karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 15 september 2014

genieten..........steeds minder last van de bijwerkingen

Ik was helemaal vergeten las ik om wat komische details van die nacht die Terry en ik samen deden te vertellen.
Terwijl Terry Wesley op bed namelijk zijn schone luier aandeed,plaste hij alles onder hihihihi,'dus ik bed verschoond..daarna  terwijl ik hem op aankleedkussen verschoon,poept hij alles onder terwijl ik aan het wisselen was van luier,
toen lekker flesje gehad,til ik hem op uit Terry's armen komt er een golf flesvoeding over me heen,dus wij lagen weer in een deuk ........sorry mijn concentratie is soms helemaal weg en dan wil ik van alles opschrijven van wat ik heb meegemaakt en dan vergeet ik weer de helft hahahahah..

donderdag 11 september tot zaterdag 13 september:

Alles gaat zijn gangetje het wennen aan de baby en alles gaat al steeds beter,toch twee gezinnen nu in huis,dus met koken etc. toch anders,maar het gaat goed...
Donderdagavond had ik weer kaarten met Wilma,Martine,Helga en Anja we gaan ons de brillenclub noemen hahahaha,want of we hebben een leesbril of we dragen een echte bril,maar allemaal brillen tijdens het rikken..
Helaas ging het chips eten etc nog niet zo goed donderdagavond dus honger lijden hihihihi.

Veel bezoek geweest weer,
Mathilde is geweest een vriendin van me die ik al heel erg lang kan..........

en Helga een andere vriendin van me


en familie van thomas de overgrootouders van Wesley en tante en oom en neefjes uit Zoetermeer,
kortom hij heeft al heel wat bezoek gehad de afgelopen tijd en de kaarten blijven binnen komen,
maar ook voor ons als oma en opa,allemaal bedankt ervoor..
Verder gaat alles zijn gangetje en lijkt met de bosbessensap en de lidocainegel er verbetering in mijn mondklachten te komen gelukkig..

Zondag 14 september
De meuterklup had een rit,we zouden eigenlijk niet meegaan,maar toen ik beneden kwam had ik echt zon drang om te rijden euuuuuhhh ik bedoel dan maar achterop te gaan zitten,het zou mooi weer worden,en dan konden Terry en Thomas en Wesley een keer met zijn drietjes alleen zijn..
Dus ik enthousiast naar boven Ger wakker maken,en gelukkig zei hij oke dan..
Want nu moet hij wel mee anders kan ik ook niet hihihihih
heerlijk ontspannen achteropzitten genoten van de vrijheid en de geuren en vooral als Ger dan eens heel hard optrekt..
Alleen het laatste uur kreeg ik me toch jeuk op mijn hoofdhuid en in mijn gezicht,dacht dat ik er gek van zou worden en wilde onderweg bijna mijn helm afzetten,brrrrr ik denk te lang in de zon geweest en ik had natuurlijk weer eens niks bij aan crème slim Karin.....
En ik was best moe,dus na de rit niet naar tapperijke gegaan maar meteen naar huis...

Ochtend stop mooie xjr he.............



Op de veerboot wachten op elkaar,we pasten er niet allemaal tegelijk op ,het was erg druk..


de lunch in Duitsland ,
heb maar soep gepakt,met brood,maar zelfs het brood deed nog pijn aan mijn tong...


Maandag 15 september:

Eerst wat gepoetst en toen gerust,daarna voor het eerst met Terry en Wesley naar buiten in de kinderwagen,naar de plus en het Kruidvat




en s middags naar het consultatiebureau om te gaan wegen..
En jawel ondanks dat hij minder eet toch aangekomen,
hij weegt nu 3305 gram...... dus weer op zijn geboortegewicht van 3300 gram..
en we dachten dat hij 80 a 90 cc moest maar hij hoeft dus maar 70 a 80 cc,
Terry gaat maandag een cursus van 3 maandagen volgen is goed voor haar zelfvertrouwen..
Heb trouwens nog niet verteld dat wesley spruw heeft ,dat is een schimmelinfectie die veel baby's krijgen,morgenvroeg gaan we samen naar dokter Janssen.......
Verder krijgen ze nu toch 4 oktober de sleutel,even was er sprake van een vertraging van 1 maand omdat de verkopers zelf dan pas in hun huis konden,maar Thomas had een vergoeding gevraagd als ze een maand later er pas in konden,en dat wilde de verkopers niet betalen,dus krijgen ze 4 oktober toch de sleutel.......maar beter ook voor hun eigen ,hebben ze hun eigen huisje en privacy..
zo dat was het voor even.
Vandaag is mijn tong weer minder gevoelig,dus de medicijnen om de andere dag slikken werkt wel,ook voor mijn ontlasting want die is nu weer hard...(erg genoeg soms auww)

Geen opmerkingen: