karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 13 oktober 2014

verhuizing , stress en emoties....

Donderdagavond 9 oktober

Ik was toch gaan kaarten,en blij dat ik dat gedaan heb,even helemaal ergens anders over hebben,
en mijn gedachten naar andere dingen..


Vrijdag 10 oktober 

ik weet niet meer wat ik gedaan heb,in ieder geval fysio,en ik heb zon pijn weer laatste dagen,heb pijnstillers maar verdubbeld,want hier meer doen en loop nu meer met terry en de kleine,en lopen krijg ik daarna en tijdens het lopen gewoon meer last.......pfff wat een lijf..
Boos ben ik eigenlijk op mijn lijf die mij steeds meer in de steek laat bah bah ...
Ik heb vrijdagavond nog mee geholpen in huis van Terry en thomas ,want zaterdag gaan alle spullen over....

zaterdag 11 oktober

de Verhuizing,thomas had een grote bus gehuurd bij bo rent,en ik ben s morgens in het huis gebleven en heb de stopcontacten etc afgedaan..


helga de zus van Ger was komen helpen,en 2 kameraden robert en Chris om de beurt van Thomas
Smidags is Terry daar naar toe gegaan en heb ik op wesley gelet,pfffffffff ben echt voort bekaf
en als ik alleen ben met wesley dan kijk ik hem aan en denk ik ,
zie ik je nog opgroeien ??
wat zal ik allemaal nog met je meemaken,hou oud wordt ik,kan ik straks nog leuke dingen met hem doen,of is mijn lijf dadelijk heel vlug op.........emotioneel wordt ik ervan..
Bij die gedachten rollen de tranen over mijn wangen...
Ik heb geprobeerd om een foto van wesley te maken terwijl hij lacht,hij lacht zo mooi namelijk,
maar het is nog niet gelukt...
maar wel deze die is ook mooi:


savonds had thomas shoarma en pizza betaald........hmmmm lekker

zondag 12 oktober

ik ben ieder ochtend heel erg vroeg wakker,en s nachts ook vaak,dus s morgens zeg ik meestal tegen Terry ga nog maar even slapen,ik let wel op wesley...
Ze hadden weer woorden gehad samen,ik kan daar echt niet meer tegen,ik weet niet wat ik daar  aan kan doen.
Gelukkig hadden ze toen ze om 17:00 terug kwamen alles uitgepraat,nu waren ze alleen geweest en dat is goed,is ook een stress alles bij elkaar,ikke ongeneeslijk ziek,en kleine gekregen,een huis gekocht,hier tijdelijk inwonen,en dan nog alles kopen en huis schoonmaken etc...........
En Terry die vind het zo moeilijk dat ze uit huis gaat,dat ze alles achter moet laten heeft ze moeite mee..
Ik heb thuis bedje wat ik voor wesley gekocht heb,samen met Ger in elkaar gezet,en gepoetst ..
ziet er kei gaaf uit....





s avonds is Terry en thomas en Chris en Amanda wezen opruimen,dames aan de poets en de heren kasten in elkaar zetten......rust ...adem in adem uit,alles komt goed..

Maandag 13 oktober

vroeg wakker weer,nu al om half vijf,tegen zeven uur weer in slaap gevallen en om kwart voor acht wekker,want ik moest de auto naar Raaijmakers brengen..
Dus hup wassen eten en aanrijden,daarna naar huis toe lopen en langs plus boodschappen,maar ze hadden natuurlijk nog geen hamlappen ,dus zei al ik kom straks wel terug.......
Met Terry  toen om tien uur weer terug naar winkel,want die moest toch nog spullen bij Kruidvat,en wesley huilde terwijl hij pas tegen elf uur zijn volgende fles mocht..
Ik zeg kom dan lopen we nu gewoon vast aan naar de winkel,hij valt wel in slaap,
en jawel hij viel meteen in slaap,en we zijn naar kruidvat,hema en de plus geweest.
Ondertussen had de Raaijmakers garagebedrijf twee keer gebeld,1 keer met wat er allemaal moet gebeuren,en de andere keer,om te vertellen dat bepaald onderdeel pas morgen binnenkomt,dus ik morgen de auto pas terug heb..........oke..
Terwijl we naar huis liepen zegt terry mam je telefoon gaat,ik wordt echt doof ik hoorde werkelijk waar niks...........
Het was Anita mijn vriendin,of ik welsy  (onze wesly) kon komen ophalen,want hij viel steeds flauw,had te weinig gegeten en was moe......
OOOhh ik  heb geen auto,ik kom hem wel brengen zei anita,
geruhmmm wat zag hij wit,ik zei vanmorgen nog toen ik terug van de garage kwam,ben je wakker,ja riep hij,maar dat was niet,en dan gaat hij vlug naar het werk zonder zich tijd te gunnen om fatsoenlijk te eten.......en tja dan kan dat wel eens mis gaan,
Hij heeft een boterham  en verse soep van gisteren opgegeten,ja ik weet het noem het dan geen verse soep meer.....
Woensdag komen ze van oro ivm hulp voor hem,ik weet nog niet hoe of wat,maar dat zie ik woensdag wel......pfff ik loop wel over van alles wat er op het moment gebeurt en geregeld moet worden..
En dan hebben we Rosita ook nog beloofd om mee te gaan kappen de toekomstige prins,wel leuk,maar ik wil eigenlijk ook graag met Ger een weekendje naar Rome,en met carnaval zou eigenlijk wel perfect zijn,kost dat minder geld,en wil dat zo graag,waarheen maakt me dan geeneens veel uit,als we maar samen weekend weg zijn keer........


Volgend jaar met Pinksteren met meuterklup mee,twijfel ik ook nog erg aan,want is toch heel veel geld en nu ik zelf niet rijd vind ik er minder aan.........en dan ga ik liever relaxed met Ger en de kids bv een keertje naar center parcs van dat geld,lijkt me keigaaf met Wesley dan is hij al 8 maanden dan begint het leuk te worden......
En zo gaat mijn brein de hele dag door met malen over van alles en nog wat,ben een boek aan het lezen,
nou ja tenminste dat probeer ik tussen de stress en drukte door
STEL JE GAAT DOOD ,HOE REGEL JE DAN JE LEVEN? van Pauline van Munster,
er zit wat in,toch raar dat ik me bezig moet houden met de dood,en me afvraag hoe die nieuwe huisarts is die de mijne gaat vervangen,ga ik wel een klik hebben,die moet me tenslotte euthanasie geven dan tegen die tijd.............vragen heel veel vragen ,..
Wat wil ik nog allemaal graag doen ,meemaken en hoe vaak ga ik nog bv kerst meemaken,of verjaardagen allemaal van die dingen waar je je normaal niet druk over maakt....
Hoe lang zou ik nog hebben...............................
Vanavond bij brandweer maar weer afgemeld,want ik met oppassen dus en ik heb ook rust nodig......
ik wil rust..........ik wil niks ik moet genieten ik moet genieten,maar kan ik genieten,ik geniet,maar geniet ik echt pffffffffffff mijn geest moet rust,maar hoe ........????

Zo nu eerst zo heerlijk in bad,en zondigen ik ga lekker een geur in bad gooien,ook al mag het vanwege mijn huid niet..........
dan daarna naar Brenda los.............
http://www.massagemierlo.nl/

hopelijk kom ik wat tot rust..........ik ben gewoon rusteloos door alles,ik weet me niet te gedragen ,wat moet ik doen ...................gewoon doorgaan met leven en net doen of ik gek ben...........dus kop in het zand..............


Geen opmerkingen: