karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 4 januari 2015

Laatste week 2014 en eerste week 2015


2015......................................een nieuw begin
voordat het oud op nieuw was heb ik maandagavond 29 december eerst nog kaartavond gehad op de kazerne,
en dat ik meer rik was te merken ik was 9 e van de 20....
Even met Govert van de Mosselaar gebuurt over longtransplantatie etc en hij vroeg of dit door CZ wordt vergoed,ik weet dat niet en ga dat pas nakijken als het bijna zover is,om nu mijn energie erin te steken,en stel ze doen het dadelijk toch niet is zonde toch...
dinsdag 30 december op wesley gelet en naar winkel geweest..
En Ger en ik zijn even bij Coppelmans wezen kijken of ze nog een mooi kunstkerstboom hadden staan,maar er stond niet veel meer...
Woensdag 31 december ,
s morgens al heel vroeg op ik kon niet zo goed slapen,omdat ik maar aan denken was,moet kipfilet ophalen morgenvroeg zou ik wel genoeg hebben , alles klaar zetten achter ,hoe zullen we het gaan versieren etc....en moest om tien uur ook nog naar fysio tot elf uur,maar de kleine moesten we ook opletten.....
dus om acht uur was ik al bij de plus, de twee schalen kipfilet lagen klaar,maar twijfelde en pakte nog maar klein schaaltje met 2 kipfiletjes erbij...nou heb ik alles dacht ik nog,buggles voor Terry en pleisters voor Ger .
plastic bordjes en bestek en bakjes....ja nu heb ik alles...
Niet dus , want servetten had ik nog maar paar pfff even naar groepsapp appen ,gelukkig Thea neemt ze mee...
Ben ik thuis hebben we daarna over drinken,pffff   Terry der drankje vergeten,nou ja moet toch naar fysio fiets ik daarna wel langs plus....weer hihihihihi
Eert de hete kip vast klaar maken.......

Bij fysio was het me toch druk bah bah dan moet je wachten eer je op de fiets kan,heb ik zon hekel aan...
Iets eerder gestopt met fysio en vlug naar plus dacht haal ik meteen nog wat fris bij...
Thuisgekomen kleine verschoond en eten gegeven...
Ger had de stal ondertussen al warm gestookt,dus toen de klein te bed lag,gingen we beginnen met de motors eruit en inrichten...............
En nu ontdekte ik weer dat ik nog maar een 15 bekertjes had....maar weer naar groepsapp sturen,jawel Martine nam bekertjes mee.....
Frans en Anja kwamen haar drank en konijn afleveren...
Verder met inrichten en jawel het zag er gezellig uit.....s middags proberen te slapen,maar de kleine was steeds aan het brabbelen en dan stookte kinderen voor weer knallers af....maar goed heb toch even gerust....
Iets over acht kwamen Martine en Rob en Lotte..............en daarna druppelden de anderen binnen..
Het was zeer gezellig en leuk, ....
om elf uur hebben we hete kip en konijn gegeten en iedereen vond alles lekker.....
iets voor twaalf was Martine bezig met glazen te stapelen ,net zoals ze dat op tv altijd doen.
Maar we durfde het toch niet aan,want als het zou mislukken heb je een rotzooi...
hier haar creaties..




pff blijft  k..t als je geest  dingen wilt die je lijf niet meer zo goed kan...
Ook heb ik na zoiets meestal meer pijn,maar ja dacht het zal wel,dus soms stond ik op dansvloer en bewoog aan beetje met mijn bovenlijf en armen hihihih 
Hieronder wat sfeer fotos van het feest...
Eerte paar zijn van het begin,dat zie je wel is iedereen nog nuchter en meer blue hahahaha




Ja ja ze beginnen los te komen.......................




 Van vuurwerk heb ik helaas geen foto's ,maar Terry en Wesly haden echt heel mooi siervuurwerk..
Wesley en Lotten sliepen gewoon door tijdens de herrie...........dus die hebben helemaal niks gemerkt.
Half vijf was het ergens geworden, Henk en Helga waren pas tegen twee uur even gekomen en gingen tegen half 4, Theo en Loes en Frank waren er nog,frank ging ook,maar Theo en Loes hebben nog even mee gedanst,ochhh het is maar 1 keer per jaar nieuwjaar toch............
Ik heb niet heel veel wijn gedronken ,want kreeg weer maagzuur ,en bier vind ik voortaan zo vies,dus maar cola gedronken...

Volgende dag donderdag 1 januari  nou ja paar uurtjes later steeds wakker ,en om half elf had ik zon pijn,dacht nog ik ben ook veel te laat met mijn pillen paken, zo raak je wel helemaal uit je ritme , Ger was al op,en toen ik beneden kwam rook ik allesreiniger ,mijn lieve schat was al vroeg wakker en had alles al opgeruimd en de motors stonden al weer op zijn plek.............
Bij douchen ontdekte ik allemaal blauwe plekken op mijn arm en herindere mij dat ik aovnd daarvoor een lekker geurend bad had genomen,en ik jeuk hiervan had op mijn arm...
Hier het resultaat,je ziet het niet zo heel goed op de foto...


Daarna van 13:00 tot half drie bij mijn schoonouders geweest nieuwjaar wensen,de heenweg onderweg kwamen we nog Henk en Helga tegen en bij de terug weg Tonie en Jose die gingen te voet naar de wissen in helmond lopen voor een familiediner.....
Daarna even thuis slapen proberen......en vroeg naar bed gegaan..
Wesly is s avonds met Jasper mee gegaan en ging daar slapen.

Vrijdag 2 januari...........
Vroeg wakker weer ik sliep pas laat ,heb zon pijn aan mijn armen en onderbenen...
Smorgens zijn we  begonnen aan de zolder opruiming.....pff wat ik allemaal wel niet bewaard heb,
papieren en kaarten en noem maar op kleren van Terry toen ze klein was,we hebben weer veel weggegooid,en hebben weer meer ruimte ...
Maar nu wel veel kleding en papier etc.......pff moe van alles tussen door rusten en eten..
Alle uitzet spullen van Terry nu achter schot gedaan,want voorlopig zal ze toch wel geen huisje hebben...
Kerstboom gooien we ook weg,is van 1993 en hij is voortaan op....
Zo alles aan de kant.........maar wel pijn....dus slik ik al dagen dubbele hoeveelheid tramadol.

Zaterdag 3 januari
Weer vroeg op ,dacht dan kunnen we kleding mooi bij plus weggooien en glas en daarna boodschappen...Zo hebben we het ook gedaan,alleen ietsje later ,want Ger was iets later wakker.
Daarna heeft Ger alle rommel die nog over was, voornamelijk oud papier en nog kleding en de kunstboom ingeladen en naar de milieustraat gebracht..opgeruimd staat netjes.
Ik heb ondertussen gewassen en de was weggestreken,pff heb wel zon last van mijn armen...
Lijkt wel of er een vrachtwagen over mijn armen en onderbenen is gereden,..
daarna nog navraag gedaan waar we de gasflessen kunnen inleveren,maar hebben we statiegeld voor moeten betalen,en nu krijg je er helemaal niks meer voor terug ,belachelijk....moet je dus inleveren in de mileustraat,Ger doet dat van de week wel...is hij vanmorgen geweest..
Om 13:00 hebben we wesley naar zijn vader gebracht .
Omstreeks 14:00 kwamen Mathe en Agnes hier om de kratten bier en fris van Lidl op te halen en weg te brengen,dat statiegeld is nog van meuterklup , bij laatste feestavond is dat blijven staan.
ik kom zo weinig bij de lidl en normaal andere jaren werd voor feestavond alles gebracht en dag na feestavond alles weer opgehaald.............was eigenlijk beter geregeld dus....
Nu had ik zelf maar appje gestuurd naar Agnes van Matje...
Hebben gezellig nog even gebuurt en  over kappen gehad...
Had Wes besloten om ook maar zijn kleding uit te zoeken,pfff staat er weer een zak....
Eten gemaakt,eigen gehaktballen en spruitjes en aardappelen...
Daarna lekker op de bank,mijn armen doen zon zeer pfffffffff 
Films  gekeken ....
En weer een route gemaakt...





Nou 2015 je mag beginnen , hopelijk breng je een heel goed jaar ,
en krijgt Terry haar eigen huisje samen met Wesley en komt alles goed.
Hopelijk blijven mijn longen ook  dit jaar goed en gooit de DVN of spierreuma geen roet in onze vakantie naar ?....

Zondag 4 januari
Ger heeft weer heel erge last van zijn voeten hij heeft weer jicht....gerhum daar komt  hij ook niet meer vanaf,gisteren had hij port gedronken wat Jose over had gelaten,maar nu zon pijn dat we denken dat daar misschien toch net iets in zit dat de jicht triggert.

Nou heb ik sinds gisteren(zaterdag) dat mijn linkerduim en wijsvinger beginnen te trillen,je ziet het niet heel erg goed,maar van binnen voel ik het wel goed en kan ze dan ook bijna niet bewegen.

Nou op naar de volgende week..................





Geen opmerkingen: