karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 11 juli 2014

donderdag 10 juli controle maastricht

11-07-2014 10:16
NOu noogmaals alles opschrijven net bij het einde voordat ikalles had opgeslagen,windows update FIJN!!!grrrrrrrrrrrrrrrrr

Woensdag natuurlijk laat in bed,pas tgen twee uur,want na voetbal nederland argentinie moesten we wesly nog bij joey ophalen.
Dus tegen twee uur lagen we pas in bed,en rond drie uur ergens werd ik wakker van mijn whatsapp,
normaal wordt ik daar niet zo vlug wakker van,
maar nu nam mijn moederinstinct denk ik de overhand,want het was terry die kon niet slapen met haar dikke buik.
Geruhmm ja behalve wat adviezen of troosten kan ik niks doen,ze zal toch iets erop moeten vinden zelf,want het duurt nog wel 9 weken..
Om kwart over 7 ging de wekker behhhhhhh geen zin om op te staan,maar ja Maastricht staat op het programma.
Dus hoppa wassen  en aankleden,en Helga van der ham op gaan halen die mij gezelschap zou gaan houden.
Kwart voor 9 reden we aan,en iets na 10 uur kwamen we aan,het laaste stuk was wat drukker ivm vakanties denk ik..
Nou stond ik op het oncologiecentrum voor de een dichte deur van het bloedprikken,euhhhm en nu??
Gelukkig kwam er een verpleegkundige langs die vertelde dat ik mijn labpapieren gewoon bovenop in het bakje moest leggen,
ik zou dan in het ontmoetingscentrum geroepen worden als ik aan de beurt was.
Helga en ik namen plaats in het mooie ontmoetingscentrum ,koffie etc konden we nog niet pakken,want die waren ze toevallig aan het bijvullen.
Na 10 minuten konden we koffie pakken,ikke cappuccino en Helga chocolademelk..
mevr vd berg en jawel ik was aan de beurt met bloedprikken,in het kamertje vroeg de VP hoe laat ik een afspraak had,ik zei elf uur...
oei zei ze als de uitslag van het bloed maar op tijd binnen is,het was namelijk inmiddels al half elf,ze had iemadn gehad die moeilijkt eprikken was dus dan loopt het meteen uit.
Volgende keer is het beter als ik anderhalf uur vantevoren kom..
Na het bloedprikken hebben helag en ik nog effkes gebuurt en toen was het tijd om naar de wachtruimte van dokters en verpleegkundig te verkassen.
maar tegen half twaalf nog niet naar binnen geroepen,maar ik had mijn Vp en longarts wel al zien lopen.
Tien voor twaalf kwam de Vp melden dathet wat uitliep omdat het lab een storing had,en ze daarom de uitslagen van het bloed nog niet konden zien..
Dus Helga en ik gingen maar weer terug naar de ontmoetingsruimte.
Helga ging maar even naar buiten voor te roken (je rookt zo wel minder he hihihi)en te plassen en ik heb maar weer een capacino gepakt,alhoewel de smaak vankoffie vooral ik weet niet het smaakt me niet zo goed meer..
Daarna kwam Helga terug en wij weer kleppen over van alles...toen kwam de Vp ons ophalen en konden we eindelijk de kamer in...

Nou bijwerkingen :  
ik  heb matige diarree en  begin  nu ook huiduitslag te krijgen dus dat even laten zien..
Het begint ook al in mijn gezicht ,alleen als er witte puntje op komen moet ik de rosea gel licht erop tippen.
                                       

Ik moet goed blijven smeren om mijn huid soepel te houden en moet proberen de zon te vermijden,
hoedje of zo kopen,iets met lange mouwen aan en 
insmeren met een hele hoge zonnefactor.
Tegen die weeige hoofdpijn mag ik paracetemol nemen..
Verder voorlopig nog niet laten masseren met olieen etc geen sauna etc....
Eerst de komende weken nog afwachten wat er aan bijwerkingen gaan komen.
daarna moet ik zelf maar gaan uitvissen ewat voor mij het beste werkt ,wat betreft mijn huid etc bla blabala..
Nou na het meten van mijn bloeddruk 97/76  ,hartslag van 74  en gewapend met onderzoekspaperassen en afspraken naar de afsprakenbalie.
Ctscan krijg ik weer over twee weken,krijg ik een oproep van thuis,dan 31 juli op uitslag komen eerst bijlongarts ende mijne isw op vakantie dus ik krijg dokter Schoenmakers en daarna weer naar verpleegkundige..
Nou inmiddels was het half twee en onderweg zijn we nog even gestopt om een broodje te eten bij een benzinestation,net of we een motorrit aan het doen waren hihihihi..
Eindelijk thuis tegen kwart voor die ergens .........helga bedankt voor je gezelschap..sorry dat het uitliep.
Ik wilde eigenlijk meteen boodschappen gaan doen,maar pfff ik was bekaf waarvan denk ik dan ik heb alleen maar gereden en gezeten en gezeten..
maar goed ben even tot vier uur op bed gaan liggen..
Daarna om half vijf samen met mijn schat boodschapen gaan doen,wesly gaat tot zondagavond naar joey en terry at ook niet thuis,
dus ik heb lekker wokgarnalen in knoflook met sla gegeten en ger worst op de botherham..
daarna weer paar keer op wc natuurlijk..
En nog lekker even op de bank liggen,want om 9 uur kwamen er wat van de brandweer hier vergaderen,
 en na wat buurten en kletsen om half twaalf naar bed..pffffffffffffff bekaf 
Vanmorgen bij het idee van koffie kreeg ik al tegenzin,want gisterenavond smaakte hij echt heel vies bah bah....
ik die zon koffieleut is geen koffie hoe kan dat nou,dus ik heb maar lekkere thee met een smaakje gedronken..
Nu op naar het weekend ,de babykamer Nijntje erop laten schilderen door Ger,wat opruimen nog en dan kan maandag  Ger en Thomas alles in elkaar zetten.
Want woensdag komen ze naar de kamer kijken,ik ben benieuwd.
Verder heb ik volgende week donderdag een afspraak met psycholoog .
Ik ben er toch wel heel eg mee bezig op het moment,alhoewel ik van de ene kant denk,kop in het zand karin en pas als het einde nabij komt treuren.
Denk ik van de andere kant,hoe lang zal ik nog hebben,hoe hard zal het gaan,wat zal ik nog meemaken????
vragen allemaal vragen die door mijn hoofd spelen,hoe oud zie ik mijn kleinkind worden etc..
Ik ga de komende maanden wel al alles gereed maken wat betreft mijn dood gaan,nakijken hoe en wat met verzekeringen etc..
het plan de la campanje kan maar klaar liggen,ik ben hier de regelaar en ik wil ger niet aan zijn lot ovrlaten als ik er ooit dadelijk niet ben.
En dan denk ik weer.pff hee kom op je bent er nog zeker ruim 8 jaar..........hoop ik.......
Ik heb wel minder slijm ,dus zou het een teken zijn dat het aanslaat???
Nou allemaal een fijn weekend,ik heb nog zitten denken om motor te gaan rijden,maar wil het niet verpesten en vind 3 augustus belangrijker,

dus mochten we zondag gaan rijden dan ga ik wel zolang achterop bij ger....met mijn dikke kont hahahahahah

Geen opmerkingen: