karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 28 december 2014

kerstdagen

Afgelopen week de drukte voor de kerst,

hadden  afgelopen zondag de buggy in elkaar gezet en dit was het resultaat ,
inclusief regenkapje ,zonder de voetenzak...



maandag weet ik zo niet meer..
dinsdag drukke dag eerst fysio tot 11;00
om half twaalf naar apotheek
tien over twaalf afspraak bij Dokt Jansen en mijn nieuwe huisarts Karin Steenbakkers
Euthanasie verklaring doorgenomen en afgegeven....
Dat ik mijn verklaring altijd kan wijzigen ,en dat als er iets is ik altijd bij mijn nieuwe huisarts terecht kan,ze leek me heel meelevend en aardig,de tijd zal het uitwijzen of we klikken...
Dat ik dokter Jansen zal missen is een feit....ik heb haar alvast een lekker afscheidscadeautje gegeven..
10 januari bij haar afscheidsreceptie doneer ik geld voor haar uitgezochte goede doelen.
Ze vind het trouwens  heel erg goed van mij dat ik zelf onderzoek doe en heb gemaild in verband met longtransplantatie met mijn soort..

daarna om half twee me laten verwennen door Brenda ...
en toen weer koken...

woensdag boodschappen en op wesley letten.. en beetje in huishouden ,
en ik heb nadere informatie opgezocht over mijn type longkanker en longtransplantatie ,toch komt bij meer dan de helft de kanker weer terug ....pfff en sommigen overlijden tijdens de operatie of door afstoting...
en sommigen leven toch zeker zon zeven jaar daarna.....

deze hieronder heeft dezelfde soort als ik,helaas heeft hij vanaf juni 2014 niet meer gereageerd..

http://2newlungs.blogspot.nl/search?updated-min=2006-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2007-01-01T00:00:00-08:00&max-results=23&m=0


en hier wat sites met onderzoek erna:

http://www.annalsthoracicsurgery.org/article/S0003-4975(12)00941-1/fulltext#/article/S0003-4975(12)00941-1/fulltext



http://www.medical-library.net/content/view/553/41/

http://www.ucsfhealth.org/pierre.theodore


Eerste kerstdag

Ik en Ger  hebben gekookt voor 8 personen en op het menu stond:

Jamies Olivers ham
vis met saus
gekookte aardappelen
krielaardappelen
aardappel gratin
witlof met ham en kaas
boontjes met bacon

en zondagse soep.....

en als toetje ijstaart met slagroom en cappuccino met amaretto..


het was heerlijk en de surprise hebben we ook weer lol gehad..

even wat fotos




Wesley was uiteraard ook op zijn kerstbest...






skon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

                                                    FAMILY PICTURE


Pff wat ben ik toch weer opgeblazen van die prednison bah bah...
Heb weer heel veel last van mijn spieren die vlug verzuren en verkrampen..


Tweede kerstdag is wesley naar zijn vader en familie gegaan ,en wij zijn naar de film de Hobbits gegaan,geweldig wat een mooie film weer...jammer dat het nu echt af is..

Zaterdag

sneeuw sneeuw heel veel ...heel de dag,
Ons afdak in het midden is onder de sneeuw bezweken...
Wesly en ger hebben ons tuinset er maar vlug onderuit gehaald....



Terry moest om kwart over zeven beginnen,
Ger heeft haar weggebracht en ik heb wesley verzorgt ...verder hebben ger en ik zitten bekijken op websites wat we ongeveer kwijt zullen zijn voor een nieuw afdak.....
savonds macaroni gemaakt en film gekeken...

Zondag ( nu vandaag) straks komen Gerald en Rosita gezellig kletsen...



Nou op naar het nieuwe jaar .....hopelijk een heel goed jaar..
Met oud op nieuw vieren we samen met zon 21 personen en 3 komen na 1:00 nog even aan..
wordt weer een gezellige drukke boel.....ik ga hete kip maken voor 13 personen...

en iedereen neemt iets mee,een soort van Amerikaans oud op nieuw feest.....

TOT VOLGEND JAAR hihiihihih

Geen opmerkingen: