karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 13 juni 2014

uitslag longarts Geldrop

uitslag longarts Geldrop12-06-2014 16:15
Samen met Rosa van der Westen   links van mij naar longarts geweest.(rechts van mij mijn andere vriendin Anita Tijs)die is andere keer meegeweest.






Nou alles is stabiel gebleven dus nu dinsdag visie Maastricht en hun behandelplan..
yieha stabiel ben ik super blij mee...
Rosa meegenomen naar de koffer om te lunchen,gisteren met Helga van der  Ham omdat ze met mij meegaan en rijden..
Eenmaal thuisgekomen heb ik toch even gehuild pfffffffffff de spanning eruit van alle trubel de afgelopen dagen.
Heb de cd-rom van ct scan meegekregen om aan Maastricht te geven.
en kon het niet laten............pff wat veel vlekken volgens mij komen er steeds meer..
Maar goed alle vertrouwen ook in Maastricht dus dinsdag weet en hoor ik eerlijk hoe alles zit denk ik en hoop ik..
hieronder paar afbeeldingen uit de ct scan van 10 juni





let op die wazige plek rechtsboven dat soort plekken schijnt bac te zijn..

Geen opmerkingen: