karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 21 oktober 2014

druk druk druk......en telefoon van AZM , 14 tot 21 oktober

Pff waar moet ik beginnen ,de afgelopen week heel druk geweest met het overhuizen van alles van Terry  en Wesley naar hun nieuwe huisje..

Maandag 13 oktober was ik naar Brenda gegaan en heb daar een heerlijke massage gehad,
ik voelde dat het klikte en dat is belangrijk,wel de hele nacht wakker geweest van pijnen door heel mijn lijf..........



Dinsdag  14 oktober ,
fysio zoals gewoonlijk en mijn auto opgehaald pffffff pittige rekening,maar ja heb de auto voor Maastricht echt hard nodig en wil dat hij goed is,Terry en ik hebben huisje wat leefbaarder gemaakt al...

Woensdag 15 oktober

S Ochtends kwam iemand van ORO om naar hulpvraag van wesly te komen luisteren.
Wesly zou al een jaar geleden een onderzoek naar zijn autisme krijgen en dat is nog steeds niet gebeurd,dit allemaal naar aanleiding van het onderzoek vorig jaar of hij in de toekomst zelfstandig kan gaan wonen..
Nu zit er in Mierlo-hout dus toch iets waar hij onder begeleiding kan leren op zichzelf te wonen,ze gaat het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn wesly  is nu 25 en het is beter voor zijn ontplooing om op zichzelf te gaan een keer..........
dus wordt vervolgd....
S Avonds kwam de bank van rosa, rosa had geregeld dat Luc Verbakel en Maikel en Stefan en zijn vriend de bank hier zelfs binnen kwamen zetten hoe lief.........jongens bedankt...

de bank staat heel mooi,en zit heerlijk.....(na schoonmaak zet ik foto erop)



Donderdag 16 oktober

na weer naar Eindhoven het handencentrum te zijn geweest,boodschappen gedaan en thuis relaxen..
s avonds nog wat in huis bij Terry en Thomas geholpen..
Ger en Thomas ook nog wat klussen natuurlijk....

Vrijdag 17 oktober

s morgens belde Maastricht mij van neurologie, ivm met mijn zenuwziekte DVN(dunne vezel neuropathie) ze hadden toen ook DNA onderzoek gedaan naar 3 ...genen??

gelukkig geen erfelijke vorm ,maar 1 test liet wel afwijkende zenuwcellen zien,maar dat was een toevalstreffer zei ze,had niks met de DVN te maken,en ik hoefde daarvoor niet naar neurologie terug.

pfffffff ik ben echt afwijkend haahhahahaa alang blij dat er niks erfelijks uit is gekomen..

Yes alle spullen en kleding van Terry en Wesley kunnen over nu....
s avonds nog mee geholpen met van alles en Ger had Theo Kuijpers gebeld omdat er een groep van de stoom steeds uitviel...........
Chris en Amanda kwamen nog even op bezoek,en daarna bleek dat ze uit hun auto die hij open had gelaten spullen waren weggehaald ,cadeau wat ze net voor haar verjaardag had gekregen en dure jas en sleutels pfff Terry voelde zich meteen al minder op haar gemak daardoor....

Zaterdag 18 oktober

Weer heeft Ger geholpen , alle rolgordijnen opgehangen en verwarmings aftimmering.
Van Heugten had ook nog moeten komen omdat de verwarming het niet meer deed,
bleek de thermostaat beveiliging in te zijn gegaan ,omdat er teveel lucht in systeem zat,dus gelukkig probleem zo opgelost..
,Theo had s middags de fout ontdekt,Thomas had een blauwe en zwarte draad bij elkaar gedaan hihihihih ach ja probleem opgelost..
Wesly en ik en baby Wesley waren naar hun toe gelopen en hadden er zon 40 minuten over gedaan pffffff bekaf,en na 10 minuten krijg ik zon benauwd gevoel op mijn borst.....ik lever in,maar wil nog zo lang mogelijk juist wel doen wat ik dadelijk misschien al gauw niet meer zal kunnen..
s avonds had Terry lekker soep gemaakt en hebben we voor het eerst haar servies gebruikt..











wordt echt heel knus al he







Zondag  19 oktober 
zijn we op de fiets gegaan het was 22 graden heerlijk weer dus,daarna nog even in de bruut gewandeld.........

nu sprong nadat we de wasmachine hadden aangezet weer de stop eruit steeds......pff
Gerald van Hoof als redding maar gebeld en die kwam maandagavond..

Maandag 20 oktober
Terry voelt zich dus niet op der gemak,het gaat te snel allemaal,dus ze komt nog even thuispaar dagen thomas vind het goed en kan zo nog wat dingen afmaken..

maandagavond heeft Gerald een wasmachine uit 2009 gegeven aan thomas en Terry,wat een lieve mensen hebben wij toch om ons heen..........
behang besteld online ,de ene kant stenen en andere kant wordt planken....




Dinsdag 21 oktober

krijg weer de kriebels donderdag weer scan pfff
ik hoop nog zo lang te leven,vanmiddag had ik fysio en Terry was even naar het huis,want thomas had van die moeder een nieuwe tv uitgezocht en die kwamen ze brengen

al met al weer een veeeeeel te drukke week ........hopelijk meer rust binnenkort

donderdag weer naar ziekenhuis voor ct scan en volgende week dinsdag uitslag...






Geen opmerkingen: