karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 13 juli 2014

hoofdpijn ,misselijkheid en niet kunnen slapen


13-07-2014 04:23
Daar zijn we weer ...werd net tegen drie uur wakker,heb nog uurtje proberen in te slapen,maar helaas.
Nacht van vrijdag op zaterdag werd ik wakker met hoofdpijn ,viel weer in slaap om daarna weer met hoodpijn wakker te worden,
maar naar beneden gegaan en paracetemol gepakt twee stuks,ik heb het omdat ik al van die weeige hoofdpijn had gevraagda of ik dat mocht..
Na dat water drinken en tabletjes nemen twee keer naar wc geweest,gelukkig niet zo heel dun.
Maar ik was ook misselijk en rond acht uur overgeven,nou ja er zat niks in,dus enige wat eruit kwam was slijm en wat licht roze bloed,
dat zal wel van keel een wondje zijn of zo bedacht ik me,dus no panic...
Na weer even op bank geslapen te hebben,nog steeds hoofdpijn dus nog maar 1 tabletje...
Na nog tijdje liggen op de bank kwam ger tegen half 10 naar beneden ,hij had mij horen overgeven....
langzaam aan zijn we op de toekomstige babykamer nog wat kasten gaan verplaatsen en schilderspullen etc naar boven brengen,
tussendoor iedere keer even op bed uitrusten en dan weer wat doen , terwijl ger nijntje aan het schilderen was,heb ik met pauzes tussendoor,onze slaapkamer gepoetst,en de badkamer en was opgehangen.
Tussen de middag lekker rawazie gegeten (das ei met ui en tomaat door elkaar geklutst).
Post was geweest van Maastricht 22 september petscan en 3 oktober uitslag bij internist en of ik ivig infusen ga krijgen.
Nu eindelijk tegen half vier was het klaar,ik had tv en internetkabel met schilderstape vastgeplakt,maar ja die k...plakband liet dus los,
morgen kijken voor tairaips of zo...
het resultaat mag er zijn nu nog maandag de meubels in elkaar zetten en zondag gordijn tussen babykamer en hun slaapkamer..







Daarna maar even weer op bank geslapen en nog steeds hoofdpijn pffffffffffff
ik dacht ik slik maar weer 2 paracetemol,en als dannog zo erg blijft ga ik het oncologiecentrum maar bellen,heb een nummer dat ik 24 uur per dag kan bellen er is altijd iemand aanwezig ook een longarts ,omdat ze diensten draaien............toch een heel fijn gevoel.
Maar ik val liever niemand lastig.
Eindelijk ging een half uur hierna de hoofdpijn bijna helemaal weg.
Verder gisteravond tijdens lezen rond te toren een advertentie van vd kerhof,en voor ik het wist zat ik op zijn website over begravenis en creamtie naar prijzen te kijken.......maar nog wat bij sparen zeg ik tegen ger,hij lijkt er niet echt over te willen praten...
En toch wil ik dingen gaan regelen en klaar hebben,want van lotgenoten heb ik ervaren dat je op het laatst hieraan je energie beter niet kan verspillen,
ik kom op een site van archos in eindhoven ik sla wat dingen op ik ga het binnenkort eens uitzoeken,
mij maakt het helemaal niks uit of ik nu begraven of gecremeerd wordt...
We hebben daarna nog een film gekeken en daarna voetbal en naar boven verder kijken,
tegen half 1 gingen we dus slapen en nu net dus om drie uur was ik weer wakker.....
Ik blijf maar maalen in mijn hoofd ...en alhoewel ik normaal overal wel het positieve van in zie,kan ik dat soms nu niet.
en heel eerlijk gezegd ,
Ik had twee vriendinnen van me wel verwacht,ik heb 10 dagen geleden te horen gekregen dat ik in stadium 4 zit en niet meer te genezen ben,
en ik heb ze nog niet gezien,maar heb ze eigenlijk wel nodig!!
En daar baal ik heel erg van .ik ga niet bellen of appen van kom even aan.
Als het andersom was geweest dan had ik dezelfde dag nog aan de deur gestaan,
daar zouden ze niet om hoeven vragen.
En ik snap dat het voor hun mischien ook hard aankomt,maar kom dan even aub...
die steun heb je dan gewoon even nodig,want wat heb ik nu aan familie?
helemaal niks geen moeder of zus meer die me komen steunen....en toen dacht en zei ik ook,als ze zijn voortaan goed bij tegenwoordig,dat was in 1989 en in 2006 ,maar helaas moesten zei de strijd al na eenhalf jaar staken....
Ik heb toen lang gedacht als ik ook kanker krijg , dan geen chemo,ik wil niet de laatste maanden van mijn leven doodziek zijn.
Maar nu denk ik daar momenteel nog anders over,momenteel wordt ik bijna oma en kan iet wachten om die kleine hummel op te zien groeien,
dus voorlopig doe ik alles eraan om maar langer te leven,todat inderdaad de Bijwerkingen te erg worden..
Wat gaan de weken en maanden zo vlug voorbij,ik ga van het ene onderzoek en andere onderzoek en leef van uitslag naar uitslag,
iedere keer weer nu heb ik 31 julki weer inmijn gedachten uitslag ctscan hopen dat het medicijn aanslaat,en zo verstrijken de dagen en uren en minuten met ziekenhuisbezoeken en bijwerkingen en denken aan de kanker en over doodgaan en ....gedachtes iedere keer weer..
pff ben blij als het donderdag is,gesprek met pshycholoog of hoe je het ook noemt,ik raak verstrikt in mijn gedachtes
Als die kleine er dadelijk is heb ik heel wat afleiding,nu kan ik ook dingen voor motorvakanties uitzoeken etc,
maar mijn aandacht is er niet echt bij de laatse tijd....ik dwaal iedere keer af met mijn gedachtes...
jezus man het is al licht en bijna zes uur.........pff ik zal toch maar even gaan proberen te sapen zo..

Oh ja ger heeft trouwens een bagagerekje op zijn motor,ik had bij 4bikersandbikes gevraagd en die hebben dat bersteld en vrijdag bij ger meteen op de motor gezet.........nou slaap wel...........en hopelijk gaan mijn hersens even in ruststand

Geen opmerkingen: