karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 27 mei 2014

ziekenhuis bezoek gesprek met longarts in Geldrop

27-05-2014 13:59
Zo net weer naar ziekenhuis geweest.
Van 8;00 tot ik geloof dat we om 12:15 pas naar buiten liepen.
Mijn man moest onderzoek zenuwen pols en neuroloog ivm carpaal tunnelsyndroom en daarna naar internist en ik had afspraak bij long arts om half twaalf ivm brief patholoog die ik had gelezen.
En hem vertellen dat ik naar Maastricht overga........(niet dat hij denkt dat ik hem niet mag)
Hij snapte mijn ongerustheid over de brief dat er meerdere tumoren in weggenomen longkwab zat.
En weet  eigenlijk ook niet meer precies waarom hij het niet ter sprake heeft gebracht,
 volgens mij om me niet ongeruster te maken.

Verder zou ik eigenlijk  eerlijk gezegd geen operatie hebben gekregen ,
 omdat het in beide longen zit en daarom had hij stadium 1 doorgeven. ..(dus daar ben ik hem dankbaar voor,toch kans gekregen)
Zou formeel nu  in 1b zitten maar met andere plekken erbij verandert dat weer.

Maar omdat ik die zeldzamere soort heb die zijn eigen willetje heeft om het zomaar te zeggen is alles anders als bij gewone longkanker...dus stadium....denk ongeneeslijk maar mischien nog heel veel jaren te leven?

Hij begrijpt dat Maastricht het makkelijker vind om nu alles in 1 centrum te gaan doen.
En dokter Dingemans waar ik 17 juni heen moet is heel erg goed en ook in mijn zeldzamere soort longkanker.
Hij regelt dat ik cd mee krijg naar Maastricht van ct scan van aankomende 10 juni ...
Fijn gesprek gehad .
Die long arts in Eindhoven en Eindhoven hoeft voor mij niet meer ..

Maar goed ga nu eerst van hemelvaart en pinksterweekend genieten zei ik en dan weer paar spannend dagen ....
met hemelvaart boven verbouwen want wesly gaat naar boven en van wesly (twee) oude kamers maken we baby en logeerkamer.
en dan met Pinksteren heerlijk met de meuterklup weg 
www.meuterklup.jouwweb.nl
Zo schiet de tijd wel op Rosa 1 van mijn vriendinnen gaat mee op uitslag gesprek donderdag 12 juni...
Ger gaat 17 juni mee naar Maastricht en hij moet s morgens bij internist terug en heeft dan uitslag van 24 uurs bloeddrukmeting en bloed en ecg.......dus weer een dagje ziekenhuis dan ach ja......als het nu mooi weer is gaan we misschien wel op de motor..
Nou voorlopig schrijf ik niks meer denk tot 12 juni de uitslag..

Geen opmerkingen: