karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

woensdag 4 juni 2014

hemelvaart schoonmaak en de spanningen komen weer....

04-06-2014 07:49
Nou met Hemelvaart weekend allemaal handen uit de mouwen gestoken. 
Schoonzoon heeft goed meegeholpen en wesly en terry ook.
Het resultaat mag er zijn.
Mochten ze dus niet op tijd een huis hebben dan kan de kleine komen.


Foto hieronder terry en thomas zijn kamer voorlopig ,andere kant van kamer wordt babykamer...
zo plinten zitten er ook tegen...





Zo wesly zijn nieuwe cd winkel hihihih rechterkant komt nog foto van,ze waren nog met kleding aan wisselen,
dus het lag vol kleren nog..



Terry der kamer loop t door iin de babykamer,die staat nu nog vol met dozen babyspullen en uitzet natuurlijk,eerst afwachten of ze op tijd een huis hebben..












Verder zondag tijdens onze wandeling naar Ger zijn ouders een gewonde jonge kauw gevonden,
heeft Terry weer iets om tam te maken,
natuurlijk moet hij als iedereen overdag is werken ook aandacht,dus hier een selfie van mij en Jacco de kauw..



Jacco en ikke selfie


Spanning....en steeds spannender
Ik ben laatste tijd meer en vaker benauwd. 
Zou het bergafwaarts gaan?
Zouden er meer vlekken bij zijn gekomen? 
Zal die plek links groter zijn geworden? 
Weer operatie? 
Wat zal Maastricht zeggen of vinden of nog ontdekken? 
Mijn hersenen draaien overuren. 
Heb deze week drukke planning, dacht dan pieker ik minder...ja inderdaad overdag....

Maar nu slaap ik slecht en kort. .


Gelukkig vertrekken we vrijdag met meuterklup op weekend tot maandag avond en het wordt me niet effkes goei weer...




Dan dinsdag na scan en mammografie nog maar twee nachten en dan uitslag in geldrop...pfffff en dan nog 5 nachten slapen en dan visie van Maastricht. ..pfffff zenuwen beginnen gewoon door mijn lijf te gieren. 
Ik hoop zo dat het zich niet zo in mijn longen aan het verspreiden is...
Want ben nog heel lang niet klaar met dit leven. ...nog heeeeeel lang niet. .
Nou zet dit nu op mobiel erop,
Wilde testen of dat kon.
Maar kan geen foto's plaatsen helaas ..(dus maar achter de laptop gedaan,maar niet makelijk voor als ik ooit in ziekenhuis lig)
Nou tot volgende week en voor iedereen een heel fijn pinkster weekend. .


Toedeloe

Geen opmerkingen: