karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 30 juni 2014

afgelopen twee weken,leuke dingen gehad en weinig slaap

30-06-2014 11:22
Pff vannacht weer wakker gelegen van half drie tot half zes........maagpijn en pijn aan linkerheup en bovenbeen,
en dan weer pijnscheuten in voet,mijn voeten en handen branden weer als een hel,
stres maakt alles weer erger....die pijn pff had gisterenavond de tramadol maar niet gepakt ivm paar glazen wijn,
maar mijn gewrichten en spieren pffffffffff ik wordt er soms zo moe van moe van alles.
Want eigenlijk wil ik dansen en springen en sporten en........dat kan niet zonder gevolgen.
Afgelopen donderdag gezellig met Helga naar stad geweest,ja ikke en statten,ik begin het shoppen te leren,
misschien omdat ik nu denk ach ja god weet hoe lang ik dat nog kan doen,leuke dingen kopen en eten zijn mijn geluksmakers op het moment,
want motorrijden kan nu nog even niet.
S Nachts natuurlijk weer wakker van pijn overal.....ach ja

Maagpijn is denk ik van gisteren toch teveel wijn drinken denk ik,heb zon vier glazen met ijsklonten op
(waren wel grote glazen).
Mijn lijf kan niet meer tegen teveel alcohol..
22 juni een gezellige familiedag gehad op de brandweerkazerne,
wat gebuurt met Liesbeth en Miriam etc....toch denk ik dat de meeste mensen het moeilijk vinden om met mij te praten,
ik merk dat men niet weet wat men moet zeggen,en het blijft  vaak heel oppervlakkig helaas.
Is ook moeilijk ,want soms heb ik geen zin om te antwoorden hoe het met me gaat,want eerlijk gezegd weet ik dat het goed bedoeld is,
maar ik hoor niks anders meer.........en ik heb gewoon geen zin om altijd antwoord te geven,want ik vind het vervelend soms om te zeggen dat ik eigenlijk baal van alles en dat ik eigenlijk mijn kop in het zand wil steken en er niet aan wil denken allemaal,dan is het beter te handelen voor me.
en bij de vraag hoe het gaat met mij,wordt ik weer geconfronteerd ermee.........alhoewel nu natuurlijk ook het motorongeluk die vragen opriep hoe het nu ging etc.......
Wat heb je nou nog niet gehad zei iemand.............ik zeg ik :nog niks gebroken,innerlijk dacht ik maar ik had liever een paar breuken gekregen als die stomme longkanker.......maar goed zoiets zeg je niet,dat denk ik dan maar.
Ik baal er ook van dat iedere keer wat is met mij,was er maar niks dan hoefde niemand niks te vragen en dan kon ik of dieper over mijn leven en de kanker ingaan , of over gewone dagelijkse dingen praten........
Mensen ik geef zelf wel aan of ik wel of niet op dat moment over mijn ziekte wil praten.
Maar ontwijk me niet,ik heb toch niks gedaan en ben gewoon nog dezelfde karin met dezelfde gevoelens,alleen mischien wat emotioneler en ik denk soms meer na over het nut van het leven en hoe lang ik nog mag blijven genieten van alle mooie momenten........


Gisteren 29 juni voetbal gekeken  bij Anne vd vleuten en we hadden bbq van de Meuterklup,
was echt gezellig,maar vooral de locatie sfeervol ...
Gezellig wat gebuurt met jose en een beetje gegeten.
Ger en ik houden allebei niet zo van bbqen........gelukkig heeft nederland gewonnen dus zaterdag vervolg.

blijf maagpijn houden, zou het toch ook van zenuwen komen??
 Want morgen krijg ik telefoon van de longarts uit Maastricht ,ben zo benieuwd wat ze van de laatste scan vond..
en wat ze nu als behandeling voor gaat stellen en en en en...
En heb toch nog paar vraagjes,wil de gemiddelde prognose weten van mijn soort hoelang die overleeft hebben?
Kan ik echt niet meer genezen?
Slapen is op het moment een ramp,ik wordt iedere nacht wakker,ik heb de amitriptyline weer keer geslikt,en dan slaap ik meteen beter,maar dan ben ik ook suffer en droge mond etc en dan heb ik twee medicijnen met gele sticker en dan mag je niet rijden,dus maar weer gestopt ermee.

Vrijdag avond heeft Sharon Knippenberg mijn haren kort geknipt,ze had een model  nodig in de kapsalon in Beek en donk thanks kapsalon en Sharon.
Het resultaat mag er zijn,lekker pittig kort


nog aan het twijfelen of ik de highlight erin laat en het donkerbruin,of dat ik ze zwart ga verven......

Ach ja morgen weet ik meer,vanavond bardienst met 1 hand weliswaar wat betreft spoelen,want mijn spalk mag niet nat worden,
en stoel erbij zodat ik niet te lang hoef te staan............efkes weer verstand op nul........
Heb nu maar wat gepoetst en zit nu op internet te bekijken naar motorhotels,
maar ik kan me eigenlijk helemaal niet concentreren,mijn gedachten dwalen iedere keer weer af,
en het huilen staat me steeds meer nader als het lachen...............pff rot kanker
Zaterdag moet Holland weer voetballen en dan is het Kennedymars en vieren wesly zijn verjaardag..
Terry der buikje groeit heel goed,zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan,ze gaat gewoon maar hier bevallen,want ze zijn wel op een huis aan het bieden,
maar voordat alles rond is zijn we zo weer twee maanden verder.



Maar voor nu................spanning ik voel heel mijn lijf in de stress zitten voor morgen,vrijdag krijg ik ook telefoon van Maastricht en dan van de internist/immunoloog over afbouwen van de prednison en of ik nog scan of zo moet...maar dat vind ik niet zo spannend,..

Geen opmerkingen: