karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 5 oktober 2014

24 september tot 5 oktober ...druk druk

Woensdag 24 september
Rosa is op bezoek geweest en had hele mooi kleertjes bij,

donderdagochtend 25 september kwam Martine Raaijmakers op kraambezoek ook weer met een mooi cadeautje
en  ikke op foto met Rocky en Wesley






vrijdagavond 26 september kwam Rosita en Gerald en Jill met cadeaubon voor prenatal.
Het werd een hele gezellige avond vol met lekkere dingen...

Zaterdag 27 september de dag waarop eigenlijk mijn zus jarig zou zijn......maar helaas al in 2006 met 44 jarige leeftijd gestorven aan ook longkanker..
Dus een kaarsje aangestoken.
Sávonds vierde mijn schoonzus Helga haar 50 e verjaardag in Cafe de Muis in Geldrop..




Ik had speciaal een mooi cadeautje laten maken door Esther van t 'klumpke
Het was heel gezellig,maar jammer dat we niemand kende.
Heb even gedanst alhoewel ik dan meteen weer pijn heb,ach ja so what






Wesly had een pet uit New York bij en Ger zette die bij mij op en maakte een foto....
zie er best goed uit nou ik gestopt ben met die prednison.............


Zondag 28 september
 weet ik niet meer wat we gedaan hebben........ik geloof gewandeld  en Ger heeft zaterdagmiddag even alleen motor gereden.
ik ben zo moe en de pijn pfff ik doe teveel maar ja.............dan maar een extra paracetamolleke  bij mijn tramadol...

Maandag 29 september
We zijn naar het consultatiebureau gegaan,en jawel wesly woog 3975 gram en hij mag dus over naar voeding om de 4 uur en 120 cc hebben en geleidelijk aan naar 150 cc

s avonds  rust ik ben zo moe......
begint toch spannend te worden de uitslag van pet scan  vrijdag...

Dinsdag 30 september
s ochtends naar handencentrum en kan ervoor kiezen om spalkje nog 4 weken hele dag om te houden,of naar plastic chirurgie,omdat wijsvinger toch heel erg krom blijft doordat pees noet goed hersteld,ik zie na zon hele lange tijd al spalkje om gehad te hebben het niet meer zitten dat het geneest,en denk dat de chemopillen het misschien  ook beïnvloeden ,dus kies voor de optie naar de plastisch  chirurgie,dus afspraak  met huisarts maken voor verwijzing na brief van handencentrum aan arts...
Donderdagochtend een afspraak gemaakt,want woensdag gaan Terry en ik staden en wesley natuurlijk .
Helaas is mijn eigen huisarts  op vakantie to 15 oktober,dan maar iemand anders...
Trouwens heb ik al verteld dat mijn huisarts er na 30 jaar mee uitscheid...pff heb ik zon goede band mee,en over euthanasie gehad,en nu moet ik aan iemand anders gaan wennen,daar baal ik wel echt van...
Na thuiskomst kwam Francis op kraambezoek,ze is assistent filiaalmanager van Kruidvat Helmond..
s middags naar fysio en winkel.

S Middags  heeft Wesley wesley de fles gegeven,en s avonds Opa, want Terry en thomas waren weg.





Woensdag 1 oktober
Terry en ik gaan voor het eerst met wesley naar de stad,even wennen hoe het allemaal past in de auto,maar het ging heel goed,en we hebben heerlijk lang kunnen shoppen en bij paul en riet wat gegeten..
Toch vermoeiend en pijnlijk dat lopen,maar het gaat nog best goed vind ik zelf dan he...




 We hebben alle winkels gehad die we wilden,ik heb verschillende rode korte lederlook jassen aangehad,maar die vallen allemaal klein uit...bij c&a had ik er eentje maat 44 pfffffffff die paste wel goed,maar die vond ik iets minder mooi,was wat langer en niet die dwarsstrepen op de mouwen..

 s avonds naar oma want die verjaarde.............en daarna thuis op de bank pfffffffffffff ben zo moe ,
van al die drukte en ook gestrest van alles eigenlijk..

Donderdag 2 oktober

naar de huisarts was een invalster,ik zei dat ik even had getwijfeld,omdat ik me even had afgevraagd of het nog wel zin heeft die operatie?
want ja hoe lang leef ik nog,maar ze zei ook je wijsvinger is wel lastig...dus ja

Mijn nagel komt hopelijk wel goed anders pech gehad..
daarna is Ger ook naar dezelfde dokter geweest hij had zon last weer van zijn voet,spier of pees overbelast geruhm steeds  weer die voeten van medicijnen of???

Nou en twaalf uur weer lunchen with my friends,
de  eerste donderdag van de maand gaan we lunchen bij de koffer.
Zo kunnen we elkaar weer op de hoogte brengen en ik mijn stress kwijt...
Heerlijk toch zoiets wat kan dat klein uurtje een mens toch goed doen..
rosa en Anita bedankt voor jullie aandacht ,wat ben je toch druk zei Rosa,
pff stress thuis en morgenvroeg uitslag pet scan en wat  ik  nu uiteindelijk aan auto immuunziekte  heb...
Vlug boodschappen gedaan en weer koken...s avonds weer  heerlijk rust,natuurlijk geef ik regelmatig mijn kleinkind de fles ...wat een lekker jong is het toch om op te eten...

Ik heb trouwens zaterdag nadat ik  op kanker .nl had gekeken wat ik aan de stress /pijn kan doen gezocht naar reflexzonetherapie , en dat wil ik dan dadelijk 1 keer maand gaan doen,

http://www.rezoth.nl/home.html

vond er eentje lekker dicht bij huis en heb maandagmiddag 6 oktober een afspraak,ben benieuwd.

Verder  heeft Jasper  kameraad van onze Wesly zon mooi foto van hem op Facebook  gezet die hij in New York heeft gemaakt dat ik hem jullie wil laten zien...
onze Wesly

Gaaaaf  he....ze  hebben onwijs veel foto's gemaakt maar deze vind ik zo mooi gemaakt..


Verder moest ik het van mijn vriendinnen even wat rustiger aan  gaan doen,
En waarom laat je Terry niet een keertje koken..........,kan jij even rusten op bed boven.
Oke zo gezegd en gevraag aan Terry tuurlijk deed ze dat .
Ze had  lekkere bami gemaakt....



Vrijdag 3 oktober

Vroeg op en omstreeks half acht aangereden,ik heb gereden want Ger had last van zijn voet,
Eigenlijk zou ik alleen gaan,maar Ger was nu toch vanwege zijn voet thuis,dus een luisterend oor meer kan nooit kwaad....Het was druk op de weg,tien voor negen melde ik me bij de balie.
Ik zou als eerste aan de beurt zijn,maar werd pas tien voor half negen onderhand geroepen door de immunoloog/internist  Dkt Potjewijd.. (tja rare naam he,maar een hele leuke vrouw)

Eerst   moest ik mijn verhaal weer helemaal vertellen van 2010 hoe alles begon dat men eerst MS dacht bla bla bla, daarna   heeft   ze me helemaal onderzocht,en toen vertelde ze,dat de pet scan geen sarcoïdose aanwijst,en nadat ik over uitzaaiingen begon zei ze nee,niks te zien buiten plek op je linkerlong,hmmmmm  vreemd zeg ik ,want mijn soort zie je eigenlijk niet op de pet scan,dat bevestigd mijn vermoeden dat de longarts al een keer over adenocarcinoom heeft gehad nog meer,die zie je wel op pet scan.......hmmm weer wat te vragen eind oktober bij de longarts...
Ik heb PMR ofterwijl spier reuma zegt ze ....ik moet weer met prednison gaan starten 10 mg en  nu bloed prikken en over 4 weken samen met bloed prikken bij oncologie ook weer en dan 4 november terug komen,en afhankelijk bloedwaardes prednison omhoog/omlaag.....

http://www.reumafonds.nl/informatie-voor-doelgroepen/patienten/vormen-van-reuma/polymyalgia-rheumathica-pmr


Nou of het dat is twijfel ik na het lezen op internet toch aan,want ik heb juist pijn veel bij het gebruiken van mijn lijf,en wel wat opstartpijn ,maar een half uur echt niet...
ach ja volgende keer eens goed spreken met haar,nu was ik te afgeleid of ik uitzaaiingen had,en met mijn gedachten bij de longkanker..
Nou wezen bloedprikken en weer naar huis rijden,en op Wesley gaan passen,want Terry en Thomas moeten naar de notaris om drie uur......dan krijgen ze de sleutel,dus ben benieuwd hoe het huis er van binnen uit ziet..

hun nieuwe mooie badkamer douche en wc en bad en nog aparte ruimte voor wasmachine en droger en badmeubel...


Nou  daarna dus samen met Ger en Wesley naar het huis om te gaan kijken,viel me niet tegen,vond het best groot.....

Wel veel schilder en tex werk......maar  komt goed.
s avonds  is Terry naar bioscoop gegaan en Thomas naar winkel en het huis,wij hebben op Wesley gelet en Voice of Holland  gekeken  ...daarna  moe te bed...


zaterdag 4 oktober

Ger en Thomas zijn naar Praxis gegaan om verf etc te kopen,en wij  zouden er tegen 13:00 zijn om dan lekkere boterhammen met gebakken  ei af te geven en nog even te kijken..
Dus nadat Wesley de fles had gehad  zijn we er naar toe gegaan,met nog wat spullen die ze nodig hadden.
Ondertussen   waren ze bezig alles af te plakken in het huis....veel werk

Terry en Wesly  in het nieuwe huisje..

Daarna terug naar huis en heb ik gezorgd dat er heerlijk eten op tafel stond om half zes...
daarna lekker relax en film gekeken...

Zondag 5 oktober

Met zijn drieën  zijn ze vanmorgen  vertrokken,
Ger en Thomas en Terry ,Terry wil toch mee texen,
En ik denk dat  als ze goed naar haar lichaam luistert ,  ze dat best kan,
Het is bijna 5 weken geleden de keizersnee dus dat moet lukken..
En ik heb nu even de tijd om mijn mails tye bekijken pfff en deze blog bij te werken,dus terwijl ik tussendoor Wesley de fles geef en verschoon en weer in bed leg,heb ik in fases nu geschreven en foto's erbij gezocht...
ik ga toch proberen of om dingen op te schrijven of om iedere week trouw te schrijven,maar ben soms zo druk en te moe om als ik rust heb om nog wat te doen......misschien nu ik de prednison  slik dat het weer beter gaat...
Vanavond kraambezoek van Mathe en Agnes ,






Geen opmerkingen: