,eduardo en Ger zouden hem dan de volgende ochtend oppikken bij zijn ouders,want daar zou niemand hem vinden,hij werd namelijk door alle kapersgroepen gezocht,dat zegt ook al genoeg dachten wij........
Maar toen Ger en Eduado aan deur van zijn ouders stond om hem vrijdagochtend op te pikken zeiden die,hij is er niet hoor......schijnbaar waren hun gezichten hilarisch................gelukkig was hij er wel en hebben ze hem in de boeien geslagen..






Ondertussen had ik voor ons een lekker ontbijtje klaar staan..............
   HIj mocht laten zien dat hij van kinderen houd en mocht Wesley in bad doen...........



 En de fles geven uiteraard
 en boertje laten

daarna hebben we hem knap gemaakt om in het dorp boodschapen te gaan doen,
voor het ontbijt van zaterdagochtend.
skon he ons prinsesje.......

toen geboeid naar het dorp..



Daarna wat lekkere snacks gebakken en gebuurt en opgefrist....

En op naar de Brug voor te bowlen en te steengrillen....
Nou of het slim was onder de naam van de Berg te doen weet ik niet...
Maar goed we hebben het heel gezellig gehad en tranen met tuiten gelachen,en ik heb Ger bijna twee keer mond op mond beademing moeten geven omdat hij er van het lachen bijna in stikte hahahah,
de mannen hadden natuurlijk een kan bier en hun plaat vol vlees,en dat ging niet hard genoeg,dus had de ober er nog wat kooltjes bijgelegd ,roken heel de brug stond onder de rook,dat de melder niet is afgegaan snap ik niet,iedereen stond op en ging naar huis(was toch toevallig hun tijd die erop zat)
jongens jongens wan zooitje ongeregeld............
zou dit het koppel zijn???

 Jill draaide verkeerd om ,dus deksel eraf.....................gevolg zie foto hahahah


Trouwens er ligt friet onder..........





Pff en toen de jassen ophalen ,dat zijn toch geen jassen van adjudant en een prins...
Trainingsjas en kapote jas

Zaterdagochtend  ontbijt  met de kitneppers...
Terry had lekkere scrammbeld eggs gemaakt.......

Daarna ben ik de prinsencommissie eens gaan bellen................en gezegd dat we vanwege een te druk programma pas na 14:00 kunnen ,werkelijkheid was dat we dan pas compleet zouden zijn..
Tuurlijk kwamen ze pas tegen half 5..............
Ze hadden mij tot voorzitter gebombardeerd,maar behalve de kaas en worstjes,want ze komen daar toch mee rond,kregen we alle eisen.............
Allen blijf het jammer vinden van de bonnen.......
 Toen kwamen hun eisen,ze vielen me reuze mee,we mochten de ochtendjas laten vallen en kwamen overeen en tekenden deze..............pfffffffff nu maar hopen dat we de goeie hebben..

Daarna RUST...............pff ik heb heerlijk even geslapen,
Had trouwens nog telefoon van Eric de koning gekregen,dat de aanstaande Prins ons bij het bal wilde hebben..............pfff ja hallo dan zal het zeker wel Gerald worden..


Het was dus gewoon het juiste complete koppel wat op onze bank zat...........




Ja de fotos zeggen genoeg,we hadden de goeie eens een keer.............
Tegen 1:00 zijn we gegaan,ik was kei moe en Ger had last van maagzuur..........
En nu is het dus de dag na het prinsenbal,wat waren de afgelopen dagen leuk,en ben blij dat ik ze heb meegemaakt,maar ik moet toch meer op mezelf gaan letten,dit is te zwaar voor mijn lijf,die dus ook volop protesteert...........ik wil de prednison terug omhoog toen ging het veel beter......


Nou alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffff

.








Geen opmerkingen: