karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

woensdag 2 juli 2014

weer zeer slechte nacht door zenuwen,en telefoon van Maastricht

01-07-2014 15:42
Gisteren zou ik eigenlijk bardienst gaan draaien,maar had absoluut geen zin,ik wilde eigenlijk niks...
Heb met Ger voetbal gekeken duitsland tegen algerije tot half 1 ,dacht nog nu zal ik wel goed slapen...
Maar nee hoor nog zeker uur wakker gelegen en tegen 4 uur tot 6 weer wakker geweest.......
zenuwen zijn toch een raar iets,alhoewel ik alles best goed kan handelen,heb ik met uitslagen echt de laatste tijd de kriebels..

Ik voel mischien wel gewoon dat het niet goed zit,ik heb bij diep ademhalen zon raar gevoel,kan niet uitleggen lijkt of mijn adem dan een tree lager gaat of zo.
Maar goed tegen 8 uur wekker pffffffffff want jawel moet tabletje tegen botten weer slikken,mischien dat als ik met prednison ben gestopt ik hier ook mee kan stoppen...
Hoe laat zal ze bellen (vrouwelijke longarts heb ik he)...goed ik ga gewoon hotels zoeken voor het zwarte woud en weekend 2015..
plots is het ineens 5 voor tien,vlug op de fiets naar de fysiotherapie,
daar begin ik meestal met 20 minuten fietsen, na 20 minuten fietsen kijkt danny mijn enkel na,hij denkt dat ik toch wel geluk heb,
en dat de banden niet echt gescheurd zijn maar bovenop de spieren zijn de vezels van kapot en korter geworden,door oefeningen moet het goed gaan komen.
Na de fysio even naar hema ik wil een andere fitnessbroek of rokje,maar ze hebben niks,even bij kruidvat haarverf halen en terwijl ik iemand tegenkom en net aan het vertellen ben dat maastricht mij vandaag belt gaat de telefoon privenummer.....pff denk ik aub niet hier in de kruidvat,
jawel Dkt Dingemans, We hebben gisteren u besproken in het team,en we zien toch duidelijk uitzaaingen in uw linkerlong daar hebben we het al over gehad he,en we gaan toch met chemopil starten,daar hebben we ook al over gesproken.
Kunt u aanstaande donderdag om elf uur naar het oncologiecentrum  komen?
Tuurlijk zeg ik ,oke dan zit er buiten mij ook een verpleegkundige bij ivm uitleg over bijwerkingen etc...
ik wilde dingen vragen,maar voelde me niet op mijn gemak ik dacht dat vraag ik donderdag wel...........

ger gewhatsappt en nog vlug boodschappen bij plus gedaan ,
kwam de buurvrouw tegen,ook maar verteld hoef ik die al niet te appen..
en toen naar huis.............ger vroeg moet ik nu ook naar huis komen,
neeeeeee donderdag mee gaan en vrij pakken is belangrijker.
Iedereen die meeleeft een appje gestuurd,
heb liever dat ze het van mij persoonlijk weten als van de roddels namelijk en is kleine moeite,
kopieeren en plakken..........
waarom geen operatie eigenlijk oppert manlief en daarna ook wat vrienden............
tja volgens mij omdat bij uitzaaingen je niet meer geopeerd mag worden,het alleen nog maar allemaal levensverlengend is....??
allemaal vragen die we donderdag weer kunnen stellen.
donderdag vragen en nog eens vragen......
maar 1 ding is zeker,waarom is eindhoven en geldrop niet eerlijk geweest tegen mij ?????
heb tijdje op bank gezeten was en voelde me toch verdoofd,ik wist het wel,maar nu krijg je de bevestiging en dat komt dan toch hard aan...
Nou terry kwam thuis en die heeft mijn haren geverfd,ik had mooi mahonierood uitgekozen,wist dat het niet echt rood zou worden door mijn donkere kleur,
maar eigenlijk zie je er bijna niks van ................ach ja
hopelijk slaap ik vanacht wat beter 
vragen aan longarts zijn in ieder geval:
Waarom geen operatie?
Levensverwachting gemiddeld met mijn kankersoort?
wat als die pillen niet helpen of uitgewerkt zijn???
Is er nog genezing mogelijk ? of is alles nu alleen nog maar rekken.......jaren natuurlijk he daar ga ik voor,
heb in gedachten dat ik de communnie (ongeacht of ze dat doen) van mijnkleinkind nog wil meemaken.....



tot donderdag met meer nieuws

Geen opmerkingen: