karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 21 juni 2014

woensdag 18 en nacht op vrijdag en vrijdag 19 juni 2014

20-06-2014 17:50
Nou woensdag  18 juni

om half tien kwam Helga van der Ham mij halen,
We zouden even bij motorkledingoutlet in Eindhoven gaan kijken,en daarna naar handencentrum want ligt bijna in dezelfde straat..
daarna naar Geldrop want ik moest bij chirurg komen voor uitslag van mammografie,

eerst zijn we nog vlug bij de mc Donalds in Geldrop een cheeseburger en mc kroket wezen eten.
Nou van den broek was weer heel vlug zo van nou alles was goed tot volgend jaar tot hij vroeg waar mijn verwondingen vanaf kwamen,want hij rijd zelf ook motor.....we stonden ze dus met afspraak voor vorig jaar zo weer buiten.....en toen naar huis,ik geloof dat het al tegen half vier was,maar was een gezellige dag voor herhaling vatbaar..
thanks Helga voor het rijden...
woensdagavond toch gehuild terwijl ik heerlijk tegen Ger aan lag,dat strelen is dan zo fijn,
dat ik dacht als ik sterf wil ik ook zo gestreeld worden en door Ger..
Ik ben en blijf positief ,maar als je bedenkt dat je misschien bepaalde dingen niet meer mee gaat maken,
dan heb ik het er ook wel ooit moeilijk mee hoor,ben tenslotte toch ook maar een mens ook al kan ik er goed mee om gaan..
Voel me toch soms heel alleen in die kankerzooi als ik  het zo mag uitdrukken,
niemand die komt praten met me,misschien komt dat wel omdat iedereen denkt dat ik zo sterk ben,

maar ook sterke personen hebben af en toe een schouder en luisterend oor nodig.....

Geen opmerkingen: