karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 5 juli 2014

4 en 5 juli 2014 twee maal iresa geslikt

05-07-2014 13:39
Zaterdagochtend 5 juli
Twee maal heb ik de iressa al ingenomen , en heb alleen wat maagpijn en paar keer krampje in buik gevoeld,maar ja of dat daar perse vanaf komt??
Dus voorals nog geen echte bijwerkingen.
Net met ger boodschappen gedaan voor wesly zijn verjaardag,we vieren het in besloten kring met alleen onze familie en 2 vrienden van wesly..
en we kijken natuurlijk voetbal samen en mischien daarna nog de kennedymars..
Ger en ik zijn ook even naar het kruidvat geweest om alle spullen voor mijn huid te halen van neutral,
ik mag namelijk niks meer gaan gebruiken waar parfum en alchohol in zit.....en bedacht ineens shit en haargel dan?????

Er ruikt niks bah bah dat vind ik echt niks eigenlijk maar goed gelukkig nu ook deo ook al ruikt die niet lekker ,als ik maar niet ga stinken...

Vrijdag 4 juli
Mathilde al een heel oude vriendin van me is  smorgens op bezoek geweest,
een beetje onwenning want bij mij dringt het nieuw nog niet echt door.
En om over de dood te praten nu.........moeilijk is alles toch
Afgelopen vrijdag heb ik de fysiotherapeut Danny verteld hoe het ervoor stond en ivm de medicatie en bijwerkingen ....
ik meen te zien dat zijn ogen vochtig werden,maar ja dat zou ik andersom ook hebben..
Savonds zijn ger en ik uit gaan eten bij het tapperijke want het was heerlijk weer en allebei de kids waren niet thuis,dus hebben we heerlijk genoten van het lekkere terasweer en het eten en drinken,nou ja ik drink maar geen alchohol,
kon er de laatste tijd toch al niet tegen .
Lucien en nancy kwamen even bij ons zitten ,iedereen kijkt toch wel raar op blijkbaar dat we gewoon doorgaan,
en moeilijk wat te zeggen en zo natuurlijk
anderen zouden mischien met rode huilogen thuis op de bank zitten,maar ghelukkig hebben we daar nog geen last van,we hebben er even over gepraat ook met carel en tinie,maar hun zeiden ook dat het inderdaad lijkt of het niet over jezelf gaat,en als er ooit iets is zijn we altijd welkom.
Daarna naar mathe en zijn nieuwe vriendin agnes ,en henk en helga om te motorvakantie te bespreken.
We hebben wat hotels bekeken op de gsm,want mathe heeft boven een vaste pc...ach ja 
Hnek heeft even met het hotel gebeld en ze hebben nog drie kamers,het is niet duur en ziet er goed uit,dus we moesten vandaag een mail sturen,
en dat heb ik net gedaan..
We hebben echt gezellig gebuurt en het was zo al bijn 1 uur..........
Nou vanavond pil nummer drie........zal mijn huid maar goed gaan insmeren en moet nog eenhoed of petje of zo kopen,
want mag ook niet meer in de zon komen dus.................ach alles voor het goede doel
vanacht wel wat benauwd geweest en pijn op de borst is er ook nog en slijm ook nog dus afwachten of het beest zich langzaam gaat terugtrekken met de medicatie..

Voor nu genieten..............tot schrijvens

Geen opmerkingen: